He? In wat voor context was dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
Zei ze nou: ook niet de mijne?
Bart zei zoiets van dat Nena en Amanda zijn types niet waren en toen zei Syl: ook niet de mijnequote:
Bart zei dat zowel Nena als Amanda niet z'n type 'lekkere wijven' waren en toen zei Syl: de mijne ook niet.quote:
Dit is de Bart die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Lekker eerlijk gesprek, hou ik van...
en daar heeft syl helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Bart zei dat zowel Nena als Amanda niet z'n type 'lekkere wijven' waren en toen zei Syl: de mijne ook niet.
Maar ze vond wel dat Nena het stijlvoller aanpakte dan Amanda.
Owwww, ja sjezus, jullie denken meteen weer zover door he. Bedoelt gewoon dat ze normaal niet met dat soort lui om zou gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bart zei zoiets van dat Nena en Amanda zijn types niet waren en toen zei Syl: ook niet de mijne
reactie in scquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker ff thuis ole ole
Straks weer in het huis, ole ole![]()
Vond ik ook altijd maar . krijg het amper getypt, nu een hèèl klein beetje,,,,,,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik blijf bart een eikel vinden sorry hoor...
![]()
Sylvia heeft niet alle beelden gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Bart zei dat zowel Nena als Amanda niet z'n type 'lekkere wijven' waren en toen zei Syl: de mijne ook niet.
Maar ze vond wel dat Nena het stijlvoller aanpakte dan Amanda.
Echt niet, het ging over "lekkere wijven"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Owwww, ja sjezus, jullie denken meteen weer zover door he. Bedoelt gewoon dat ze normaal niet met dat soort lui om zou gaan.
Ik zoek er ook niet echt iets achter, hoor. Syl heeft al een aantal keer verteld over haar relaties met mannen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Owwww, ja sjezus, jullie denken meteen weer zover door he. Bedoelt gewoon dat ze normaal niet met dat soort lui om zou gaan.
Ja oke dan nog, alsof een hetero vrouw niet mag zeggen of ze een andere vrouw mooi/lekker/aantrekkelijk vindt. Vind ik zo'n onzin. Neuuuuuh dan ben je meteen lesbi. Kom aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Echt niet, het ging over "lekkere wijven"
Tuurlijk boeit dat wel!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zoek er ook niet echt iets achter, hoor. Syl heeft al een aantal keer verteld over haar relaties met mannen.
En ook al zou ze op vrouwen vallen of op beide, boeit toch niet?
Nee hoor, zal me jeuken...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
En ook al zou ze op vrouwen vallen of op beide, boeit toch niet?
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja oke dan nog, alsof een hetero vrouw niet mag zeggen of ze een andere vrouw mooi/lekker/aantrekkelijk vindt. Vind ik zo'n onzin. Neuuuuuh dan ben je meteen lesbi. Kom aan![]()
ja inderdaad dan zou ik ook een pot zijn want ik vind nenaatje ook een lekker wijf.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja oke dan nog, alsof een hetero vrouw niet mag zeggen of ze een andere vrouw mooi/lekker/aantrekkelijk vindt. Vind ik zo'n onzin. Neuuuuuh dan ben je meteen lesbi. Kom aan![]()
Eensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij is al een aantal keer boos geweest, hoor. Hij doet het alleen op een andere manier dan een Brian of een Natasia.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:13 schreef farceman het volgende:
Geeft bart nu gevoelens bloot?
Snap niet dat de redactie nog moeite in hem stopt.
We weten na 4 maanden nog niks van hem, probeer hem eens een keer boos te krijgen....
Dank, komt goed, haar tietjes steken parmantig in de lucht. Denk dat Brian haar eerst moet nemen en daarna draaienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Is Kleinzusje er nog om Yvonne tegen te houden? Het gaat bijna mis!
"Ja, door zo'n gaas-ding"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
als je meel moet zeven, moet je het dan zeven?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
als je meel moet zeven, moet je het dan zeven?
De lounge sluit om 03:00uur dus ze moeten toch wel een beetje opschieten lijkt mequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat ze wachten tot de oud bewoners wegzijn in de zebra lounge.
Ik weet het niet hoor, volgens mij kukelt ze zo achterover de plomp in ;-/quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank, komt goed, haar tietjes steken parmantig in de lucht. Denk dat Brian haar eerst moet nemen en daarna draaien
een goed gesprek tussen sylvia en bart ja !!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
Laat die taxi maar wegblijven, eindelijk goed gesprek over Bart
Yvonnequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef dronkeykong het volgende:
Uuuh zien jullie wat anders dan Bart, Syl en Brain?
Jij doet dit expres, hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
En nu stream 3 checken waar Brian staat te swingen....ach gossie
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Laat Sylvia stiekem meegaan, please!
Tja maar kan je werkelijk iets leuks maken van dat gedraai van Brainles. Hij denkt toch dat hij alles goed kan, zoals gitaar spelen, dichten en dj en. Laat hem afgaan, daar leert hij misschien van.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart is echt lullig bezig hoor, in plaats van Brian beetje te steunen, valt ie hem gruwelijk af...
Maar goed, als het hoofd van Yvonne eraf valt dan scheelt dat weer een hoop geroddel natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
Kleinzusje, ik zweer dat ze verder achterover hangt dan 10 minuten geleden! Stap in je auto en red haar!
Heel jammer, zou wel leuk zijn de reactie van Natasia en Amanda 's ochtends...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
dom, gemiste kans om Sylvia wat meer gezicht te geven en initiatief lag bij haarzelf - al is het niet direct, maar rommel zal het morgen zeker geven
js klote he bart, dat je niet gewoon gelijk een miljoen gestord krijgt maar er nog wat voor moet doen ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
een goed gesprek tussen sylvia en bart ja !!
na een goeie whiskey leren we bart nu eindelijk eens kennen ....
hij baalt van het vastzitten en dat je sommige dingen gewoonweg normaal niet meer kan doen !
Durf ik niet, bel Palma welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
Kleinzusje, ik zweer dat ze verder achterover hangt dan 10 minuten geleden! Stap in je auto en red haar!
hallo mag eens mens ook nog een mening hebben want het klinkt gewoon voor geen meter, waarom mag bart het dan niet uiten, volgens mij heeft hij brian zelfs nog geprobeerd te hintenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
OMG Bart is echt lullig bezig hoor, in plaats van Brian beetje te steunen, valt ie hem gruwelijk af...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:20 schreef Nicoss het volgende:
Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee Sylvia mee
mee eens ! alleen zien we dit niet zo vaak .... sterker nog ! haast nooit !!!quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:21 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
hallo mag eens mens ook nog een mening hebben want het klinkt gewoon voor geen meter, waarom mag bart het dan niet uiten, volgens mij heeft hij brian zelfs nog geprobeerd te hinten
Na 4 maanden is Bart's humor toch wel bekendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
Brian poetst nog even z'n tanden: je weet nooit of er nog ene knap meisje Nena is om te zoenen
Echt jammer, want het is echt wel een leuke gozer. Lekkere droogkloot.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
mee eens ! alleen zien we dit niet zo vaak .... sterker nog ! haast nooit !!!
bij-vriendinnetje van Bartquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Wie is die vrouw ? Deborah ???
Is zij niet 1 van de producenten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Wie is die vrouw ? Deborah ???
Ja, denk het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |