Misschien moet je ook ff lezen voor je typt. Of is dat teveel moeitequote:Op zondag 11 februari 2007 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als dan blijkt dat je de auto niet kan starten omdat het contactslot in de golf links zit ipv rechts ben je toch echt een lul hoor
In Ubuntu, niet Mac. Zoals gezegd, 3D engineering cad spul. CFD programma's. En ongetwijfeld meer, maar ik werk de laatste tijd zelden meer met een mac. Hetzelfde geldt afaik in nog veel grotere mate voor Linux.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar nu negeer je het feit dat jij zogenaamd 3 uur zat te kutten in Mac OS X... Enniewee
Welke software is er niet voor Mac?
Wat heb ik niet gelezen dan oooooh gij geinig smily poster?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Misschien moet je ook ff lezen voor je typt. Of is dat teveel moeite![]()
excuses, maar ik word altijd een beetje moe van mensen die denken datquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef slakkie het volgende:
Pisvlekken zijn voor OUD Swets...
Een cursus leesvaardigheid gok ikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat heb ik niet gelezen dan oooooh gij geinig smily poster?
Je kreeg het niet aan de praat en verwijt linux arrogante omdat ze zich niet aanpassen aan windows. Daarop zeg ik dat wanneer je 2 verschillende systemen hebt er verschillen te verwachten zijn en trek een parallel met 2 auto's. Vervolgens zeg jij dat je die auto niet gestart krijgt en er mee naar de dealer en de koning gaat om hem te starten hetgeen majesteit uiteindelijk blijkbaar lukt. Waarop ik zeg dat wanneer majesteit dan uiteindelijk het contactslot aan de andere kant vind waar jij hem zocht je nog steeds gewoon een domme pisvlek bent die niets van auto's snapt en beter een sparta met kan kopen.
Wat heb ik gemist?
Nou ik daag je uit. Geef dan even exact aan wat ik gemist heb in die reply over het contactslot refererend aan jouw post daarboven.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een cursus leesvaardigheid gok ik![]()
Eerder een uiting van vermaak om iemand die na de 3e keer terugverwijzen nog steeds te lui is om even terug te lezen...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
excuses, maar ik word altijd een beetje moe van mensen die denken dateen argument is.
Je verwijst nergens terugquote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Eerder een uiting van vermaak om iemand die na de 3e keer terugverwijzen nog steeds te lui is om even terug te lezen...
[The wars] FF vs IE / vi vs Emacs / OSX vs Vista vs Linux 2.quote:
En je dreigementenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:20 schreef Autoreply het volgende:
Jongens, jongens, makkelijk lullen. Ik zit op een TU-netwerk en schijnbaar ondersteund Ubuntu standaard wat problematisch PPPoE. Na installatie miste er nog wat packages, moest wat standaard features installeren enz. Alhoewel ik toch echt geen compu-noob meer ben was diegene die me heeft geholpen dit al helemaal niet, die kerel draait al een jaar of vijf alleen maar Linux. En die deed er een uurtje of drie over...
(...)
simpelweg trollen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Misschien moet je ook ff lezen voor je typt. Of is dat teveel moeite![]()
Ja en daarop zeg ik dit:quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[The wars] FF vs IE / vi vs Emacs / OSX vs Vista vs Linux 2.
[..]
En je dreigementen![]()
![]()
en jij ditquote:Op zondag 11 februari 2007 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja... je leert je maar aanpassen heeft namelijk niets met arrogantie, maar met een ander systeem te maken. Wanneer je je opel inruilt voor een golf zit het lichtknopje ook opeens op een andere plek.
Waarop ik het volgende antwoordquote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. Als die Opel echter niet wil starten tenzij je eerst langs de dealer, vervolgens langs de koningin en daarna langs de douane moet, naja, dan maar Windows.
Dan weer terug grijpen naar je eerste post geeft aan dat je blijkbaar door argumentatie heen bent. Zeker als je dan MIJ verwijt dat ik niet kan lezen als je opeens naar een gepasseerd station wil terug grijpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als dan blijkt dat je de auto niet kan starten omdat het contactslot in de golf links zit ipv rechts ben je toch echt een lul hoor
Alleen is het bij XP ook niet alleen je wachtwoord invullen bij een PPPoE connectie.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Autoreply het volgende:
Ik heb het over iemand die al sinds 2001 (of eerder) altijd Linux draait. Zelf in de IT zit. Die heeft het drie uur gekost. Aanpassen is dan m.i. niet meer aan de orde, het is gewoon belachelijk moeilijk waar het in XP een kwestie is van dubbelklikken op een exe en je wachtwoord invullen.
Dat werd het wel want je moest er een linux expert bij halen.quote:Het werd dus niet veroorzaakt door mijn onkunde, maar door de "slechtere" programmatuur onder Linux.
Nee dat maakt windows voor jou bekender en daarom hoef je minder te kloten. Je kan nauwelijks met droge ogen beweren dat windows logisch in elkaar zit.quote:Ik ben zondermeer op het gebied van Linux nog een redelijke noob, maar sommige dingen krijg je pas na langdurig kloten voor elkaar en dat maakt Windows in mijn ogen superieur.
'Niet alleen ik heb het, maar anderen ook' Ja DAT is een argument.quote:Overigens ben ik niet de enige op het netwerk hier met dit soort problemen en dit is een TU met een informatica opleiding...
Zoals ik zeg. Dubbelklikken op de exe en wachtwoord instellen. In Vista kan je die eerste stap zelfs nog over slaan...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen is het bij XP ook niet alleen je wachtwoord invullen bij een PPPoE connectie.
[..]
Tsjah, lezen is een kunst. Hij deed er drie uur over. Leesbrilletje hebben?quote:Dat werd het wel want je moest er een linux expert bij halen.
Blijkbaar wel. Voor iemand met basiskennis werkt Windows prima en (zeker bij Vista en XP) zit de gehele bediening logisch in elkaar.quote:Nee dat maakt windows voor jou bekender en daarom hoef je minder te kloten. Je kan nauwelijks met droge ogen beweren dat windows logisch in elkaar zit.
Tsjah, blijkbaar geeft de realiteit me gelijk. Uiteraard spelen er andere zaken mee, maar Windows heeft nog altijd iets van 20X meer gebruikers als Linux. Servertechnisch is een ander verhaal, maar dat zijn professionals.quote:'Niet alleen ik heb het, maar anderen ook' Ja DAT is een argument.
En professionals zullen denk ik wel weten wat een goed OS isquote:Tsjah, blijkbaar geeft de realiteit me gelijk. Uiteraard spelen er andere zaken mee, maar Windows heeft nog altijd iets van 20X meer gebruikers als Linux. Servertechnisch is een ander verhaal, maar dat zijn professionals.
Moet wel PPPoE geinstalleerd staan en dat staat niet standaard geinstalleerd onder XP. Daarvoor moest je in config scherm -> software -> windows onderdelen PPPoE installeren (net als bv zaken als UPnP)quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zoals ik zeg. Dubbelklikken op de exe en wachtwoord instellen. In Vista kan je die eerste stap zelfs nog over slaan...
quote:Tsjah, lezen is een kunst. Hij deed er drie uur over. Leesbrilletje hebben?
Je weet zelf echt 5 minuten later al niet meer wat je zelf getikt heb he? Het werd dus WEL veroorzaakt door jouw onkunde in eerste instantie. En van die mensen die 'experts' erbij halen heb ik voldoende meegemaakt. meestal kunnen die de startknop nog niet vinden.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Autoreply het volgende:
Het werd dus niet veroorzaakt door mijn onkunde,
Nee hoor, maar er zijn zat mensen die ze door die onlogische brij heen kunnen helpen. Zoals gezegd ben ik met je eens dat linux te moeilijk is, maar ik kan je garanderen dat een absolute leek eerder met MacOS uit de voeten kan zonder wat onherstelbaar te verneuken dan met windows.quote:Blijkbaar wel. Voor iemand met basiskennis werkt Windows prima en (zeker bij Vista en XP) zit de gehele bediening logisch in elkaar.
Alsof de grootste installbase wat zegt over kwaliteit. VHS is zeker ook beter dan betamax.quote:Tsjah, blijkbaar geeft de realiteit me gelijk. Uiteraard spelen er andere zaken mee, maar Windows heeft nog altijd iets van 20X meer gebruikers als Linux. Servertechnisch is een ander verhaal, maar dat zijn professionals.
Goed betekend niet persé bruikbaar en gebruiksvriendelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En professionals zullen denk ik wel weten wat een goed OS is
Ja maar Autoreply heeft het over:quote:Op zondag 11 februari 2007 22:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Goed betekend niet persé bruikbaar en gebruiksvriendelijk.
Das nou niet bepaald goedquote:de "slechtere" programmatuur onder Linux.
Ik heb windows bestanden die er niet uit willen kun je misschien ook vertellen wat voor programma dat was?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:13 schreef HuHu het volgende:
Het Mac OS is ook niet perfect hoor. Ik als af-en-toe Mac gebruiker probeerde pas de Prullenbak te legen. Geeft dat ding aan dat er beveiligde bestanden in zitten en dat die niet weg kunnen.
I don't fucking care! Hij moet leeg, klaar. Maar dat ging mooi niet lukken.
Ik Googlen, vind ik allemaal "sudo rm -rf .Trash/" gevalletjes voor in de Terminal, bla bla. Uiteindelijk heeft een collega met een speciaal programma mijn Prullenbak weten te legen.
Wat gebruiksvriendelijk!
Overigens is dit een tegenvoorbeeld, over het algemeen vind ik het Mac OS prachtig.
Linux zit op bepaalde punten ook gewoon niet goed in elkaar. Maar dat geldt voor elk OS.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar Autoreply heeft het over:
[..]
Das nou niet bepaald goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |