Jawel juist. Alleen wijven natuurlijk tussen het stofzuigen door.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Frollo het volgende:
Laat me raden: ze is ten einde raad want er belt maar niemand?
Geen slotje man, veel te spannendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:57 schreef Frollo het volgende:
Mooi, slotje dan maar of posten we 'm vol?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:58 schreef Frollo het volgende:
Volgende keer gewoon bellen tong!
Ja stom van me het lag zo voor de hand.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:58 schreef Frollo het volgende:
Volgende keer gewoon bellen tong!
Ik lig iig in een deuk. Dit verzin je gewoon niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:58 schreef Posdnous het volgende:
Toch knap dat je nog iets kanslozers hebt gevonden dan naar zo'n spelletje kijken. Er naar kijken en er een topic over openen.
Sneeuwitje en de uhm eh uh dwergen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat was de hint dan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sneeuwitje en de uhm eh uh dwergen.
99 was al genoemdquote:
En dan mag die niet nog een keer?quote:
Zegt een naziquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:13 schreef SoupNazi het volgende:
Jouw topics zijn ook fout.
en dan op 316 klagen dat ze niks winnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Schandalig veel, en mensen blijven maar bellen naar die onzin.
Was dat werkelijk de hint? En mensen wisten werkelijk niet het antwoord? Moet toch eens gaan kijken dan, altijd goed voor wat (leed)vermaakquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sneeuwitje en de uhm eh uh dwergen.
Eerste hint was de uhm eh uhm kleuren van de regenboog.Maar toen belde niemand.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Was dat werkelijk de hint? En mensen wisten werkelijk niet het antwoord? Moet toch eens gaan kijken dan, altijd goed voor wat (leed)vermaak
7! en je hebt niet gebeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste hint was de uhm eh uhm kleuren van de regenboog.Maar toen belde niemand.
Stom hè ?quote:
Als ik 'snachts post vragen ze dat. Als ik bij uitzondering niet 's avonds maar een keer 'sochtends post vragen ze dat ookquote:
Ja want uitkeringtrekken doe je de hele dagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik 'snachts post vragen ze dat. Als ik bij uitzondering niet 's avonds maar een keer 'sochtends post vragen ze dat ook
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:27 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Ja want uitkeringtrekken doe je de hele dag![]()
![]()
Okay, hier gaan we het even uitleggen.quote:
Lijkt me dat jij geen leraar Nederlands bent.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:29 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Okay, hier gaan we het even uitleggen.
Je kan altijd posten omdat je nooit hoeft te werken, en daarom kan iedreen vragen waarom je niet aan het werk bent. Zodat dit resulteerd in de geniale gedachte dat tong80 niet werkt maar uitkering trekt en dat als werk ziet.![]()
Engelsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:33 schreef Ruzie het volgende:
Neen, dat ben ik zeker niet. Mijn nederlandsch zuigt. Kunnen beter overgaan op engels
Ik denk voor die koffer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:34 schreef Misstique het volgende:
Die belspelletjes zijn erg vermakelijk als je 's nachts brak op de bank hangt. Ik ben altijd benieuwd waarom mensen bellen voor een 'gegarandeerde koffer'.
Koffer met de dubbele bodemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik denk voor die koffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |