sorry voor dat,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:20 schreef HiDiHo het volgende:
Nou nog veel plezier, tortelduifjes
Truste![]()
![]()
Morgen weer een kansquote:
net zoals gisteren naar de Zebra zeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ze blijft ga ik binnenkort een keer naar haar kroeg
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 06:10 schreef PC eend het volgende:
Nou ik leg mezelf even een alcoholverbod op en ga in mijn private room maar even deze comebacks proberen te verwerken...
huub..
DGK_redactie
demins...
Talitha...
Scanman...
Bommie...
Coos...
![]()
Lieve Leandra: Wat een lieve postquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
Lieve Prosperahet geeft niet als je me mist hoor, maar dat hoef je toch niet 6 topics lang te blijven roepen joh...
Je vestigt met al die links zo de aandacht op jezelf en op wat er diep in de nacht hier in SC gepost is.... en dat terwijl vrijwel niemand de SC terugleest en dus niemand het zou hebben geweten als je het zelf niet keer op keer herhaald had.
Dank je schatjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef Prospera het volgende:
Lieve Leandra: Wat een lieve post![]()
Over welke links heb je het dan![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dank je schatje![]()
Links?? Welke links??![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Haha, ben ik net zelf uitgekleedt![]()
Gebluft, gegokt en verloren![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Haha, ben ik net zelf uitgekleedt![]()
Gebluft, gegokt en verloren![]()
Die jongen uit Hilversum, die het deed had zijn camera niet bij zich en Hidiho was er nietquote:Op zondag 11 februari 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics
![]()
Anders schop je er nog een paar omhoogquote:Op maandag 12 februari 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
En deze dan ook nog maar een schopje....... voor er per ongeluk in t verkeerde topic gebaggerd wordt![]()
Reageer jij een kwartier na een schopje ff....quote:Op maandag 12 februari 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
Anders schop je er nog een paar omhoog
Ik raak nu al de weg kwijt
Ja idd, ik was even vergeten hoe je het echt leuk kan maken in FBquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef the_long_tail het volgende:
In plaats van onderaan de thread (in het 'snel reageren'-gedeelte), klik onder of bovenaan op 'Reageer'. Boven tekstveld zie je dit icoontje: [afbeelding] Klik erop en vul in waar de afbeelding staat. Je moet de afbeelding dus al wel op het internet hebben staan. Dat kun je bijvoorbeeld gratis doen bij http://imageshack.us/.
huh hoe doe ik dat ook al weer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
Doe me de link eens even.... kijk ik ff of het hier wel werkt
Gewoon hyper als de grootste deel van de tijd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:15 schreef CARLAK het volgende:
Zou Natasia zo hyper zijn omdat ze geen aandacht van Brian krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |