abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46150358
zo dus eigenlijk moet ik ontiegelijk veel gaan spelen nu zodat ik je weer kan inhalen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:24:50 #252
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46152386
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef Stefan740 het volgende:
Congrats Baus

Maandag ga ik naar major 25.000 puntjes maar achter

Zo de Volvo is eindelijk terug na mijn crash 3 weken terug, de verzekering heeft een tegenslag van 12.000 euri gehad lol
Dankjewel Homo!.. Maar jij hebt ook zo'n 20000 punten op mij achter gestaan als ik het me goed herinner.. Dus juich niet te vroeg
Nee hoor, ik denk niet dat ik de tijd kan vinden om echt op je in te lopen.. Misschien als ik "non stop" in de weekenden ga spelen, maar dan gaat het nog langzaam denk ik..+ er is nog een kans dat ik er dit jaar voor 6mnd tussen uit ga.. Inco pak ik wel dit weekend, en C7Pr1x ga ik ook nog wel inhalen

Volvo? je ging toch voor een Peugeot of is deze van je ouders?.. en crash? watskeburt? Ik had zelf op mijn 21e verjaardag mijn eigen Volvo total loss gereden 8000 euro in 1 klap pleitte.. hij was 10cm korter
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:25:52 #253
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46152430
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef 3lmo het volgende:
Ik feliciteer Mr.Baus alvast met z'n promotie want hij moet nog 22 puntjes en dan promoot ie!
Ik had hem vanmiddag al binnen hoor... Je moet stats volgen op bf2tracker.com en niet op bf2stats.. die is te traag
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  vrijdag 9 februari 2007 @ 20:46:23 #254
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_46153378
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
het was ook niet echt van mij maar van marktplaats
Ja ja..

Volgens mij is je secretaresse er gewoon achter gekomen dat je gaat samenwonen..
pi_46154117
Ik ben uit de squad gekickd
pi_46154667
Hij was van me ouders idd Baus ik ben nog aan het sparen

In een bocht verloren achterwielen grip ( was blijkbaar glad was toen zon 3 graden maar) met zon 45kmh de berm in met een kleine greppel. 30 meter daar doorheen en weer op de weg.
Voorwielophanging, spuiten, koplampunit, band+ velg, stuurinrichting allemaal stuk
pi_46155278
kut sumera loopt ie express door me claymore heen
zegt ie ook nog dat ie hem niet zag liggen terwijl ik heb bij een trapje heb liggen

heb ik iets van:

[ Bericht 38% gewijzigd door Silver_Shark op 09-02-2007 21:38:55 ]
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_46155449
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef FJD het volgende:
Rally pwnd
Daarom ga ik in Augustus naar de WK-rally in Duitsland.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:44:53 #259
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46155683
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
kut sumera loopt ie express door me claymore heen
zegt ie ook nog dat ie hem niet zag liggen terwijl ik heb bij een trapje heb liggen

heb ik iets van:
Leugens, ik heb nooit gezegt dat ik hem niet zag liggen, wel dat die in de weg lag
piew piew?
pi_46155722
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Sumera het volgende:

[..]

Leugens, ik heb nooit gezegt dat ik hem niet zag liggen, wel dat die in de weg lag
je zag hem liggen man zeg je net zelf op xfire
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:50:45 #261
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46155896
Kan je niet lezen?

Ik heb NOOIT GEZEGT dat ik hem NIET ZAG LIGGEN
Vertaling: Ik zag hem wel degelijk liggen en dat pokkeding lag gigantisch in de weg
piew piew?
pi_46155965
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Sumera het volgende:
Kan je niet lezen?

Ik heb NOOIT GEZEGT dat ik hem NIET ZAG LIGGEN
Vertaling: Ik zag hem wel degelijk liggen en dat pokkeding lag gigantisch in de weg
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:53:40 #263
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46156014
Als je de kots zelf maar opruimt
In ieder geval ik vind je vreselijk irritant op de server, loop je niet te clayhoeren dan loop je wel te GL-nooben - en ja, mensen klagen erover. En fox als je zo nodig behoefte hebt te klagen ik ben op xfire

En even globaal naar iedereen, welicht claymore teamdamage uitzetten?
En mischien een regel tegen massief clayhoeren/GL-nooben?
piew piew?
pi_46156041
Foxie je moet echt ophouden met zeuren op de server. Dat jij niet kan snipen is jou probleem. Als ik je dan neerknal, mij gelijk een cheater noemen Ooit gehoord van omlopen ?! k dacht het niet
pi_46156170
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef Sumera het volgende:
In ieder geval ik vind je vreselijk irritant op de server, loop je niet te clayhoeren dan loop je wel te GL-nooben - en ja, mensen klagen erover. En fox als je zo nodig behoefte hebt te klagen ik ben op xfire

Jij zit ook soms clayhoeren en GL-n00ben... alleen gaat moeilijk je zelf kicken he
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef Viro het volgende:
Foxie je moet echt ophouden met zeuren op de server. Dat jij niet kan snipen is jou probleem. Als ik je dan neerknal, mij gelijk een cheater noemen Ooit gehoord van omlopen ?! k dacht het niet
Jullie kunnen ook om mij Claymores lopen
pi_46156296
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef Sumera het volgende:

Hier ben ik het ook mee eens. Zodra jij wordt gekilled door iemand die niet de assault kit gebruikt om te GL'en noem je diegene ook cheater of wat dan ook. Het begint mij uit de spuigaten te lopen al dat gezeik van jou.

K zelf heb geen zin meer om op de zelfde server te spelen met jou omdat jij altijd wat te zeiken hebt. Dus nu weet iedereen nu gelijk ook waarom ik stop als jij de bof server joint.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:01:40 #267
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46156347
Ik zal even een uitleg geven over clayhoeren. Clayhoeren houd in recht in een groep mensen lopen en claymores naar hun kop te smijten (dat doe jij). Wat ik doe vind ik persoonlijk correct gebruik van claymores (meld gerust als je het er niet mee eens bent) dat is het neerleggen van claymores voor defensieve doeleinden, ofwel in de buurt van vlaggen of in drukke gangetjes en dus niet expres op iemand gooien. Dat 'gaat moeilijk je zelf kicken he' argument is een beetje vergezocht en zwakjes. Ik heb jou nog nooit gekickt voor je clayhoer gedrag al zou ik het wel willen (Vandaar ook dat ik daar een regel op wilt want je jaagt met dat gedrag gewoon mensen van de server af). Heb vroeger ook massieve clayhoeren eraf getrapt dus ik weet eigenlijk niet waarom ik het niet bij jou zou doen in het vervolg. Over GL, Ik speel laatste tijd inderdaad vaak met assault met de F2000, Ik gebruik ook GL maar niet constant, mij zie je grootste deel met de gewone kogels maar als er een grote groep bij elkaar staat dan switch ik -- echter hier is weer waar jij het faalt te begrijpen. Ik ga mijn tijd verder niet aan jou verspillen je weet dat je loopt te clayhoeren je zegt het zelf op teamspeak. Einde discussie. En ik ben het met Viro eens, sinds jij elke avond loopt te clayhoeren en gigantisch loopt te zeiken is er geen hol meer aan en is het meer irritatie ipv plezier. Je dreigt er niet enkel mee mij en viro mee te verjagen maar ook vele andere spelers. OFwel in het belang van de server wil ik dat hier een regel op komt.
piew piew?
pi_46156425
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Jij zit ook soms clayhoeren en GL-n00ben... alleen gaat moeilijk je zelf kicken he
[..]

Jullie kunnen ook om mij Claymores lopen
Nee dat ga ik niet doen als jij ze gewoon ergens dropt. Dat kan je mooi vergeten. Die dingen zijn er om TACTISCH (oh wacht dat woord ken je niet) gebruikt te worden, en om het clayhoeren tegen te gaan hebben we juist FF aangezet om clayhoeren van de server te weren en het niveau wat op te krikken op de server. Dat jij je niet kan aanpassen is jou probleem. Dan speel je voortaan maar niet meer als sniper.
pi_46156627
Zoals sumera het hieboven zegt. Jij rent een groep vijanden tegemoet en dropt dan een clay. jij bent zo'n geluk dat ik vandaag fraps niet had aanstaan. Maar voortaan zal ik het altijd aan hebben staan, dan kunnen andere boffers zien wat sumera en ik bedoelen.

En wat betreft mijn signature, dat is duidelijk van toepassing voor jou. Als je het tenminste snapt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:33:13 #270
63192 ursel
pi_46157561
Ik ga deze ronde sickert inhalen..

Om maar even dit topic met een vrolijke noot af te sluiten zeg maar..
pi_46158162
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef ursel het volgende:
Ik ga deze ronde sickert inhalen..

Om maar even dit topic met een vrolijke noot af te sluiten zeg maar..
eindelijk iemand die mij inhaalt
ik begon al te denken dat ik zo goed was

tevens is dit een tvp spamhoeren!

@ iets anders
misterfox zijn comentaar moet je niet leterlijk nemen en dus gewoon negeren
als het niet naar zijn zin gaat begint meneer te mekkeren verder is het een prima jong
Narf!
pi_46158376
jonges jongens wat een gezeik zeg, snappen jullie niet dat foxie gewoon een beetje zit te kutten die lacht zich nou rot om al deze reacties als dat manneke claymores wil smijten laat hem lekker zn gang gaan, wat maakt het nou uit. en als je het wel irriteert schiet je hem toch gewoon door zn kop zodra je die ziet?! ik ben wel 1000x in zn claymore gelopen, nou ik ben er echt niet minder van geworden

als ik speel zijn er wel duizend dingen waar ik me aan erger. als ik me daar boos over zou maken zou ik echt geen leven hebben lijkt wel een beetje escape achtig, jullie nemen het iets te serieus

en om hem hier voor te gaan kicken zou ik echt on-wijs belachelijk en te triest voor woorden vinden. plus dat je jezelf er ook nog eens enorm mee te kijk zet door jezelf zo te laten opfokken. er zijn een paar duidelijke regels waarvan we vinden dat je die moet nakomen. das is bijvoorbeels spawnkillen en C4 hoppen. Maar waarom zou je geen claymore smogen smijten. moet ik mn granaten ook gaan inpakken en afgeven bij het loket voordat ik er iemand mee wil killen? baus is toch ook altijd aan het sproeien met zn pkm, puni raust toch ook karkand af als alleen maar medic? moet dat dan ook verboden worden?

k heb de laatste tijd wat met foxy, en ook tegen foxy, gespeeld en met hem op TS gezeten en dat is gewoon leuk spelen en ouwhoeren

iedereen speelt op zn eigen manier en zolang dat niet tegen de "normale regels" in is is er geen fuk aan de hand en moet je echt jezelf eens laten nakijken als je je er zo over zit op te fokken

zo dat was het nu verwacht ik weer gewoon tieten
pi_46158401
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Sickert het volgende:

[..]

@ iets anders
als het niet naar zijn zin gaat begint meneer te mekkeren verder is het een prima jong
jij zegt het in 2 zinnen, ik zit er 20 minuten over te typen
pi_46158496
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Sickert het volgende:

[..]
Ja precies dat wilde ik dus ook melden. Fox moet je niet serieus nemen maar met een korreltje zout
Ik weet heel goed wat sumera bedoeld, meerdere doen het op de server en het is zeer vervelend maar ach.....

Verder is fox wel lief, hij geeft me een kusje als hij me killt en zegt netjes sorry. Echter doe ik dat niet bij hem anders blijf ik typen
BF2: Diamond3d
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:02:03 #275
63192 ursel
pi_46158678
Woow.. Ik heb met mijn post opeens iedereen bekeerd richting foxy...

Ursel, De topic/foxy redder..
pi_46158714
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef ursel het volgende:
Woow.. Ik heb met mijn post opeens iedereen bekeerd richting foxy...

Ursel, De topic/foxy redder..
ik ben al fan van foxy sinds ik zn kop in het BoF boekje heb zien staan
pi_46158732
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:57 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja precies dat wilde ik dus ook melden. Fox moet je niet serieus nemen maar met een korreltje zout
Ik weet heel goed wat sumera bedoeld, meerdere doen het op de server en het is zeer vervelend maar ach.....

Verder is fox wel lief, hij geeft me een kusje als hij me killt en zegt netjes sorry. Echter doe ik dat niet bij hem anders blijf ik typen
vandaar dat je me worst enemy bent
pi_46158742
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

dat is een kut foto
pi_46158769
Russen vangen merkwaardige vis

draagt ie nu een kkk muts
pi_46158823
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef IJsmuts het volgende:
jonges jongens wat een gezeik zeg, snappen jullie niet dat foxie gewoon een beetje zit te kutten die lacht zich nou rot om al deze reacties als dat manneke claymores wil smijten laat hem lekker zn gang gaan, wat maakt het nou uit. en als je het wel irriteert schiet je hem toch gewoon door zn kop zodra je die ziet?! ik ben wel 1000x in zn claymore gelopen, nou ik ben er echt niet minder van geworden

als ik speel zijn er wel duizend dingen waar ik me aan erger. als ik me daar boos over zou maken zou ik echt geen leven hebben lijkt wel een beetje escape achtig, jullie nemen het iets te serieus

en om hem hier voor te gaan kicken zou ik echt on-wijs belachelijk en te triest voor woorden vinden. plus dat je jezelf er ook nog eens enorm mee te kijk zet door jezelf zo te laten opfokken. er zijn een paar duidelijke regels waarvan we vinden dat je die moet nakomen. das is bijvoorbeels spawnkillen en C4 hoppen. Maar waarom zou je geen claymore smogen smijten. moet ik mn granaten ook gaan inpakken en afgeven bij het loket voordat ik er iemand mee wil killen? baus is toch ook altijd aan het sproeien met zn pkm, puni raust toch ook karkand af als alleen maar medic? moet dat dan ook verboden worden?

k heb de laatste tijd wat met foxy, en ook tegen foxy, gespeeld en met hem op TS gezeten en dat is gewoon leuk spelen en ouwhoeren

iedereen speelt op zn eigen manier en zolang dat niet tegen de "normale regels" in is is er geen fuk aan de hand en moet je echt jezelf eens laten nakijken als je je er zo over zit op te fokken

zo dat was het nu verwacht ik weer gewoon tieten
Dat zeg je dus nu wel. Maar ik wil dat de sfeer op de server leuk en prettig is. Dan ben ik liever escape-achtige, maar dan weet ik wel dat sommige mensen de sfeer na een kick niet meer zullen verpesten met hun gezeik of dergelijke. Je kan er nu wel leuk over doen maar na een tijdje gaat zijn gezeur irriteren. Eens in de zoveel tijd kan wel. Maar niet iedere keer wanneer je op de server komt spelen. En dan 2 rondes gaan zeiken over 1 ding. Jij speelt niet zo vaak als sumera en mij op de server, zou je dat wel doen dan zou jij onderhand foxies gezeik ook zat zijn.

-edit-
nu escape toch voorkomt in het verhaal.
Nu wil ik weten waarom foxie niet ging zeiken toen escape grote smurf en admin was bij bof?! en waarom nu opeens wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viro op 09-02-2007 23:12:25 ]
pi_46158871
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

dat is een kut foto
ow
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:08:06 #282
63192 ursel
pi_46158899
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Zoiets heet verliefd..
pi_46158949

ijs er is er nog genoeg ruimte
pi_46159038
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

vandaar dat je me worst enemy bent
Precies

Top Opponent (Rank): Diamond3d
Deaths by Top Opponent: 9

pi_46159049
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Precies

Top Opponent (Rank): Diamond3d
Deaths by Top Opponent: 9

maar je cheat ook
pi_46159060
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]

ijs er is er nog genoeg ruimte
je wil toch niet zeggen dat deze oost europeses peeskamer door gaat als jouw hok ??!!
pi_46159089
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:13 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

je wil toch niet zeggen dat deze oost europeses peeskamer door gaat als jouw hok ??!!
Google
pi_46159113
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Viro het volgende:

[..]

Dat zeg je dus nu wel. Maar ik wil dat de sfeer op de server leuk en prettig is. Dan ben ik liever escape-achtige, maar dan weet ik wel dat sommige mensen de sfeer na een kick niet meer zullen verpesten met hun gezeik of dergelijke. Je kan er nu wel leuk over doen maar na een tijdje gaat zijn gezeur irriteren. Eens in de zoveel tijd kan wel. Maar niet iedere keer wanneer je op de server komt spelen. En dan 2 rondes gaan zeiken over 1 ding. Jij speelt niet zo vaak als sumera en mij op de server, zou je dat wel doen dan zou jij onderhand foxies gezeik ook zat zijn.

-edit-
nu escape toch voorkomt in het verhaal.
Nu wil ik weten waarom foxie niet ging zeiken toen escape grote smurf en admin was bij bof?! en waarom nu opeens wel.
Ach laat het... ik speel net zoveel als jou op de server en ik vind het niet zeikerig overkomen. Af en toe kan hij te lang doorzeuren om 1 iets maar ergens zie ik de humor wel Bij C7pr1x was het even anders... die blijft steeds hetzelfde typen etc en dat word irritant, maar dat kan ook komen omdat hij net om het hoekje komt kijken en nu al commentaar heeft/had. Laat fox maar zo nu en dan zeiken ik knal hem wel weer af
pi_46159116
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

maar je cheat ook
idd, diamond = spawnkiller. kan me nog goed herinneren, een van de eerste postjes die ik met bof meespeelde, gaat die dwaas op mashtuur in dat gangetje liggen waar de US tank spanwnt, heeftie me gwoon 10x achter alekaar gekilled
pi_46159129
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:12 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

maar je cheat ook
Ja dat is waar
pi_46159160
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:14 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Google
jammer, ik ben dol op deze stijl
pi_46159170
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:15 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja dat is waar
BANN! BANN! REPORT
We got him
pi_46159175
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:15 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

idd, diamond = spawnkiller. kan me nog goed herinneren, een van de eerste postjes die ik met bof meespeelde, gaat die dwaas op mashtuur in dat gangetje liggen waar de US tank spanwnt, heeftie me gwoon 10x achter alekaar gekilled
Hahaha nee dat was geen spawnkillen. Ik lag op het dakje daar en jij werd achter elkaar gerevived en ik bleef alleen jou doodschieten en hem liet ik zijn gang gaan met reviven Je was overigens niet de enige, niemand zag me daar
pi_46159187
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

BANN! BANN! REPORT
We got him
Haha slaaptijd voor jou meneer
pi_46159199
ik kan weer posten haha had niet door dat die andere gesloten was,

ik ben gestopt met klagen en heb door dat het spelen dan beter gaat
The Jumping Raving Rabiet
pi_46159203
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:14 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ach laat het... ik speel net zoveel als jou op de server en ik vind het niet zeikerig overkomen. Af en toe kan hij te lang doorzeuren om 1 iets maar ergens zie ik de humor wel
1 of 2 keer is oke maar een hele ronde vind ik irritant.
pi_46159218
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Haha slaaptijd voor jou meneer
het is WEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDD!!!
pi_46159233
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hahaha nee dat was geen spawnkillen. Ik lag op het dakje daar en jij werd achter elkaar gerevived en ik bleef alleen jou doodschieten en hem liet ik zijn gang gaan met reviven Je was overigens niet de enige, niemand zag me daar
whehehe, toch zal er een dag komen dat ik je blijf stalken en je een potje lang ga lopen killen
pi_46159250
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik kan weer posten haha had niet door dat die andere gesloten was,

ik ben gestopt met klagen en heb door dat het spelen dan beter gaat
Mooi Je kan ook niet GOED spelen EN lullen tegelijk. Goed spelen en lullen tegelijk doe je maar tijdens de sex, figuurlijk of letterlijk moet je zelf maar invullen.
pi_46159276
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:17 schreef Viro het volgende:

[..]

1 of 2 keer is oke maar een hele ronde vind ik irritant.
Dat heb ik nog niet meegemaakt, zolang het maar niet hinderlijk word en hele teksten typt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')