Goed!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Remkes voor de VVD.
Bomhoff voor de LPF.
PvdA is goed, VVD is fout en voorgangers van het CDA mag ook wel gedefineerd worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
pvda, vvd en wat voorganners van het cda?
Wie?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En Yuri roept een 3e in het geheel, D666.
Yuri +1
Nee vekeerde persoon en verkeerde landquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef SaskiaR het volgende:
soekarno?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef diamant het volgende:
Aisin Goro Puyi?
Ben de laatse tijd wat afweziger dus heb er niet zo'n last vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef DiviFilius het volgende:
trouwens wel enorm veel muziek vragen de laatste tijd...![]()
tja ik heb weer een heerlijk rooster voor deze periode dus ben er ook niet heel veel, maar iedere keer als ik langskom staat er wel een muziekvraag open, kan natuurlijk ook toeval (oftewel pech ) zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben de laatse tijd wat afweziger dus heb er niet zo'n last van
Ehm....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet niet of dit een hit was maar toch een bekend liedje
http://www.youtube.com/watch?v=C719cRXZ9t0
Ik ga natuurlijk niet voorzeggen (en ik ben trouwens vragensteller ook niet dus geef ik ook geen hinds)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het staat erbij...
Ah, is al geantwoord
Volgens mij is homdeck weg dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef Bakkei het volgende:
The Commodores natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |