Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:
sorry ik kan niet kijken naar amoebequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Deze is wel aardig om te kijken
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=19981&roddels=51010
Het gaat mij om het nivoverschil tussen Snollie en Nenaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
sorry ik kan niet kijken naar amoebe![]()
Hier nog een, ik heb mijn 24 uur al aangevraagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:18 schreef anno-i-mus het volgende:
ik weet wel als huub niet snel terugkomt dat ik stop met kijken .... ik vind hier geen zak aan
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:35 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Gekkenhuis vannacht in de Zebra lounge? Hordes wanhopige fans ( fijngedrukt tegen de dranghekken, fanatiek en desparaat hun mobieltjes in de lucht houdend) die totaal en volledig genegeerd worden door de superieur draaiende Brian en zijn al even getalenteerde platenkoffer-dragende Bart?
Of was er voornamelijk familie, aangevuld met, om de andere muur van de zaal ook te camoufleren, een delegatie van anti-fans en negatieve resultaten uit het verleden (luisterend naar de namen Huub en Nena)?
Koffie, iemand?
ok daar moet ik je gelijk in geven! je hebt een punt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij om het nivoverschil tussen Snollie en Nena![]()
Ja lekker koffie en goeieeee morgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:35 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Gekkenhuis vannacht in de Zebra lounge? Hordes wanhopige fans ( fijngedrukt tegen de dranghekken, fanatiek en desparaat hun mobieltjes in de lucht houdend) die totaal en volledig genegeerd worden door de superieur draaiende Brian en zijn al even getalenteerde platenkoffer-dragende Bart?
Of was er voornamelijk familie, aangevuld met, om de andere muur van de zaal ook te camoufleren, een delegatie van anti-fans en negatieve resultaten uit het verleden (luisterend naar de namen Huub en Nena)?
Koffie, iemand?
palma: Kunsthaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef CARLAK het volgende:
Natasia is nog steeds bijzonder stekelig naar Palma toe. Palma vroeg om perssinaasappelen. Natasia zegt dat die naast de drank liggen.
Palma: O, ik dacht kunst bloemen, kunstfruit.....
Natasia: kunsthuishoudster
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:35 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Koffie, iemand?
Same here...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:50 schreef anno-i-mus het volgende:
iedere dag 2 uur je haar doen ... en die klote stream er de hele tijd bij
daaaggg. ... ik ga wat anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |