quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef Linkmiegel het volgende:
Pushygirl keek in mijn fobo.
Is ze nu zwanger?
waarom niet kees of janquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef Linkmiegel het volgende:
johan of geertrude
Ofquote:
Mag ik jou mama maken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:02 schreef -XX- het volgende:
Je word papa.
Is leuker, dat zeker!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:06 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
hahah je kan ook gewoon oefenen..
die is niet zo moeilijk johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef -SL- het volgende:
[..]
Is leuker, dat zeker!
Maar of -XX- daar ook mee instemt
Jawel...ik probeer het al een tijdje.. ik weet waar ze woontquote:
Het is een hele eer om een naam topic te hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef Linkmiegel het volgende:
pushy hoe oud ben je nou? enne vind je het geen eer om een naamtopic te hebben? ook al heb ik je naam verkeerd geschreven
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:13 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jawel...ik probeer het al een tijdje.. ik weet waar ze woont
Maar ze wil me niet zien denk
gaat ons leeftijdsverschil geen parten spelen bij de opvoeding?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:13 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Het is een hele eer om een naam topic te hebbenik ben 29
Waarom? ben jij 28? Ja, dan wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
gaat ons leeftijdsverschil geen parten spelen bij de opvoeding?
Hij is al bijna deaudtquote:
28 en 29 is natuurlijk niet te doen, daar ben ik het mee eens.. maar ik ben 21, kans van slagen toch?quote:
Dan kun je in ieder geval nog legaal met de kleine in de speeltuin meespelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
28 en 29 is natuurlijk niet te doen, daar ben ik het mee eens.. maar ik ben 21, kans van slagen toch?
Tegen de tijd dat die daar gaat spelen is die alweer te oud.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dan kun je in ieder geval nog legaal met de kleine in de speeltuin meespelen
Die kleine he!?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die daar gaat spelen is die alweer te oud.
Zeer zeker! Ga ervoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
28 en 29 is natuurlijk niet te doen, daar ben ik het mee eens.. maar ik ben 21, kans van slagen toch?
Ik moet nog een hoop draaien, wil je die ook?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:31 schreef Linkmiegel het volgende:
wat een lieve reacties allemaal![]()
ik zie zeker perspectief in deze relatie, jullie hebben me hoop gegeven![]()
spreek voor jezelf judasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:38 schreef Jodocus1 het volgende:
Nee, maar ze is er wel goed ziek van......
dat komt door de zwangerschapquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:38 schreef Jodocus1 het volgende:
Nee, maar ze is er wel goed ziek van......
quote:
het topic leeft nogquote:
Edelachtbarequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:02 schreef PushyGurl het volgende:
hoe zullen we hem of haar gaan noemen
gniffelen doen volgens mij konijnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Tijd voor Pillen *gniffel*
Heb jij wel eens een konijn horen gniffelen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
gniffelen doen volgens mij konijnen
jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een konijn horen gniffelen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |