Dankjewel Homo!.. Maar jij hebt ook zo'n 20000 punten op mij achter gestaan als ik het me goed herinner.. Dus juich niet te vroegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef Stefan740 het volgende:
Congrats Baus
Maandag ga ik naar major25.000 puntjes maar achter
Zo de Volvo is eindelijk terug na mijn crash 3 weken terug, de verzekering heeft een tegenslag van 12.000 euri gehad lol
Ik had hem vanmiddag al binnen hoor... Je moet stats volgen op bf2tracker.com en niet op bf2stats.. die is te traagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef 3lmo het volgende:
Ik feliciteer Mr.Baus alvast met z'n promotie want hij moet nog 22 puntjes en dan promoot ie!![]()
![]()
Ja ja..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
het was ook niet echt van mij maar van marktplaats![]()
Daarom ga ik in Augustus naar de WK-rally in Duitsland.quote:
Leugens, ik heb nooit gezegt dat ik hem niet zag liggen, wel dat die in de weg lagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
kut sumera loopt ie express door me claymore heen
zegt ie ook nog dat ie hem niet zag liggen terwijl ik heb bij een trapje heb liggen
heb ik iets van:![]()
je zag hem liggen man zeg je net zelf op xfirequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Sumera het volgende:
[..]
Leugens, ik heb nooit gezegt dat ik hem niet zag liggen, wel dat die in de weg lag
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Sumera het volgende:
Kan je niet lezen?
Ik heb NOOIT GEZEGT dat ik hem NIET ZAG LIGGEN
Vertaling: Ik zag hem wel degelijk liggen en dat pokkeding lag gigantisch in de weg
Jij zit ook soms clayhoeren en GL-n00ben... alleen gaat moeilijk je zelf kicken hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef Sumera het volgende:
Als je de kots zelf maar opruimt
In ieder geval ik vind je vreselijk irritant op de server, loop je niet te clayhoeren dan loop je wel te GL-nooben - en ja, mensen klagen erover. En fox als je zo nodig behoefte hebt te klagen ik ben op xfire
En even globaal naar iedereen, welicht claymore teamdamage uitzetten?
En mischien een regel tegen massief clayhoeren/GL-nooben?
Jullie kunnen ook om mij Claymores lopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef Viro het volgende:
Foxie je moet echt ophouden met zeuren op de server. Dat jij niet kan snipen is jou probleem. Als ik je dan neerknal, mij gelijk een cheater noemenOoit gehoord van omlopen ?! k dacht het niet
![]()
Hier ben ik het ook mee eens. Zodra jij wordt gekilled door iemand die niet de assault kit gebruikt om te GL'en noem je diegene ook cheater of wat dan ook. Het begint mij uit de spuigaten te lopen al dat gezeik van jou.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef Sumera het volgende:
Als je de kots zelf maar opruimt
In ieder geval ik vind je vreselijk irritant op de server, loop je niet te clayhoeren dan loop je wel te GL-nooben - en ja, mensen klagen erover. En fox als je zo nodig behoefte hebt te klagen ik ben op xfire
En even globaal naar iedereen, welicht claymore teamdamage uitzetten?
En mischien een regel tegen massief clayhoeren/GL-nooben?
Nee dat ga ik niet doen als jij ze gewoon ergens dropt. Dat kan je mooi vergeten. Die dingen zijn er om TACTISCH (oh wacht dat woord ken je niet) gebruikt te worden, en om het clayhoeren tegen te gaan hebben we juist FF aangezet om clayhoeren van de server te weren en het niveau wat op te krikken op de server. Dat jij je niet kan aanpassen is jou probleem. Dan speel je voortaan maar niet meer als sniper.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Jij zit ook soms clayhoeren en GL-n00ben... alleen gaat moeilijk je zelf kicken he
[..]
Jullie kunnen ook om mij Claymores lopen![]()
eindelijk iemand die mij inhaaltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef ursel het volgende:
Ik ga deze ronde sickert inhalen..
Om maar even dit topic met een vrolijke noot af te sluiten zeg maar..
jij zegt het in 2 zinnen, ik zit er 20 minuten over te typenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ iets anders
misterfox zijn comentaar moet je niet leterlijk nemen en dus gewoon negeren
als het niet naar zijn zin gaat begint meneer te mekkeren verder is het een prima jong
Ja precies dat wilde ik dus ook melden. Fox moet je niet serieus nemen maar met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
misterfox zijn comentaar moet je niet leterlijk nemen en dus gewoon negeren
ik ben al fan van foxy sinds ik zn kop in het BoF boekje heb zien staanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef ursel het volgende:
Woow.. Ik heb met mijn post opeens iedereen bekeerd richting foxy...![]()
Ursel, De topic/foxy redder..![]()
vandaar dat je me worst enemy bentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja precies dat wilde ik dus ook melden. Fox moet je niet serieus nemen maar met een korreltje zout![]()
Ik weet heel goed wat sumera bedoeld, meerdere doen het op de server en het is zeer vervelend maar ach.....
Verder is fox wel lief, hij geeft me een kusje als hij me killt en zegt netjes sorry. Echter doe ik dat niet bij hem anders blijf ik typen![]()
dat is een kut fotoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben al fan van foxy sinds ik zn kop in het BoF boekje heb zien staan![]()
Dat zeg je dus nu wel. Maar ik wil dat de sfeer op de server leuk en prettig is. Dan ben ik liever escape-achtige, maar dan weet ik wel dat sommige mensen de sfeer na een kick niet meer zullen verpesten met hun gezeik of dergelijke. Je kan er nu wel leuk over doen maar na een tijdje gaat zijn gezeur irriteren. Eens in de zoveel tijd kan wel. Maar niet iedere keer wanneer je op de server komt spelen. En dan 2 rondes gaan zeiken over 1 ding. Jij speelt niet zo vaak als sumera en mij op de server, zou je dat wel doen dan zou jij onderhand foxies gezeik ook zat zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef IJsmuts het volgende:
jonges jongens wat een gezeik zeg, snappen jullie niet dat foxie gewoon een beetje zit te kuttendie lacht zich nou rot om al deze reacties
als dat manneke claymores wil smijten laat hem lekker zn gang gaan, wat maakt het nou uit. en als je het wel irriteert schiet je hem toch gewoon door zn kop zodra je die ziet?! ik ben wel 1000x in zn claymore gelopen, nou ik ben er echt niet minder van geworden
![]()
als ik speel zijn er wel duizend dingen waar ik me aan erger. als ik me daar boos over zou maken zou ik echt geen leven hebbenlijkt wel een beetje escape achtig, jullie nemen het iets te serieus
![]()
en om hem hier voor te gaan kicken zou ik echt on-wijs belachelijk en te triest voor woorden vinden. plus dat je jezelf er ook nog eens enorm mee te kijk zet door jezelf zo te laten opfokken. er zijn een paar duidelijke regels waarvan we vinden dat je die moet nakomen. das is bijvoorbeels spawnkillen en C4 hoppen. Maar waarom zou je geen claymore smogen smijten. moet ik mn granaten ook gaan inpakken en afgeven bij het loket voordat ik er iemand mee wil killen? baus is toch ook altijd aan het sproeien met zn pkm, puni raust toch ook karkand af als alleen maar medic? moet dat dan ook verboden worden?![]()
k heb de laatste tijd wat met foxy, en ook tegen foxy, gespeeld en met hem op TS gezeten en dat is gewoon leuk spelen en ouwhoeren![]()
iedereen speelt op zn eigen manier en zolang dat niet tegen de "normale regels" in is is er geen fuk aan de hand en moet je echt jezelf eens laten nakijken als je je er zo over zit op te fokken![]()
zo dat was hetnu verwacht ik weer gewoon tieten
![]()
Zoiets heet verliefd..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben al fan van foxy sinds ik zn kop in het BoF boekje heb zien staan![]()
Preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
vandaar dat je me worst enemy bent![]()
maar je cheat ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Precies
Top Opponent (Rank): Diamond3d
Deaths by Top Opponent: 9
![]()
je wil toch niet zeggen dat deze oost europeses peeskamer door gaat als jouw hok ??!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]
ijs er is er nog genoeg ruimte
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat deze oost europeses peeskamer door gaat als jouw hok ??!!
Ach laat het... ik speel net zoveel als jou op de server en ik vind het niet zeikerig overkomen. Af en toe kan hij te lang doorzeuren om 1 iets maar ergens zie ik de humor welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeg je dus nu wel. Maar ik wil dat de sfeer op de server leuk en prettig is. Dan ben ik liever escape-achtige, maar dan weet ik wel dat sommige mensen de sfeer na een kick niet meer zullen verpesten met hun gezeik of dergelijke. Je kan er nu wel leuk over doen maar na een tijdje gaat zijn gezeur irriteren. Eens in de zoveel tijd kan wel. Maar niet iedere keer wanneer je op de server komt spelen. En dan 2 rondes gaan zeiken over 1 ding. Jij speelt niet zo vaak als sumera en mij op de server, zou je dat wel doen dan zou jij onderhand foxies gezeik ook zat zijn.
-edit-
nu escape toch voorkomt in het verhaal.
Nu wil ik weten waarom foxie niet ging zeiken toen escape grote smurf en admin was bij bof?! en waarom nu opeens wel.
idd, diamond = spawnkiller. kan me nog goed herinneren, een van de eerste postjes die ik met bof meespeelde, gaat die dwaas op mashtuur in dat gangetje liggen waar de US tank spanwnt, heeftie me gwoon 10x achter alekaar gekilledquote:
BANN! BANN! REPORTquote:
Hahaha nee dat was geen spawnkillen. Ik lag op het dakje daar en jij werd achter elkaar gerevived en ik bleef alleen jou doodschieten en hem liet ik zijn gang gaan met revivenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, diamond = spawnkiller. kan me nog goed herinneren, een van de eerste postjes die ik met bof meespeelde, gaat die dwaas op mashtuur in dat gangetje liggen waar de US tank spanwnt, heeftie me gwoon 10x achter alekaar gekilled![]()
![]()
1 of 2 keer is oke maar een hele ronde vind ik irritant.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ach laat het... ik speel net zoveel als jou op de server en ik vind het niet zeikerig overkomen. Af en toe kan hij te lang doorzeuren om 1 iets maar ergens zie ik de humor wel![]()
het is WEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDD!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha slaaptijd voor jou meneer
whehehe, toch zal er een dag komen dat ik je blijf stalken en je een potje lang ga lopen killenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha nee dat was geen spawnkillen. Ik lag op het dakje daar en jij werd achter elkaar gerevived en ik bleef alleen jou doodschieten en hem liet ik zijn gang gaan met revivenJe was overigens niet de enige, niemand zag me daar
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik kan weer posten haha had niet door dat die andere gesloten was,
ik ben gestopt met klagen en heb door dat het spelen dan beter gaat![]()
![]()
Dat heb ik nog niet meegemaakt, zolang het maar niet hinderlijk word en hele teksten typt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Viro het volgende:
[..]
1 of 2 keer is oke maar een hele ronde vind ik irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |