Deegrolfetisjisten worden hier ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik dat wel snapte.
Maar ook dat is dus weer een desillusie.
Weet iemand waar ik het best kan gaan hangen?
Ja en? Wat is het probleem??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:51 schreef Coos het volgende:
Jij ben ook al een ouwe doos zag ik net in je profiel.![]()
Gooi je cam maar effe an dan.quote:
Hoe gaat dat gezegde ook alweer?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ben ook al een ouwe doos zag ik net in je profiel.![]()
Ik record welquote:
Wat mij betreft geen probleem.quote:
Nee, die andere, van die fietsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beter 1 lekkere oude doos in je eigen bed dan 10 jonge dozen bij de buurman.
Heb jij last van slapeloosheid dan?? Ik niet iigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:54 schreef Coos het volgende:
Wat mij betreft geen probleem.
Beetje leeftijdsgenoten onder elkaar lijkt het wel.
Moet Temazepam dus weer in het basispakket vraag ik me dan af?![]()
Hier ben ik het absoluut niet mee eens!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beter 1 lekkere oude doos in je eigen bed dan 10 jonge dozen bij de buurman.
tijd om je pc ff uit te doen en nee ik hack nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deegrolfetisjisten worden hier ondergewaardeerd![]()
Voorspelbaar of niet ? Leandra ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
tijd om je pc ff uit te doen en nee ik hack niet![]()
Ik vermoed hier U2U verkeer.quote:
Aaaah, mag ik nog heeel ff?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
tijd om je pc ff uit te doen en nee ik hack niet![]()
Waar hebben jullie het overquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voorspelbaar of niet ? Leandra ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |