die van gisteren is echt de moeite waard! Geweldige uitzendingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik heb in al die tijd slechts 1x de echte uitzending bekeken.. ik zie er nl niet zo het nut van in aangezien de streams altijd wéken vooruit lopen. (of draai ik het nu om)
JA PLEASE, neemt iemand het op me dochter heeft scouting weekendje en die moet natuurlijk precies om 7 uur daar gebracht worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
same here!
kan iemand het alsjeblieeeeft opnemen?
ik moet werken
en ze pakken meteen mijn juist teruggevonden sociale leven weer af.quote:
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef avonne het volgende:
Goed dat het aangekondigd wordt , redactie![]()
heb ik nog even tijd om de kinderen bij oma te dumpen
tja, het is echt waar, eerst loopt die gast te bluffen dat ie iemand heeft getrapt, blijkt het ineens niet waar te zijn, wat een giller, nu komt ie voor de 3e keer terug... tien/talpa zit bij huub in de zak, losersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heeft iemand van jullie het ook echt op de Tien-site zien staan?
Hier lijkt het erop of de hele Tien-site platligt![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef 2live het volgende:
Huub erin en Brian eruit wegens fysiek geweld, die trekt dit echt niet, zeker niet na gisteravond!
[Brian;'Ik moet iets kapot slaan, brodda!']
ik ben ook zo hyper als wat!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Danny het volgende:
had ik al verteld dat ik in een jubelstemming ben?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
en ze pakken meteen mijn juist teruggevonden sociale leven weer af.![]()
Zullen mijn vrienden niet blij mee zijn.....ik heb meteen mijn afspraak voor vanavond alweer afgebeld.
Ik ga nu snel veel drank in huis halen .....of gaat die 2 weken alcoholstraf wel door?
Danny ben je ook zo blijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Danny het volgende:
had ik al verteld dat ik in een jubelstemming ben?
Ik heb Demins al gemaild. dus die komt vast terug.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, Scan terug komen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
INDERDAAD!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, Scan terug komen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |