truste lekkertjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
Duurt nog wel een uurtje voor die terug zijn....... dat lees ik morgen wel![]()
Truste![]()
Komt iequote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:54 schreef Day het volgende:
Nou heren, kom op met de verhalen.
Ik ben niet voor niks opgebleven.
Hij zet alleen een pan op zijn hoofd....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee bartje is niet echt uitgelaten
Was Rogier er ook?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hedda, Joris en NL waren er ook volgens Brian en ze keken heel zuur...
hehequote:
Joris keek zuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub, Nena, Hedda, Joris en NL waren er ook en ze keken heel zuur volgens Brian...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:01 schreef CHAOS_ het volgende:
Hij lacht ( misschien ) wel, maar is niet blij.
Yep, dat was de bedoeling. En zo te horen hebben ze het ook uitgevoerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:02 schreef GoldenGuy het volgende:
Wat was de Huub+Nena actie? Dat ze gingen zoenen voor brians neus????
Wordt opgenomen, maar of het nu upload waardig is, weet ik nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:02 schreef Prospera het volgende:
Filmpje als Hiidiho het niet te druk heeft![]()
komt door mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt opgenomen, maar of het nu upload waardig is, weet ik niet![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
Iemand Eendje gezien vanavond?
quote:
Ik weet het eigenlijk wel cker weet je dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij voeren ze nu een toneelstukje op
Hij heeft zelf niet eens door hoe enorm hij in de zeik genomen wordt.... Arme jongen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:10 schreef Tissik het volgende:
Brian: die mensen waren allemaal zoooooo focking negatief over Nena en zoooooo positief over Amanda!
Ja sure hoor Braajen, dat geloven we meteen! NOT!!!!
Sukkel!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:10 schreef DainBramage het volgende:
Ik ga Nena ook afzeiken....ze wil mij OOK niet.
ben je een beetje doof? Nena teasde Bert met haar telefoon. "Vrijheid is zo mooi, wil je bellen Bert?" en ze biedt haar mobiel aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:13 schreef _-inge-_ het volgende:
Mensen zouden zich positief hebben uitgesproken over Amanda en zeer negatief over Nena....
Bart vertelde dat Nena hem gevraagd had nog eens te bellen. Bart lacht hierop en zegt dat hij Nena vroeg of ze al werk heeft..... Dat is dus een duidelijke NEE!!
Inge hoort en ziet de dingen een beetje anders dan anderen, het is een bijzonder mensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben je een beetje doof? Nena teasde Bert met haar telefoon. "Vrijheid is zo mooi, wil je bellen Bert?" en ze biedt haar mobiel aan.
Tis maar hoe je het bekijkt he.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:15 schreef Tissik het volgende:
De beide heren klinken vooral alsof ze een flater van deze avond in hun voordeel recht willen lullen. Het is alleen niet erg overtuigend (understatement).
De actie van Nena en Huub daarentegen, lijkt wél geslaagd te zijn![]()
komt nog welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:12 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Hij heeft zelf niet eens door hoe enorm hij in de zeik genomen wordt.... Arme jongen...![]()
Tis maar hou je de dingen hoort en verdraait he, inge, monster.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:17 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt he.......
uitzetten ??quote:
Goedemorgen Palmboompje,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat zit bart nou te schrijven??
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tis maar hou je de dingen hoort en verdraait he, inge, monster.
Of WILLEN Bart en Brian dit doen een volgende keer (als die ooit komt)???? het is me nog niet duidelijk....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:20 schreef CHAOS_ het volgende:
Champagne over Huub? Hahahahhahah, dat is pas lachen zal hij zelf ook gevonden hebben, misschien keek Joris daarom zuur.
Done!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil je nog een pokerroom opzetten?
![]()
HiiDiiHooquote:
jees tis half 5, ik ga slapen, maar misschien zijn er nog wakkere fokkersquote:
Zeg dat wel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ben ik hiervoor wakker gebleven
![]()
Natuurlijk was ze er niet. Je gaat als meid toch niet achter een vent aanlopen? Als Bart écht gek op Lesley was geweest, dan had hij daar wel werk van gemaakt. Zeker in de afgelopen anderhalve week. Maar nee, daar wordt boerbart moe van, dan moet je iets gaan dóen! Tv maken ofsow...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wel raar dat bart nog niks over lesley heeft gezegd, die was er zeker niet
Bijna tegen een politieauto aan. Stel je voor dat Bart dat nou eens écht gedurf zou hebben... Zo doet Bart wel meer ruige dingen bijna. Maar uiteindelijk, is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:31 schreef BwennieBren het volgende:allebei slapen nu... naast elkaar.
Bart is stoer heeft nog staan wildplassen of was het wild plassen? tegen een politieauto aan...
Nou luitjes, ik ga ook maar mijn mandje in...
Welterusten
quote:
Goh, wat is zijn naam goed uitgekozen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:36 schreef DainBramage het volgende:
Uit een namenboek:
Brian Afgeleid van het Keltisch met de betekenis 'de heuvelbewoner'.
Hij had mee moeten doen met 'de gouden heuvel'
(wordt hij wegestemd door een mol en 2 konijnen)
okquote:Op vrijdag 9 februari 2007 04:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
wil ook wel met je pokeren![]()
Morgen
laten we het hopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:00 schreef Schanulleke het volgende:
Vandaag nieuwe bewoners in het huis, want van deze heren hoeft het duidelijk niet te komen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:43 schreef pullup het volgende:
Die lite-streams van Han zijn grappige mozaiekjes
En het formaat klopt nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:46 schreef pullup het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php
Voor als de streams het niet goed deden of als je een langzame comp hebt stond er bij.
Maar dit is net iets te basic
Mogge allen, bij mij doen deze streams het prima hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:46 schreef pullup het volgende:
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php
Voor als de streams het niet goed deden of als je een langzame comp hebt stond er bij.
Maar dit is net iets te basic
Morgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge allen, bij mij doen deze streams het prima hoor![]()
ook goeiemorgenquote:
Mogge, same herequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Goedemorgen!
Blij dat ik niet ben opgebleven![]()
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:
sorry ik kan niet kijken naar amoebequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Deze is wel aardig om te kijken
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=19981&roddels=51010
Het gaat mij om het nivoverschil tussen Snollie en Nenaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
sorry ik kan niet kijken naar amoebe![]()
Hier nog een, ik heb mijn 24 uur al aangevraagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:18 schreef anno-i-mus het volgende:
ik weet wel als huub niet snel terugkomt dat ik stop met kijken .... ik vind hier geen zak aan
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:35 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Gekkenhuis vannacht in de Zebra lounge? Hordes wanhopige fans ( fijngedrukt tegen de dranghekken, fanatiek en desparaat hun mobieltjes in de lucht houdend) die totaal en volledig genegeerd worden door de superieur draaiende Brian en zijn al even getalenteerde platenkoffer-dragende Bart?
Of was er voornamelijk familie, aangevuld met, om de andere muur van de zaal ook te camoufleren, een delegatie van anti-fans en negatieve resultaten uit het verleden (luisterend naar de namen Huub en Nena)?
Koffie, iemand?
ok daar moet ik je gelijk in geven! je hebt een punt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij om het nivoverschil tussen Snollie en Nena![]()
Ja lekker koffie en goeieeee morgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:35 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Gekkenhuis vannacht in de Zebra lounge? Hordes wanhopige fans ( fijngedrukt tegen de dranghekken, fanatiek en desparaat hun mobieltjes in de lucht houdend) die totaal en volledig genegeerd worden door de superieur draaiende Brian en zijn al even getalenteerde platenkoffer-dragende Bart?
Of was er voornamelijk familie, aangevuld met, om de andere muur van de zaal ook te camoufleren, een delegatie van anti-fans en negatieve resultaten uit het verleden (luisterend naar de namen Huub en Nena)?
Koffie, iemand?
palma: Kunsthaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef CARLAK het volgende:
Natasia is nog steeds bijzonder stekelig naar Palma toe. Palma vroeg om perssinaasappelen. Natasia zegt dat die naast de drank liggen.
Palma: O, ik dacht kunst bloemen, kunstfruit.....
Natasia: kunsthuishoudster
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:35 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Koffie, iemand?
Same here...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:50 schreef anno-i-mus het volgende:
iedere dag 2 uur je haar doen ... en die klote stream er de hele tijd bij
daaaggg. ... ik ga wat anders doen
Same herequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:50 schreef anno-i-mus het volgende:
iedere dag 2 uur je haar doen ... en die klote stream er de hele tijd bij
daaaggg. ... ik ga wat anders doen
Eentje met onklaar gemaakte remmen, svp!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:05 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty heeft het nu over de auto die ze wil hebben na DGK. Mevrouw wil graag een gesponsordeerde jeep.
En weer de heerlijke jaloezie, van de vrouwelijke forumbezoekersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:33 schreef blomst het volgende:
Ook vandaag word het niets:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds een behoorlijke verarming dat ze overdag van 4 naar 2 streams zijn gegaan, erg jammer
Helaas was deze vraag ook al een paar keer gesteld aan de redactie, maar kennelijk kunnen en/of willen ze daar niet op replyenquote:
daar zit huub natuurlijk verborgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:43 schreef BONG4002 het volgende:
Tussen 11:00-14:00 is het kantoor niet toegankelijk staat er net op het scherm
Wat kan een mens toch dilemma's hebben in het leven...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:45 schreef pullup het volgende:
Amandel heeft beloofd om Sylvia met de paarden te helpen.
Na enig aarzelen of het zin heeft gaat ze eerst 1.5 uur haar haar doen.
Na het voltooien van het haar slaat nu de twijfel toe of het wel handig is om Sylvia te helpen met de paarden omdat haar haar net netjes zit.![]()
Jonge tjonge, Jullie zijn echt verslaafd. Er gebeurt geen moer in dat huis en jullie blijven kijken. willen zelfs 4 streams.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |