* Bongetje is vandaag oplettend en scherpquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb je een goed punt bongetje
helaas maar daar ziet het wel naar uit.
IIG krijgt hij zijn 10 k terug
ik denk dat de meesten toch blijven kijken in de hoop dat er nieuwe bewoners in komen. Ik geloof nooit dat Huub nog terugkomt. Maar voordat Huub erin zat keken de meesten toch ook al, ik stop niet met kijken omdat Huub weg is, iedereen is uiteindelijk vervangbaar, types als Huub lopen er wel meer rond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Iedereen stond op hun achterste benen, en daardoor onstond er actie maar blijkbaar vinden de meeste het stel wat er nu zit nog steeds erg interessant.
Interessant genoeg om te blijvne kijken (naar de streams bedoel ik )![]()
Dat opzich is natuurlijk raar dat ze dat doen. Die kleding hoeft helemaal het huis niet in die had meteen bij de redaktie afgegeven kunnen worden en die had kunnen zorgen voor verzending naar Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Curious-PB het volgende:
Waarom kwamen de kleren van Huub dan het huis in? Of was dat niet zo?
Zoooooooooooooo scherpquote:
S3 en S4 lopen -zo te zien- nu gewoon mee met S1 en S2. Even geleden schakelden ze om van de tuin naar de kapsalon en nu naar de fitness-ruimte. Mede gezien de opmerking van Amanda, zal er in de tuin wel 'hoog bezoek' rondlopen. Sylvia merkte ook nog op dat het zo leuk was om te zien dat het paard gewoon met 'de mensen' meeliep.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
En na mijn laatste post gezegd te hebben zijn S3+4 nu op de sportzaal gericht? Ik dacht dat 3+4 altijd dicht zaten tot 16:00uur?
Ach af en toe een missertje, ben ook zo druk met postenquote:
Hier nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:01 schreef kleinzusje het volgende:
fok is weer traag bij mij
jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier nietStreams lopen wel goed bij jouw?
En juist daarom doet de regie dat JUIST nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:05 schreef CARLAK het volgende:
we moeten eigenlijk gewoon eisen dat we twee streams op de tuin krijgen want het is nog geen vier uur.
(zien we misschien iets meer wat er gaande is)
![]()
Kleding wordt ook altijd bij redaktie afgegeven en daarna doorgegeven naar het huis, dus zou een stille hint kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat opzich is natuurlijk raar dat ze dat doen. Die kleding hoeft helemaal het huis niet in die had meteen bij de redaktie afgegeven kunnen worden en die had kunnen zorgen voor verzending naar Huub.
er zijn te weinig bewoners en als ze dan 4 streams op hen zetten hebben we echt overkill van natasia, brian en amanda. Ik ben gewoon blij als die ff niet te zien [en zeker] niet te horen zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En juist daarom doet de regie dat JUIST nietMaargoed, nu blijkt overigens wél dat ze makkelijk 4 streams kunnen handelen dus heeft imho niets met bezuinigingen te maken (oké wel 4 gelijke streams maar het blijkt dat de regie 3+4 ook gewoon aanstuurt)
waar haal je da vandaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef Brici het volgende:
om 2 uur zou er wat kunnen geBeuren???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |