Bekijk mijn account maar:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
Doe nu al een tijdje mee en vind het nog steeds leuk. Hoewel tegenwoordig de tijd wel ontbreekt.. Das wel het nadeel: Je moet drie keer per week de boel up-to-date houden.
you've got mailquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:32 schreef CiQNiZ het volgende:
Hoi,
Ik ga niet meer dan 100.000 uitgeven. Die overige 400.000 hou ik lekker zelf
Die andere 100.000 die wel gewoon "op straat" liggen kan ik op dit moment zomaar niet lospeuteren bij de huidige aandeelhouder. Hij wil er denk ik niet 1,2,3 van af. Ik heb wel een ander idee, ik ga binnenkort van HK6 naar HK7 en kan dan weer 35 nieuwe winkels kwijt! Ik ga dan allemaal tankstations opzetten (duur bouwmateriaal) en dan ook nog eens de voorraad... Kun je het je voorstellen? Aandelen kelderen naar beneden en worden zo snel mogelijk weer uitgegeven. Jij kunt ze dan meteen lekker laag inkopen en ze vasthouden, ik weet zeker, nee, ik garandeer je, dat ze gigantisch hoog gaan worden daarna.
Dus hoe lager je niveau (6 naar 1), hoe beter?quote:# Vraag: Hoe lang duurt een seizoen?
# Antwoord: 18 ronden (3 ronden per week, maandagochtend, woensdagochtend en vrijdagochtend tussen 8.00-10.00 uur), als je 18 ronden hebt meegespeeld (ook als je midden in een seizoen begon) ga je automatisch een niveau hoger en kun je gebruiken maken van de nieuwe opties van dat niveau.
Volgende ronde zet ik nog wel een bankoverval op voor jou, en Stok als hij interesse heeft, met maximale winst voor jullie of jou en 0% pakkans.quote:
110k maar? Djeez, ik zou dan nog ff overal 5000 extra artikelen inkopen (per schap dus)... Serieus, 110k in het rood is kinderspel man, ik stond elke ronde 500k+ in de min totdat ik aan mijn max begon te raken van winkels per hoofdkantoor en miljoenen begon te verdienenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ok CiQNiZ, ik heb alles afgehandeld wat je zei
Ben benieuwd!
Ik sta wel 110k in de min
Wanneer is de volgende?? Ging goed, hè?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Volgende ronde zet ik nog wel een bankoverval op voor jou, en Stok als hij interesse heeft, met maximale winst voor jullie of jou en 0% pakkans.
Als je vragen hebt, vraag ze. Leuker is om ze hier te vragen, zodat anderen er ook van kunnen leren
quote:16-02-2007 Je hebt als deelnemer ¤ 573.883 verdiend met een bankoverval (de totale buit was ¤ 1.721.650).
16-02-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is mislukt! Je hebt ¤ 6.000 boete gehad.
16-02-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 2520 stuks Gebak
quote:15-02-2007 11.20: ba voor Groepw, ww ***
BA staat voor BevrijdingsAktie. Jij zit dus blijkbaar al in een clanquote:
Hou het in de gaten, er komt er dit weekend nog eentje, zelfde wachtwoord, zelfde eigenschappenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende?? Ging goed, hè?!
Transactiecode staat voor een MWT (MegaWitwasTransaktie). Dan moet je de transactiecode invullen en het wachtwoord om mee te doen. Even de uitleg lezen en die dan opvolgen. Maar bewaar dat maar voor over een paar rondes, want daar kun je nu vanwege je crimistatus nog niet aan meedoen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef DeHovenier het volgende:
k.... en wat moet je doen als er staat: transactiecode 12838, psswrd ***?
En hoeveel winkels is het verstandig om te hebben? Is daar markt voor?
Wollaquote:19-02-2007 Je hebt ¤ 150.000 extra subsidie gekregen van de MT crew, deze is éénmalig en wordt verstrekt aan elke deelnemer die 4 ronden meespeelt omdat dan meestal het kassaldo kritisch is. Je kan overigens ook meer geld krijgen via de mail een vriend(in) optie in het hoofdscherm.
Dan heb je dus 1 of hooguit 2 ronden gespeeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Sandyman het volgende:
Speel jij het al zo lang, of is het voor mij gewoon een kwestie van tijd dat ik ook zoveel geld heb... Ik heb nu 2 schamele winkeltjes en sta 10k in het rood. (speel nu 6 rondjes ofzo (3 dagen actief...) ).
Ps
Bedrijf = SandstorM
Laat ik het anders zeggen, ik heb al wat langer dit bedrijf, maar was het was vergeten. Ben afgelopen zondag dus zeg maar 'echt' begonnen. Heb je tip hierboven gelezen en me daar globaal wat aan gehouden. Maar heb nu een drogist en een cafe (met veel fantasie lijkt het wel op een groenteboer...).quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dan heb je dus 1 of hooguit 2 ronden gespeeldOf je hebt 6 dagen gespeeld en hooguit 3 ronden gedaan
Lees mijn uitleg hierboven ergens in het topic over hoe je het beste kunt beginnen... Ik speel nog niet zo heel erg lang (eind November/begin December 2006). Het is gewoon een kwestie van goed beginnen en risico durven nemen!
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ook. Toen ik joinde was er al iemand bij, was jij dat Chicken?
*doet mee*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef CiQNiZ het volgende:
hoi jonges,
Ik heb nu voor 4 personen (incl. mijzelf) een BO opgezet... dus ook voor Sandymanww is weer "fok".
Game on!
En hoe kan ik daar aan meedoen? Ik ga naar bankoverval, maar dan zijn er zoveel waar je aan mee kunt doen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef CiQNiZ het volgende:
hoi jonges,
Ik heb nu voor 4 personen (incl. mijzelf) een BO opgezet... dus ook voor Sandymanww is weer "fok".
Game on!
> > > Doet ook mee! < < <quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef CiQNiZ het volgende:
hoi jonges,
Game on!
Welke stad zit je in het spel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:18 schreef Misanthropist het volgende:
* Misanthropist doet ook al enkele weken mee
account: bas
Ik speel in Maastricht (ook niet helemaal mijn keuze, maar ik ga hier gewoon ontwikkelen denk ik maar)quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Welke stad zit je in het spel?
Zitten er mensen in Eindhoven? Dan kan ik namelijk mijn producten aanbieden via mijn groothandels (StokInvestments).
Grz,
http://www.megatycoon.nl/id.php?team=Stok
iets van drie kwartier in totaal per weekquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef cptmarco het volgende:
hoeveel tijd kost het je om het een beetje bij te houden?
Hoezo ligt die goed in de markt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb nu namelijk 2 winkels en dat zijn allebei andere winkels (cafe en scootershop) en ik zat eraan te denken om een drogist te openen, aangezien deze nu goed in de markt ligt zeg maar
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Leonos het volgende:
Ik vind jou eigenlijk wel een groenteboer Hovenier
quote:maakt het nog uit of je veel verschillende winkelsoorten hebt of een en dezelfde?
ik heb nu namelijk 2 winkels en dat zijn allebei andere winkels (cafe en scootershop) en ik zat eraan te denken om een drogist te openen, aangezien deze nu goed in de markt ligt zeg maar
wat voor groothandels heb je allemaal dan? (wel handig om te weten zeg maar)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mooiste is als je je winkels met je eigen groothandels kunt bevoorraden..
Rest komt vanzelf. Tip: Zet wel je reeclame vol aan, kost wel wat, maar je verkoopt meer! Hou uiteraard wel even je verkoopprijzen in de gaten, want er moet ook geld verdiend wordenquote:
da's wel goed hoor... zorg dat je zodra je leningen kan nemen JE OOK LENINGEN NEEMT (2x 750.000) dan kun je weer nieuwe winkels opzetten...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ben al m'n winst weer kwijt aan het kopen van nieuwe voorraden, ik sta nu +400k in de min
maar je hebt neem ik aan van begin af aan een keuze uit verschillende groothandelstypes of niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
Heb op het moment weer 4 groothandels:
StokInvestments-Bar01 (Café)
StokInvestments-Bar02 (Café)
StokInvestments-Milk01 (Melkboer)
StokInvestments-Ice01 (IJsboer)
Je moet eerst je R&D op peil hebben. Dit kun je regelen bij Kantoor/R&D.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maar je hebt neem ik aan van begin af aan een keuze uit verschillende groothandelstypes of niet?
Voor vragen kun je hier altijd terecht!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben sinds vandaag begonnen met MT. Het lijkt me wel een leuk spel. Maar de tijd zal het leren
Kunnen we niet nog eens zo'n BO doen, is de vorige keer wel goed bevallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
da's wel goed hoor... zorg dat je zodra je leningen kan nemen JE OOK LENINGEN NEEMT (2x 750.000) dan kun je weer nieuwe winkels opzetten...
Goed idee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:40 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Kunnen we niet nog eens zo'n BO doen, is de vorige keer wel goed bevallen![]()
Dat is mooi, voorlopig nog geen vragen, maar dat zal vast nog wel komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Voor vragen kun je hier altijd terecht!
of wat is je accountnaam, dan kan je meteen genoeg info over iemand zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
Welke stad zit je?
waarom zet je eigenlijk steeds je referral link onderin je posts?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mocht je in Eindhoven zitten, koop dan maar bij mijn groothandels
http://www.megatycoon.nl/id.php?team=Stok
Nee ik had alles verkocht, wat ik ingekocht had. En de verkoopprijs was tussen de 1 en 1,5 hoger dan de inkoopprijs. Maar nu heb ik ff gekeken wat de gemiddelde verkoopprijzen zijn in de stad en daar ben ik in de buurt van gaan zitten. Dus hopelijk gaat het de komende ronde beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef Misanthropist het volgende:
je had veel meer ingekocht dan je verkocht hebt?
Ik zie dat ik 2 euro duurder ben dan de restquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee ik had alles verkocht, wat ik ingekocht had. En de verkoopprijs was tussen de 1 en 1,5 hoger dan de inkoopprijs. Maar nu heb ik ff gekeken wat de gemiddelde verkoopprijzen zijn in de stad en daar ben ik in de buurt van gaan zitten. Dus hopelijk gaat het de komende ronde beter.
Ik was iets van 4 euro goedkoperquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie dat ik 2 euro duurder ben dan de rest
*doet meequote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
ik heb weer een bankoverval! ww=fok
nog plaats voor 6 personen!!!!
vergeet niet geld wit te wassen!!
* Misanthropist doet ook mee!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik heb ook weer even gejoined. Euhm, geld witwassen, heb je daar nog tips voor?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef CiQNiZ het volgende:
- Bedrag witwassen: 750.000 (of minder als je nog geen 750k in je zwarte kas hebt)
- Percentage afstaan aan witwasser: 10
- Smeergeld betalen aan politie: 50.000
- Inhuren accountant: de beste, 10.000
*meedoet*quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef CiQNiZ het volgende:
Dat had ik al gezien, maar ik wilde natuurlijk graag van een pro horen wat ik moest betalen aan percentages en dergelijke. Ik heb het in ieder geval gedaan, kijken wat er van komtquote:
Ga naar 'onderwerld' -> zwarte circuit -> punt 17 heling, daar kun je dan grote containers stelenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er schoot mij net een vraag te binnen. => Wat heb je aan een auto? Heb er namelijk wel in de eerste ronde één gehaald
EDIT:
Hoe kan ik trouwens een container stelen?
thnxquote:Op maandag 5 maart 2007 11:42 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ga naar 'onderwerld' -> zwarte circuit -> punt 17 heling, daar kun je dan grote containers stelen
BO was weer geslaagd, die bevallen me wel moet ik zeggen. Sta nu op plek 18 van Groningen qua vermogen, volgende ronde nog maar een winkeltje openen hoop ik
Wat is je speelnaam en in welke stad zit je?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar kan ik voorlopig alleen nog maar van dromenIk stond op ruim een ton verlies na de update en heb nu weer 8,5 ton in de min. Dus nu weer wachten op de nieuwe update.
Staat hier al ergens in het topic:quote:Op maandag 5 maart 2007 14:38 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wat is je speelnaam en in welke stad zit je?
Misschien kan ik je helpen..
Ok zal ik maar doen danquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik zie dat je ook geen secretaresse hebt. Wel doen, hoor, liefst de duurste, is goed voor je kwaliteit etc.
Dat snap ik op zich wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef ChickenSpikey het volgende:
Hoe liggen de verhoudingen met inkoopprijzen t.o.v. de verkoopprijzen, personeel en reclame?
Snap namelijk nog steeds niet dat je in de min kunt eindigen..
winst = winstquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel hoorha ha. Ik heb ook per winkel na aftrek van alle kosten, maar zo'n 50 tot 60k winst per update...
Daar heb ik helemaal niets aan toe te voegenquote:
Bijna 900k in de minquote:LET OP: Je moet voor het begin van de komende update positief staan anders wordt wegens faillissement je account gewist!
Ik neig ook wel eens naar stoppen.. Maar is best verslavendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:57 schreef Stefan740 het volgende:
lol het bestaat nog, ik heb het een tijd gedaan, toen ik te groot werd 250 bedrijven totaal ofzo ben ik maar gestopt
Ik kan niet meer inloggenquote:e hebt een fout gemaakt bij het invoeren van je loginnaam en/of wachtwoord. (Beiden zijn hoofdletter gevoelig.)
Als je accountnaam Logico was dan bestaat ie nu iig niet meer:quote:
quote:Gevonden opties die aan het zoekcriterium voldoen:
Geen bedrijf/account met deze naam gevonden.
Gegevens
loginnaam Logico
Manager
Niveau
Hoofdstad
Actief sinds
Eventuele teamsite (Nog) geen site
Status ondernemer (Starter)
Status crimineel (Nobody)
Status politiek
Lid van (partij) Geen partij
Lid van (clan) Geen clan
Ik heb het ook zon 1,5 jaar gedaan moest en zou naar 1 miljard vermogen komenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik neig ook wel eens naar stoppen.. Maar is best verslavend
nee klopt dat staat er ook:quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben idd Logico.
Maar als m'n account gedeleted was dan kan je m'n gegevens toch niet meer zien?
Mooi streven!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef Stefan740 het volgende:
[..]
Ik heb het ook zon 1,5 jaar gedaan moest en zou naar 1 miljard vermogen komen![]()
Oeps.. Hoekan dat nu weer??quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee klopt dat staat er ook:
Geen bedrijf/account met deze naam gevonden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:07 schreef Stefan740 het volgende:
Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat het gelukt is he![]()
idd, heb je geen mail gehad dat je met twee accounts speelde ofzo? (heb ik met f1competitie nogal eens namelijk, weliswaar steeds te weerleggen, aangezien ik maar met 1 account speel)quote:
Heb alles ingekocht :pquote:Kassaldo ¤ 163.417.272
Doe je goed!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
En heb alles al ingekocht :p
GOOI ALTIJD JE PRIJZEN MINIMAAL MET 50 CENT OMHOOG ALS JE UITVERKOCHT BENT!
Audi A3 slijtage 39% Verkopen/dumpenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dit is mijn huidige stand..: Kassaldo: ¤ -1.150.708 / Saldo zwarte kas ¤ 1.179.606
Mijn groothandel melkboer verkoopt helemaal niks..![]()
volgens mij bankovervallen. ik kreeg ook een auto toen ik meedeed met vorige BO uit dit topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef ChickenSpikey het volgende:
Christ.. Hoe kom je aan al die voertuigen????
jatten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
volgens mij bankovervallen. ik kreeg ook een auto toen ik meedeed met vorige BO uit dit topic
Ik speel niet met 2 accounts neequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
idd, heb je geen mail gehad dat je met twee accounts speelde ofzo? (heb ik met f1competitie nogal eens namelijk, weliswaar steeds te weerleggen, aangezien ik maar met 1 account speel)
nee nu niet meer neequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel niet met 2 accounts nee
Neem een lening van 1 mln, en zorg ervoor dat je NIET meer in de min komt VOOR de maandagupdate. Dan heb je v.a. maandag weer 5 nieuwe ronden dat je in de min mag komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sta ruim 8 ton in de min en kon dus niet eens inkopen. Dus ben na de komende ronde failliet
Dat is juist het probleem. Ik mag niets lenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:17 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Neem een lening van 1 mln, en zorg ervoor dat je NIET meer in de min komt VOOR de maandagupdate. Dan heb je v.a. maandag weer 5 nieuwe ronden dat je in de min mag komen.
Wederom succes met je nieuwe spel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@Chicken: Omdat ik nog niet lang genoeg speel, mag ik geen aandelen uitgeven, tevens mag ik ook nog geen bedrijven verkopen.
Ik heb mijn account intussen opgeheven en ben een nieuw bedrijf begonnen.
naam: CJ_Company
plaats: Maastricht
thnx, jij ook met het vervolgquote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wederom succes met je nieuwe spel!
Mijn hoofdkantoor werd in Maastricht geplaatst en ben daar dus gebleven. Helaas dat er geen plaats in buurt zit, waar ik woon.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef ChickenSpikey het volgende:
thnx mate!
Maarre.. Waarom ben je niet in Eindhoven gaan zitten?
Ben jij goedkoper dan de bedrijven in Maastricht? En hoe zit het met de verkoopprijzen? Want ik kan altijd nog een vestiging in Eindhoven beginnenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
Das inderdaad jammer.. Anders had je bij mij in kunnen kopen
Ik was van plan om een ijsboer te beginnen na de komende ronde. Afhankelijk van de hoeveelheid geld die ik momenteel heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik doe mijn best zo goedkoop mogelijk te zijn, dus als je een café / melkboer / ijsboer in Eindhoven begint ben ik je man!
je kan toch om een bevrijdingsactie verzoeken? Ik kan 'm niet opzetten aangezien ik geen heli hebquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:06 schreef ChickenSpikey het volgende:
ik doe mee! waar en wanneer?
EDIT: Ik kan trouwens niet de komende drie ronden.. Zit in de gevangenis..![]()
Zit niet bij een clan..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je kan toch om een bevrijdingsactie verzoeken? Ik kan 'm niet opzetten aangezien ik geen heli heb
IJsboer in Eindhoven??quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer een beetje winst gemaakt, maar ben alweer al mijn geld kwijt aan nieuwe voorraad inkopen. Had nog wel wat geld, dus kon ik een nieuw bedrijf opzetten. Maar heb alleen geen geld om producten voor die winkel te kopen.En een lening mag ik ook niet nemen
StokInvestments-Ice01quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
yep
Edit:
Welke groothandel ben jij?
CJ_IJsquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
StokInvestments-Ice01
Hoe heet jouw winkel?
Hoe kan ik jouw GH selecteren?quote:
Moet ook zeggen dat ik het spelletje een beetje door begin te krijgen. Nog 2 updates en dan ga ik naar niveau 5, kijken wat voor moois dat allemaal brengt. Hier en daar wat forums op megatycoon zelf doorgelezen, en ik snap nu ook dat het niet handig is om allemaal verschillende winkeltjes te hebben. Heb nu namelijk 2 cafe's, 1 drogist en een telecomshop...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:14 schreef Misanthropist het volgende:
überrelaxed btw... ik kan nu iedere ronde een bedrijf opzetten. Gaat best lekker snel ook enzo (en ik begrijp nu ook dat mensen makkelijk tig winkels kunnen hebben
Oh ja, das waar ook.. Nou ja, koop je volgende keer maar bij mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat ik niveau 6 ben, kan ik alleen nog maar inkopen bij MT GH's
Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef renetje19 het volgende:
Ik ben ook net begonnen, hoofdkantoor in Maastricht, alleen 2 groenteboers in Antwerpen...........
tips????????????
idd, neem pas leningen nadat je drie winkels hebt (dan kom je niet in de problemen met terugbetalen). Zorg dat je kwaliteit van je producten zo hoog mogelijk is, zoveel mogelijk winkels maken met grootte 300m2 op locatie a1. verder duurste secretaresse en vier van de acht reclames is prima zat (maak je in verhouding meer winst).quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Succes!
Tips:
- Begin niet te groot
- Neem een secretaresse
- Zet je reclames (vol) aan (en bereken dat door in je verkoopprijzen)
- Probeer op de inkoopkwaliteit te letten
wat kan je met zo'n friendslijst dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:16 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik heb mijn prijzen ook niet aangepast aan het gemiddelde. Kan wel, maar ik heb het zo dat ik na aftrek van kosten gewoon winst maak. Twijfel of het resultaat beter is als ik de prijzen omhoog gooi en daardoor minder verkoop..
Ik ga je wel ff op mijn friendslijst zetten
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat kan je met zo'n friendslijst dan?
Nu nog inkopen doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef renetje19 het volgende:
Heb met mn 2 winkeltjes een omzet gedraaid van 579.900 eurotjes, sta weer een dikke 2 ton in de plus, en ben helemaal leeggekocht
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:52 schreef renetje19 het volgende:
Heb met mn 2 winkeltjes een omzet gedraaid van 579.900 eurotjes, sta weer een dikke 2 ton in de plus, en ben helemaal leeggekocht
Dan moet je meer inkopen. Ik zit nu iets meer dan een half miljoen in de minquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef renetje19 het volgende:
hmm en weer een kleine ton in de min verdorie
je hebt toch al gepost hier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tvp
een omzet behaald van ¤ 864.842, dus redelijk in lijn met de verwachtingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net een nieuwe winkel geopend (ijsboer in Eindhoven) En gelijk flink ingekocht. Als ik verkoop wat ik verwacht (zal wel weer niet) Dan kom ik uit op een winst van een kleine 2,5 ton. Met als omzet ¤ 891.600
Nog 1 ronde, dan ben ik uit de gevangenisquote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef Sandyman het volgende:
Is er nog iemand die de middelen heeft om een bank overval op te zetten?
wat je moet doen is containers opkopen (heling) en alles op de zwarte markt verkopen. ik heb momenteel daardoor bijna 6 miljoen in mijn zwarte kas zitten en elke ronde was ik bijna 7 ton witquote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus vrijdag kan je een bankoverval opzetten? Dan wil ik ook wel meedoen. Heb namelijk een enorm liquide tekort. En om hieruit te komen, zal ik geld moeten hebben om meer bedrijven te bouwen, zodat mijn omzet en winst omhoog gaat, zodat ik eens niet in het negatieve terecht kom.
Dat doe ik ook iedere ronde. Maar ik heb nog niet echt geluk ermee gehad. Ik krijg er steeds troep in. Die de kosten er niet uithalen. Maar ik blijf het proberen. Met mijn vorige account is het ook gelukt om een lekker gevulde zwarte kas te hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat je moet doen is containers opkopen (heling) en alles op de zwarte markt verkopen. ik heb momenteel daardoor bijna 6 miljoen in mijn zwarte kas zitten en elke ronde was ik bijna 7 ton wit
je kan ook voor 50000 een grote container helen, vaak haal je dat bedrag er makkelijk uit door alles uit de container te verkopen op de zwarte markt. dat zwarte geld kan je daarna weer witwassen of zelf gebruiken door goederen te kopen op de zwarte markt en deze te plaatsen in je winkels.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:09 schreef renetje19 het volgende:
Ik heb net weer mijn voorraden bijgevuld, nu heb ik nog 78.000 euro over, is het een goed idee, om er nog een winkel bij te maken???? heb nog niets geleend trouwens en heb nu 2 winkels
Hoe werkt dat? Heb nooit een eigen BO opgezet..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus vrijdag kan je een bankoverval opzetten? Dan wil ik ook wel meedoen. Heb namelijk een enorm liquide tekort. En om hieruit te komen, zal ik geld moeten hebben om meer bedrijven te bouwen, zodat mijn omzet en winst omhoog gaat, zodat ik eens niet in het negatieve terecht kom.
Heb je ook al ingekocht? Zo ja, dan maakt het niet uit dat je in de min staat. Als je maar niet 5 rondes achter elkaar in de min staat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:05 schreef renetje19 het volgende:
kon de verleiding toch niet weerstaan, en nu sta ik dus 232 000 in de min, hopelijk blijf ik 't wel redden, volgende ronde maar ff niet rood staan haha
Je kan toch sowieso meedoen aan andere BO's? Ik doe elke ronde mee aan een BO waar geen wachtwoord op zit en waar de buit gelijkmatig verdeeld wordtquote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er staat bij het opzetten van een BO:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Heb nooit een eigen BO opgezet..
quote:Bankoverval
Je kunt alleen of met meerdere handlangers een bankoverval plegen. (Je mag er max. 1 organiseren én aan max. 1 deelnemen.)
Denk er wel aan dat je indien je gepakt wordt je een flinke boete (afh. van de inzet en aantal deelnemers) kunt krijgen en tevens een aantekening op je strafblad. LET OP: De organisator is degene die de grootste boete krijgt en deze persoon heeft tevens kans(!) dat hij/zij 3 ronden niet aan een bankoverval mag meedoen of er 1 mag opzetten.
De kans dat je gepakt wordt ligt tussen de 5-70% en is afhankelijk van o.a. aan het aantal handlangers, de voorbereidingstijd, je bedrag aan smeergeld en aan de mate van aanwezigheid van politie in de stad. De eventuele boete wordt betaald uit je normale kas!
De bankovervallen uit het verleden kun je zien via de adviseur.
Verder moet je de bank kiezen, aantal deelnemers (1-7), hoeveel smeergeld (0-50000), verdeling buit (gelijk, organisator dubbel of driedubbel), aantal ronden voorbereiding (1-3), beschikbaar in eigen of alle steden, je vluchtauto en een eventueel wachtwoord.quote:De kosten voor het organiseren van een bankoverval bedragen ¤ 6.000 als je 'm beschikbaar wilt maken voor deze stad en ¤ 20.000 (totaal) voor alle steden (dan heb je meer kans op handlangers).
Tips: begin met een lage criminele status niet gelijk aan de grootste bank, en denk eraan dat je de vluchtauto niet verkoopt voordat de overval gepleegd is, anders mislukt deze... als de overval lukt behoudt je de vluchtauto, als deze mislukt ben je 'm kwijt.
topquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben momenteel al bezig aan een BO
Alleen als je kassaldo en zwarte kassaldo bij elkaar niet minder is dan -500.000,-quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:14 schreef renetje19 het volgende:
vraagje:
als ik geen zwart geld meer heb, kan ik dan nog wel inkopen doen op de zwarte markt?
Pffff.... Heb al 20 inlogpogingen gedaan, maar elke keer als ik er bijna ben klapt hij eruit..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
148459 Tampa 7 (max. 7) Banco Quando Cente (ZG) 1 ronde(n) 3 ronde(n) Gelijk Alle steden
Ik koop eigenlijk iedere ronde weer een ander aantal goederen in. Dus ik zie in hoe dat handig is (voor mij dan)quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef Misanthropist het volgende:
Weet je wat irritant isik heb een adviseur gekocht terwijl ik de volgende ronde er een gratis zou krijgen voor 2 rondes aangezien ik dan naar niveau 5 ga
Maargoed, als je wat meer winkels hebt en daar steeds handmatig inkopen voor moet doen dan kost dat je klauwen vol tijd. Met die inkoopmanager geef je dat per winkel één keer op (incl. welk product en welke kwaliteit) en hij koopt zelf na elke update de producten in tot het aantal dat je zelf invult. Een adviseur is dus ideaal als je verder in het spel komt
Kun je verkopen via je adviseurquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:59 schreef Misanthropist het volgende:
zojuist luxe bouwmateriaal (duurste soort) verkeerd ingekochtin plaats van 3 stuks luxe bouwmateriaal heb ik 21 stuks luxe bouwmateriaal (wat ik normaal voor eenvoudig inkoop) ingekocht. gaat weer lekker
Ik gooi altijd mijn schappen gewoon vol, slechte tactiek?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk iedere ronde weer een ander aantal goederen in. Dus ik zie in hoe dat handig is (voor mij dan)
Juist goed! Hoe meer voorraad hoe meer omzet. Toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik gooi altijd mijn schappen gewoon vol, slechte tactiek?
Ik houd niet van teveel voorraad, dus ik koop meestal in dat ik nog net een beetje overhoud. Dan dat ik verwacht. Maar misschien later al ik meer geld heb dat ik niet ieder dubbeltje om hoef te draaien, dat ik wat minder op hoge voorrraad zal letten. Maar zo ver ben ik voorlopig nog niet. Eerst maar komende ronde doorkomen, zodat ik weer vier rondes ondr de nul mag komen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:27 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Juist goed! Hoe meer voorraad hoe meer omzet. Toch?
i know, alleen krijg ik voor luxe bouwmateriaal, waar ik 27500 voor betaal heb per stuk, slechts 9000 voor terug (en dat vind ik een beetje erg veel van het goede)quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Kun je verkopen via je adviseur
inderdaad. en hoe langer je voorraad in je schappen blijft liggen hoe slechter de kwaliteit wordtquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd niet van teveel voorraad, dus ik koop meestal in dat ik nog net een beetje overhoud. Dan dat ik verwacht. Maar misschien later al ik meer geld heb dat ik niet ieder dubbeltje om hoef te draaien, dat ik wat minder op hoge voorrraad zal letten. Maar zo ver ben ik voorlopig nog niet. Eerst maar komende ronde doorkomen, zodat ik weer vier rondes ondr de nul mag komen.
Maar als je het goed doet, verkoop je je schappen elke ronde leeg..quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:03 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
inderdaad. en hoe langer je voorraad in je schappen blijft liggen hoe slechter de kwaliteit wordt
dat wil je volgens mij niet helemaal. je weet dan namelijk niet hoeveel je kan verkopen en misschien had je in dat geval wel meer kunnen verkopen als je meer ingekocht had en dus heb je niet je maximale omzet behaald, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Maar als je het goed doet, verkoop je je schappen elke ronde leeg..
Daar hbe ik niets aan toe te voegen oftewel, ikben het daarmee helemaal eens Misanthropistquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat wil je volgens mij niet helemaal. je weet dan namelijk niet hoeveel je kan verkopen en misschien had je in dat geval wel meer kunnen verkopen als je meer ingekocht had en dus heb je niet je maximale omzet behaald, toch?
Ik denk dat je mij niet begrijptquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat wil je volgens mij niet helemaal. je weet dan namelijk niet hoeveel je kan verkopen en misschien had je in dat geval wel meer kunnen verkopen als je meer ingekocht had en dus heb je niet je maximale omzet behaald, toch?
Dus prijs onhoogquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet begrijpt
Ik koop elke ronde de maximale voorraad in. Bij mijn 10 cafés verkoop ik ook elke ronde deze schappen leeg. Meer inkopen dan maximaal kan niet, toch?
Tuurlijk! Prijzen zijn net weergestegen! hahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus prijs onhoogLaat die consumenten maar meer betalen
![]()
Heey dan heb ik jouw aardappeltjes gekochtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb weer een leuke container geheeld (of hoe je het werkwoord helen ook vervoegt)
Er zaten in:
2.940 stuks Aardappelen verkocht voor ¤ 4.010,-
1.400 stuks Cola verkocht voor ¤ 1.201,-
5.040 stuks Overhemden verkocht voor ¤ 66.528,-
2.100 stuks TFT 17inch verkocht voor ¤ 519.750,-
Dus mijn zwarte kassaldo is weer lekker gevuld
Volgens mij kan je alles nog, behalve de activiteiten uit de onderwereld en je zal ook niet kunnen reizen. Maar ik ben nog nooit in de gevangenis beland dus ik weet het ook niet precies.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef renetje19 het volgende:
als je in de gevangenis zit, kun je dan ook geen inkopen meer doen enzo ???
Ik heb in Maastricht 1 telecomshop en 1 ijsboer, daarnaast heb ik ook nog 2 ijsboeren in Eindhovenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef renetje19 het volgende:
heb nu ook 4 winkels, allemaal groenteboers
dankjewel voor het geldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef renetje19 het volgende:
[..]
Heey dan heb ik jouw aardappeltjes gekocht
quote:23-03-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: Renault F1 met 3% slijtage.
Altijd leuk zo'n autootjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:50 schreef Misanthropist het volgende:
Levert niet veel geld op, maar is toch cool:
[..]
Dat zijn de betere containers. Bij mij zat er slechts voor ¤ 219.410 in.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:23 schreef renetje19 het volgende:
Lekkkerrrrrrrr in totaal zat in mijn containter voor 1.7 miljoen in
Wachten op de volgende rondequote:Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef renetje19 het volgende:
oei das een tegenvaller, ik sta nu een dikke 6 ton rood dus ik kan niets meer inkopen, iemand tips?
Waar kun je zien, hoeveel geld het heeft opgeleverd, ik heb ook meegedaan met 1 maar ik zag verder niets, ook niet dat ik in de gevangenis zat..... ikke nie begrijpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb net weer in een BO plaatsgenomen. Dus hopelijk wordt het een beetje een lekker bedrag.Want de bo van afgelopen ronde vond ik een beetje tegenvallen. een totale buit van ¤ 1.680.350 en daarvan kreeg ik ¤ 280.058
Nee, dat is juist alleen maar voordelig: je kan namelijk een veel betere basis leggen voor je onderneming. Als je van begin af aan op eigen benen leert staan dan pluk je daar later de vruchten van. Ik ben ook in Maastricht begonnen en had dus hetzelfde probleem als jij hebt. Waarom ze dat doen is dat spelers niet in de problemen komen door andere spelers die over de kop gaan als ze hun leningen niet af kunnen betalen. Ik heb vorige ronde voor het eerst kunnen lenen en meteen 3 miljoen geleend en met gemak af kunnen betalen aangezien mijn cashflow als een dolle loopt. Als je een adviseur hebt kun je wel even kijken bij account basquote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef renetje19 het volgende:
en ik baal dat ik nog geen lening af kan sluiten, op zich draai ik wel lekker or met mn 4 groenteboertjes en een kledingwinkel, maar kan nu mn kledingwinkel niet volgooien verdorie
Het loont ook de moeite om een lening in een andere stad te nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nee, dat is juist alleen maar voordelig: je kan namelijk een veel betere basis leggen voor je onderneming. Als je van begin af aan op eigen benen leert staan dan pluk je daar later de vruchten van. Ik ben ook in Maastricht begonnen en had dus hetzelfde probleem als jij hebt. Waarom ze dat doen is dat spelers niet in de problemen komen door andere spelers die over de kop gaan als ze hun leningen niet af kunnen betalen. Ik heb vorige ronde voor het eerst kunnen lenen en meteen 3 miljoen geleend en met gemak af kunnen betalen aangezien mijn cashflow als een dolle loopt. Als je een adviseur hebt kun je wel even kijken bij account bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |