Nee joh, je bent harstikke welkom!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:36 schreef Doornkapje het volgende:
Hoewel ik moet zeggen dat er de laatste dagen geen moer aan is.. ik vrees dat ik hier vaker ga komen- tenzij het een besloten clubje is![]()
![]()
Tuurlijk niet joh, welkomquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:36 schreef Doornkapje het volgende:
Jee... Al maanden volg ik de streams en erger in me scheel aan het Natasia-Brian-kortom, losersgroepje, en nu ontdek ik pas dat er een halve fok!populatie is die het me eens is!! Wát een openbaring... Ik heb een week nodig denk ik om alles te lezen, geweldig!
Hoewel ik moet zeggen dat er de laatste dagen geen moer aan is.. ik vrees dat ik hier vaker ga komen- tenzij het een besloten clubje is![]()
![]()
Besloten club? We zijn de Vrijmetselarij niet? Welkom en sluit je lekker aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:36 schreef Doornkapje het volgende:
Jee... Al maanden volg ik de streams en erger in me scheel aan het Natasia-Brian-kortom, losersgroepje, en nu ontdek ik pas dat er een halve fok!populatie is die het me eens is!! Wát een openbaring... Ik heb een week nodig denk ik om alles te lezen, geweldig!
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:35 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Gekkenhuis vannacht in de Zebra lounge? Hordes wanhopige fans ( fijngedrukt tegen de dranghekken, fanatiek en desparaat hun mobieltjes in de lucht houdend) die totaal en volledig genegeerd worden door de superieur draaiende Brian en zijn al even getalenteerde platenkoffer-dragende Bart?
Of was er voornamelijk familie, aangevuld met, om de andere muur van de zaal ook te camoufleren, een delegatie van anti-fans en negatieve resultaten uit het verleden (luisterend naar de namen Huub en Nena)?
Koffie, iemand?
ik ben er alleen nog omdat er hoop is dat huub terug komt ... zodra dat er niet meer is ben ik wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En worden we dus net zo goed belazerd.
Kijk maar hoe het hier ook anders word.
Iedereen zou stoppen met kijken als Huub ging.
Nou kijkt het merendeel gewoon weer.
Is niet erg hoor.
Maar dit is precies waar ze op hopen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.at5soap.nl/2006/07/17/figuranten-gezocht/
Lol dat is Natasia niet....mocht ze willenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef Carlaa het volgende:
Pullup.. waarom heb jij Natasia nou als user icon? Fan?
Die was laatst op tv en ik zapte er langs precies in deze scene.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hadden we die al gezien hier?
hij vergeet er bij te vertellen dat het boe-geroep was?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef ruby het volgende:
Brian beweert nu dat er mensen stonden te gillen?
Die gast weet het verschil gewoon niet. Wat erg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:56 schreef patatohead het volgende:
[..]
hij vergeet er bij te vertellen dat het boe-geroep was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |