Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is ziiiiijjjjjjj!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:26 schreef Reese het volgende:
Gefeliciteerd, HW!
Weer een jaartje erbij, daar moet op gedronken worden
Zeg je nou verkapt dat jullie uit een ei komenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:43 schreef Aventura het volgende:
In mei leggen alle vogels een ei. In het geval van mijn ouders meteen 2
Jij niet dan? Jij komt uit een bloemkool?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg je nou verkapt dat jullie uit een ei komen?
Nee joh, hier hebben we ooievaarsquote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij niet dan? Jij komt uit een bloemkool?
En ben je dan ook upgradable?quote:
Nadat je vader je ge-upload had.....quote:
Ja, zit nu op versie 3.3quote:Op maandag 19 februari 2007 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ben je dan ook upgradable?
Zeg maar, van first- naar second-life?.
En komen jullie dan uit twee eieren???quote:Op maandag 19 februari 2007 12:43 schreef Aventura het volgende:
In mei leggen alle vogels een ei. In het geval van mijn ouders meteen 2
Ik kom afterlife niet in, misschien heb ik God-mode nodig?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zit nu op versie 3.3.
Ik ga voor afterlife.
Denk het, en fake-goodlife.dll.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik kom afterlife niet in, misschien heb ik God-mode nodig?
Ik was de virtualsaint add-on vergetenquote:
Hmz, eiertechnisch gezien klopt het verhaal inderdaad nietquote:Op maandag 19 februari 2007 14:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En komen jullie dan uit twee eieren???
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hmz, eiertechnisch gezien klopt het verhaal inderdaad niet
Ik heb 'emquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:07 schreef RealZeus het volgende:
en een liedje van Default.Ik ben even de titel kwijt.
Ruilen??quote:Op maandag 19 februari 2007 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
De temperatuur in Durban:
Tuesday
(34°C) | (23°C)
Wednesday
(37°C) | (25°C)
Thursday
(30°C) | (22°C)
Friday
(30°C) | (24°C)
Dat wordt nog afzien van de week!![]()
* Reese wijst naar onderschriftquote:
Ik was niet te vroeg geboren, hoor, sterker nog, slechts 2,5 uur te laat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Juli is blijkbaar een vruchtbare maand
Dat was twee jaar geleden, in de nacht van 4 op 5 maart. Ik was toen onderweg,en had er veel last van.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef HeatWave het volgende:
We krijgen sneeuw in Maart, net als vorig jaar
Gisteren was het voor mij nog vier wekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:13 schreef wickedweirdo het volgende:
over precies 5 weekjes is het mijn beurt... reken maar uit
Zaterdag & 10 maartquote:Op zondag 25 februari 2007 15:44 schreef RealZeus het volgende:
Het was gisteren nog twee weken,![]()
Is er al meer bekend van hoe en wat?
Het eten vooraf.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat valt er nog meer te weten?.
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:28 schreef Aventura het volgende:
slotje.
Je hebt mij overtuigd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:57 schreef Aventura het volgende:
Plus, er is op die manier meer geld voor Bier.
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:57 schreef Aventura het volgende:
Nou oke, geen slotje maar wel opgelost
Tja mij maakt het geen hol uit, ik wil zelf ook wel naar de Japanner bij wijze van, maar het moet voor iedereen leuk blijven. Plus, er is op die manier meer geld voor Bier.
Hoe voorspelbaar het ook is, Rimini is gewoon zeer okayquote:
Er zit even verderop een tent met hele goeie tapas, maar dat is wel afhankelijk van de grootte van d egroep in hoeverre je daar terecht kanquote:Op maandag 26 februari 2007 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb al weken enorm zin in tapas, maar dat is iets verder weg en wat bewerkelijker met een grote groep.
Rimini is een goed alternatief!Althans, alternatief is het woord niet, 2e keuze zeg maar.
En niet geheel onbelangrijk... dit is een ROCKmeet en geen TAPASmeetquote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zit even verderop een tent met hele goeie tapas, maar dat is wel afhankelijk van de grootte van d egroep in hoeverre je daar terecht kan
Het ene hoeft het andere niet noodzakelijkerwijs uit te sluiten.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:14 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En niet geheel onbelangrijk... dit is een ROCKmeet en geen TAPASmeet
Oeh! Tempting!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zit even verderop een tent met hele goeie tapas, maar dat is wel afhankelijk van de grootte van d egroep in hoeverre je daar terecht kan
Jaquote:Op maandag 26 februari 2007 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh! Tempting!
Maar ja, het is idd afhankelijk van de grootte van de groep en ook wel een beetje van het budget van sommige mensen hoewel tapas niet duur hoeft te zijn.
Maar ik denk dat Rimini beter is.
Doen we gewoon een andere keer weer een tapasmeet!
Ben je al terug trouwens? Nee toch?
dan hebben we iets meer bewegingsruimte in de Blackquote:Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo meld zich af..
ik kan volgende week zaterdag niet![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef Aventura het volgende:
Ofwel de afmeldtsunami.
*troost*quote:
Gipsvlucht al gereserveerd?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Troost je, ik moet de volgende dag 's ochtends vroeg naar Oostenrijk rijden...
je drinkt toch nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wie zei er ook al weer dat sporten leuk en ontspannend was enzo?
Zo 11 maart om 10.00 mag ik aantreden op het veld. Meestal uurtje van te voren er zijn, ongeveer half uurtje rijden...
Mijn wekkertje gaat dus om half 8 de dag na de rock meet!![]()
![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, maar dan is het nog steeds wel vreselijk vroeg!
Oosternrijk is ook al zo slim gepland dan Cinna!
Dat deed je erom!quote:
Dat is een filmtitel..... maar ik zag uiteindelijk zelf dat het niet relevant, omdat ik in mijn hoofd had dat 'ie over honkbal gingquote:
Zou wel handig zijn als je dat bij voorbaat al kon regelen jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gipsvlucht al gereserveerd?.
GVD, daar wil ik ook heen. Wie, wat, waar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Net kaartjes voor Me first and the Gimme Gimme's gehaald![]()
Me First and the Gimme Gimmesquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
GVD, daar wil ik ook heen. Wie, wat, waar?![]()
Da's toevallig ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Net kaartjes voor Me first and the Gimme Gimme's gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |