Dat hangt er van af. Is het een redelijke termijn? Zonder een dergelijke termijn (in alle redelijkheid dus) plaatst de werkgever zichzelf ook wel in een erg kwetsbare positie, vooral aangezien ze reden hebben aan te nemen dat de werknemer in kwestie wel eens wat smeulende irritaties zou kunnen hebben waar hij ze nog voor zou willen laten bloeden.quote:Op zondag 15 april 2007 09:44 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is nu voor je werkgeveer namelijk dè manier om goedkoop van jou af te kunnen komen.
Desondanks is het denk ik wel fijn dat je iig kunt blijven.
termijn van een half jaar is zeker niet onredelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 08:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Is het een redelijke termijn? Zonder een dergelijke termijn (in alle redelijkheid dus) plaatst de werkgever zichzelf ook wel in een erg kwetsbare positie, vooral aangezien ze reden hebben aan te nemen dat de werknemer in kwestie wel eens wat smeulende irritaties zou kunnen hebben waar hij ze nog voor zou willen laten bloeden.
Als de termijn onredelijk kort is heb je inderdaad hiermee gelijk het gat waarmee ze TS zouden willen lozen.
Ik heb altijd goed m,n best gedaan en ze waren tevreden over mij maar als het slecht met de zaak + je bent als laatste erbij gekomen van die afdelingquote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je hebt als OR lid ontslagbescherming vanuit je OR werk. Als je vanuit je OR lidmaatschap "lastig" of " kritisch" bent, mag je daar niet voor onstslagen worden.
Maak je een zooitje van je werk, dan kun je nog gewoon ontslagen worden.
Dat hebben ze bij mij ook geprobeerd! Bullshit natuurlijk, tenzij je al een andere baan in het verschiet hebt. Maar onder druk van werkeloosheid een andere baan zoeken is heel wat anders als werk hebben dat niet helemaal geweldig is en ondertussen op het gemak rondkijken voor iets anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:43 schreef Duur het volgende:
Oh, ja variant op Metro2005...
ik heb mee gemaakt dat Personeelszaken voorstelde "de eer aan jezelf te houden want dat staat goed op je CV". Dat is niets minder dan een poging van het bedrijf om onder eventuele boetes voor onrechtmatig ontslag uit te komen en/of geld aan een advocaat te besparen.
Heb je je groot rijbewijs nog gehaald of was dat niet meer nodig?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:51 schreef McReal het volgende:
Inmiddels sta ik weer terug in de bakkerij omdat er iemand in de bakkerij onslag heeft genomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |