quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaag komt Huub terug in het huis
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Huub fan zeker....
We zullen het wel in een filmpje terug zien!
Zo te zien heb jij invloed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom verkiest de redactie de zangles boven het gesprek aan tafel ???
Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:
Avondje in de Zebra Lounge
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.
The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.
Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.
Dir vond ik op http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/
Kweet niet of dit de echte is eigenlijk
Is de nepperquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef Ashley1 het volgende:
Avondje in de Zebra Lounge
En raad eens wie ik daar tegenkwam? Nee, niet Nena, daar was ik al de hele dag mee op stap. Bij de deur stond Nathanael met de portiers te bakkeleien omdat hij niet naar binnen mocht. Ik had VIP kaarten voor de dames en mezelf en kon zo doorlopen. Maar ik was nog niet binnen en Nathanael trok me aan mijn jas of hij met me mee mocht. Toevallig had ik een memo recorder bij me (van Brian gejat) en heb ik het gesprek dat zich ontspon even opgenomen. Enjoy.
The ComeBack Kid
Op RTL Boulevard heb ik gisteren in een interview gezegd dat ik bezig ben met gerechtelijke stappen om in de kooi terug te keren. En daarbij word ;-) ik geholpen door een bekende Nederlandse advocaat. Volgens hem heeft de Gouden Kooi, net zoals Nathanael, geen poot om op te staan. Met mijn advocaat heb ik alle beelden bekeken en het is overduidelijk. Ik heb wel een trappende beweging gemaakt maar naar een stoelpoot. Dat is geen fysiek geweld. In ieder geval is toegezegd dat ik mijn 10.000 Euro niet kwijt ben maar ik wil meer. Ik wil terug in de kooi.
Natasia is thrilled met dat idee dat ik terug kom in de kooi, tenminste als je haar reactie ziet op mijn optreden in RTL Boulevard.
Dir vond ik op http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/
Kweet niet of dit de echte is eigenlijk
okquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, da's een fake weblog van een FOK!-user die niet zoveel weet...![]()
Hopen wel, maar kijken niet!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:
hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.
Kwamen terug van de stoomerij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef Curious-PB het volgende:
Waarom kwamen de kleren van Huub dan het huis in? Of was dat niet zo?
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:28 schreef RSie het volgende:
Ik betwijfel het of we hubert nog gaan terug zien binnen de muren van de kooi.
hij had alleens in een chatsessie aangegeven nog "in dienst" van Talpa te zijn. misschien is hij wel aangenomen om vooral publiciteit te genereren.
hoe meer hij zijn bek opentrekt in de media hoe meer mensen nieuwsgierig gaan worden naar het programma. zoals al eerder aangegeven wordt nu de herintrede van de nieuwe bewoners zoveel mogelijk opgerekt zodat wij maar blijven hopen dat huupie terugkeert.
Ik weet ook niet of hij nou echt nog terug zou moeten. hij heeft daar al een aantal van zijn kunstjes enkele malen moeten herhalen om interessant te blijven,.. maar hoe lang kan iemand hetzelfde kunstje blijven herhalen zonder dat het op den duur vervelend wordt.
no offence to the huub-fans (mijzelf incluis) maar ik denk dat hij niet meer terug moet keren ook al zou hem het aangeboden worden. Stoppen op het hoogtepunt lijkt mij in dit geval gewoon het beste!
maar goed,.. nu weer ontopic (aangezien het bovenstaande geen commentaar op de streams is! sorry Gert!!)
Goed zo Carlosquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
Brainles zegt dat iedereen positief was over Amandel en niet over Nena. Carlos spreekt dat tegen hij zegt ik zit buiten en ik heb dat niet zo gehoord.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |