stel dat...iedereen LIEFDE als een gift naar een ander overbrengt zonder de verwachting/ het "investeren, om iets terug te ontvangen; daardoor lijkt me de cirkel rond te zijn (alhoewel het een uthopische gedachte is ivm de hebzucht op economische gebieden)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef Apotheose het volgende:
Liefde moet je niet beschrijven. Dat moet je laten zien en voelen
als twéé "complete" mensen elkaars ziel ont-moeten in vrijheid, kan het lichtje wat daaruit ontstaan heel veel warmte geven...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef SlimShady het volgende:
je ziel op een slagroomtaart aan één persoon geven.
samen leven. dat je als een team van de wereld iets leuks maakt.
zelfs als iemand ziek is of issues heeft.
je gelooft zeker in het lot? dat je iemand ontmoet die 100% bij je past?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef Motek het volgende:
[..]
als twéé "complete" mensen elkaars ziel ont-moeten in vrijheid, kan het lichtje wat daaruit ontstaan heel veel warmte geven...![]()
Néé ik geloof niet in een lots-bestemming; ik geloof dat iedere ontmoeting iets kan toevoegen...de LIEFDE geeft juist de ruimte om verder te groeien...niets is blijvend..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je gelooft zeker in het lot? dat je iemand ontmoet die 100% bij je past?
utopie...
ervaren.. heeft met een bewustzijn te maken...nooit met "moeten"..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:38 schreef SlimShady het volgende:
je zegt 'in vrijheid' namelijk. dat geloof ik niet. je moet wel moeite doen.
zo-iets als " hierzo, je krijgt van mij een stukkie chocolade want ik heb er geen zin meer in"?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:04 schreef Angst het volgende:
liefde is ruimte geven, en zelf deze niet nodig hebben![]()
ik doelde meer op die zogenaamde open relaties (6)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef Motek het volgende:
[..]
zo-iets als " hierzo, je krijgt van mij een stukkie chocolade want ik heb er geen zin meer in"?![]()
andersóm: familie krijgt men "opgedrongen" ...crew-leden kiest iemand gewoonlijk uit in vrijheidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:22 schreef Lucille het volgende:
Liefde is je crewleden familie noemen.
Nou nee, wij als FA's/Admins dringen die op aan de andere crewleden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Motek het volgende:
[..]
andersóm: familie krijgt men "opgedrongen" ...crew-leden kiest iemand gewoonlijk uit in vrijheid![]()
zeker ex-bajes-klant?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Anaal zonder glijmiddel...
Liefde is met horten en stoten en soms pijnlijk je naar een hoogtepunt toewerken.
is dat liefde of LIEFDE?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nou nee, wij als FA's/Admins dringen die op aan de andere crewleden.
leg eens verder uit...met je rol-tong?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
mét een kloddertje spuug
open relaties bedoel je als vrijheid om andere sexuele betrekkingen te onderhouden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:25 schreef Angst het volgende:
[..]
ik doelde meer op die zogenaamde open relaties (6)
maar dat was nogal duivels van me
en emotie is beweging en beweging is mogelijk als er ruimte is...dus is LIEFDE ruimte geven...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Liefde is emotie.
Trouwen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef Motek het volgende:
[..]
en emotie is beweging en beweging is mogelijk als er ruimte is...dus is LIEFDE ruimte geven...
ja, erodome bijv. zegt altijd dat je iemand vrij moet latenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:55 schreef Motek het volgende:
[..]
open relaties bedoel je als vrijheid om andere sexuele betrekkingen te onderhouden?
vrije liefde is iets anders dan de VRIJHEID van LIEFDE; maar misschien zitten we op een andere frequentie..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:08 schreef Angst het volgende:
[..]
ja, erodome bijv. zegt altijd dat je iemand vrij moet laten, dus ik zeg prima misschien moet dat wel
maar bij echte liefde heb je die vrijheid niet nodig
snapje um?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |