Ik neem toch aan dat Huub wel begrepen zal hebben dat hij zijn pijlen zal moeten richten op Nasty en Brian. Dat vraagt weer hele andere tactiek. En dat hij verder vooral weer lekker gekke dingen gaat doen als het zwemmen in de vijver/fontijn en vooral veel lol gaat maken met Syl en hopenlijk de nieuwe bewoners. Misschien heeft hij nu ook wel door dat hij moet proberen Bart meer naar zich toe te trekken en dat kan hij alleen maar doen door Bart te prikkelen met wat meer gesprekken van niveau. Het mooie van Huub is dat hij het allemaal kan combineren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub weet nu wel exact wat we leuk aan hem vonden en wat niet. Ik vraag me toch wel af of dat allemaal wel zo gunstig is. Maar we zullen het zien. Eerst Natasia die helemaal gek wordt en Bart die met een half glimlachje zit toe te kijken. Amanda die roept: "Dit kan niet" .... en Sylvia die zegt "Daar heb je hem ook weer"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Zal zijn drankverbod van twee weken nog gelden?
Gisteren zei ik nog, duurt vast zo lang met de nieuwe bewoners omdat het nog niet duidelijk is of Huub terug moet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub weet nu wel exact wat we leuk aan hem vonden en wat niet. Ik vraag me toch wel af of dat allemaal wel zo gunstig is. Maar we zullen het zien. Eerst Natasia die helemaal gek wordt en Bart die met een half glimlachje zit toe te kijken. Amanda die roept: "Dit kan niet" .... en Sylvia die zegt "Daar heb je hem ook weer"
En dan straks weer klagen dat Natasia zo'n slechte moeder is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef tutjehola het volgende:
Ik ga vanavond meteen weer op de streams, wil de koppen zien. Ga nu wel kinderen voeren, maar vrees dat ze er weer vroeg in liggen!
Denk het wel, dit levert genoeg materiaal voor 1 a 2 uitzendingen op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef Kinga het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Huub alleen komt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
En dan straks weer klagen dat Natasia zo'n slechte moeder is?
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef MilaNL het volgende:
weten de bewoners al dat huub terug komt, of wordt dat een complete verassing?
Ben meer meelezer dan actief poster, maar vind het supergaaf dat Huub terug is, maar net zo leuk voor mij als lezer dat jij weer terug bent scanman, vond het echt zonde dat je geen reacties meer schreef.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Zal zijn drankverbod van twee weken nog gelden?
Als Lesley niet terug komt gaat hij weer weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:52 schreef Inukshuk het volgende:
Ben meer meelezer dan actief poster, maar vind het supergaaf dat Huub terug is, maar net zo leuk voor mij als lezer dat jij weer terug bent scanman, vond het echt zonde dat je geen reacties meer schreef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |