Ik vind het niet zo ok dat je de avatar van Kinga gebruiktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hadden we die al gezien hier?
Dat denkt hij met alles wat 'ie doet, en het is zooo'n groot kind. Vooral als 'ie weer begint met 'ik heb gewonnen, zij zijn verliezers.'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef ruby het volgende:
Brian denkt blijkbaar dat hij echt een succesnummer is...tsssk.
Dit gaat maanden knagenquote:
quote:pullup - vrijdag 9 februari 2007 @ 12:01
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef Kinga het volgende:
het zit em toch dwars he, huub en nena
quote:Dit gaat maanden knagen
Nou na de schop en de uiteenzetting van NL en Huubje dan is er niet veel meer interessants uit te zenden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben nog zat beeldmateriaal.
En de kijkcijfers vliegen nu omhoog.
Dus voorlopig houden ze het daar denk effe rustig.
En wachten ze gewoon af totdat ook het geschreeuw om Huub weg is.
En dan is het op de streams zo saai geworden dat elke nieuwe bewoner weer trekt.
Ik denk dat Huub niet meer terug komt.
OT: Ik ook. Hoewel ik niet alles mooi vindt. Milestones is waanzinnig, jammer dat ie nooit met hendrix heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol dat is Natasia niet....mocht ze willen
Het is Miles Davis en ja daar ben ik fan van
Nee dus, na doorvragen hebben ze dit beiden niet gezien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Kinga het volgende:
ze hebben gezoend!
Gaat ze zich weer verantwoordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef _-inge-_ het volgende:
Nena gisteravond tegen Brian: Waar ben jij nou mee bezig? Ik heb niet gezoend met Huub........????
Precies, moet ze niet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |