abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46135183
MUTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEE
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46135185
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaag komt Huub terug in het huis

Inderdaad.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46135200
Zangleraar van Natasia zegt dat hij altijd al eens op hakken willen lopen maar hij weet nu niet hoe dat zit met gewichtsverdeling etc. in verband met de ademhaling.
pi_46135201
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Huub fan zeker....

We zullen het wel in een filmpje terug zien!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46135215
Brian en Bart vertellen ook dat Huub en Nena bij het feest waren. De Antilliaan herhaald meerdere keren dat Nena en Huub nogal klef met elkaar stonden te dansen. Bart heeft ze een 'koude douche' bezorgd. Brian vertelt namelijkl dat Bart een fles champagne heeft laten knallen en gericht heeft op de twee ex-Miljonairs. “Haha, ik richtte echt op Huub en zong ‘Nooit meer naar huis olé olé! Maar hij nam het wel als een man. Hij nam die fles en goot het zelf leeg over z’n hoofd”, vertelt Bart. Daar kunnen we ons iets bij voorstellen...

Bron talpa
pi_46135241
Waarom verkiest de redactie de zangles boven het gesprek aan tafel ???
pi_46135283
Soms waardeer je de stilte die er buiten heerst op stream 3 en 4 des te meer
pi_46135287
Mijn god, dat mormel kan echt niet zingen!
pi_46135307
Avondje in de Zebra Lounge
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.

The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.

Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.

Dir vond ik op http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/
Kweet niet of dit de echte is eigenlijk
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:25:00 #35
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46135314
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom verkiest de redactie de zangles boven het gesprek aan tafel ???
Zo te zien heb jij invloed.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46135319
Natasia krijgt nu de oefening: Sa, sa, sahahahaha.
Binnenkort Sahahahahaai?
pi_46135348
goedenmiddag, zet streams weer aan en weer dat gelul van 2 streams, wat een bull!!!!!, en om 16:00 weer gewoon 4 streams, op zich niet zo heel erg, maar dan gaan ze die zangles van zdngmw laten zien, wat een rukkers bij die redactie... voor mij geen streams meer als er 2 op lock staan, hele slechte zet van dat kut tien/talpa !
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:26:27 #38
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46135353
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.

The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.

Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.

Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...
pi_46135372
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:

The ComeBack Kid

Is de nepper
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46135380
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...
ok
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:28:07 #41
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46135413
Ik betwijfel het of we hubert nog gaan terug zien binnen de muren van de kooi.
hij had alleens in een chatsessie aangegeven nog "in dienst" van Talpa te zijn. misschien is hij wel aangenomen om vooral publiciteit te genereren.

hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.

Ik weet ook niet of hij nou echt nog terug zou moeten. hij heeft daar al een aantal van zijn kunstjes enkele malen moeten herhalen om interessant te blijven,.. maar hoe lang kan iemand hetzelfde kunstje blijven herhalen zonder dat het op den duur vervelend wordt.

no offence to the huub-fans (mijzelf incluis) maar ik denk dat hij niet meer terug moet keren ook al zou hem het aangeboden worden. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij in dit geval gewoon het beste!

maar goed,.. nu weer ontopic (aangezien het bovenstaande geen commentaar op de streams is! sorry Gert!!)
pi_46135416
Gesprek aan tafel Sahahahahaai!
pi_46135499
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:

hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.
Hopen wel, maar kijken niet!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46135541
Bart stond op de gracht tegen een boom aan te pissen
pi_46135556
Waarom kwamen de kleren van Huub dan het huis in? Of was dat niet zo?
Nintend0 00nt
pi_46135575
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Curious-PB het volgende:
Waarom kwamen de kleren van Huub dan het huis in? Of was dat niet zo?
Kwamen terug van de stoomerij.
Goedemorgen :W
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:35:25 #47
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46135634
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:
Ik betwijfel het of we hubert nog gaan terug zien binnen de muren van de kooi.
hij had alleens in een chatsessie aangegeven nog "in dienst" van Talpa te zijn. misschien is hij wel aangenomen om vooral publiciteit te genereren.

Ik weet ook niet of hij nou echt nog terug zou moeten. hij heeft daar al een aantal van zijn kunstjes enkele malen moeten herhalen om interessant te blijven,.. maar hoe lang kan iemand hetzelfde kunstje blijven herhalen zonder dat het op den duur vervelend wordt.

no offence to the huub-fans (mijzelf incluis) maar ik denk dat hij niet meer terug moet keren ook al zou hem het aangeboden worden. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij in dit geval gewoon het beste!

maar goed,.. nu weer ontopic (aangezien het bovenstaande geen commentaar op de streams is! sorry Gert!!)
Ben ik met je eens.
Heb ook een beetje het gevoel dat sowieso het momentum van Huub een beetje weg is.
Als Hupert buiten de Kooi blijft zal zijn inbreng hoe langer hoe meer als 'legendarisch' worden beschouwd, waarbij hij zelf, als ie het een beetje goed aanpakt, daar nu de vruchten van kan gaan plukken.

Bovendien zijn in de Villa de verhoudingen toch alweer een beetje verschoven, Sylvia heeft zich uitermate zelfstandig betoond en lijkt Huub momenteel ook niet echt nodig te hebben.
Maar aan de andere kant zou het wel heel leuk zijn, al was het alleen maar om de te verwachten reacties van met name Brainless en Natasia.
Ik zie het echter niet meer gebeuren.
pi_46135703
Brainles zegt dat iedereen positief was over Amandel en niet over Nena. Carlos spreekt dat tegen hij zegt ik zit buiten en ik heb dat niet zo gehoord.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46135734
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
Brainles zegt dat iedereen positief was over Amandel en niet over Nena. Carlos spreekt dat tegen hij zegt ik zit buiten en ik heb dat niet zo gehoord.
Goed zo Carlos
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46135746
Amoebe : Waarom doet ie het niet
Carlos : de stekker zit er niet in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')