Laat ze toch lekker? Als ze je niet aanstaan ga lekker naar de sexshow van de Pussycat Dolls kijken.. is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:29 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Dat ik totaal niet achter ze had uitgehaald dat ze in een koor zouden zingen.
Wat heb jij toch voor strondobsessie??? Stront aan hun string, stront onder hun nagels, ze stinken naar stront?? Wat is je probleem"? Je hebt toch geen geurtelevisie? Doe niet zo moeilijk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou ik vind ze gewoon van die boerinnetjes met stront onder de nagels van het vee voerderen op de boerderij.
Ik heb geen strontobsessie, ik vind ze alleen tenenkrommend en ik vind ze gewoon boers overkomen en verre van charmant.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor strondobsessie??? Stront aan hun string, stront onder hun nagels, ze stinken naar stront?? Wat is je probleem"? Je hebt toch geen geurtelevisie? Doe niet zo moeilijk....
En van vee VOEDEREN krijg je geen strond onder je nagels hoor? T''is niet de bedoeling dat je het voer in hun kont stopt iig....![]()
Zeg dat danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb geen strontobsessie, ik vind ze alleen tenenkrommend en ik vind ze gewoon boers overkomen en verre van charmant.
Vanwaar dan al die stront....... Als je ze tenenkrommend, boers of charmant vind, oke, dat is je mening. Zeg dat dan gewoon. Maar al die stont overal vandaan slaat echt helemaal nergens op...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb geen strontobsessie, ik vind ze alleen tenenkrommend en ik vind ze gewoon boers overkomen en verre van charmant.
Dat komt omdat ik ooit eens aan een string van een van de leden heb mogen ruiken, en die rook naar..........JAWEL......... STRONT!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Vanwaar dan al die stront....... Als je ze tenenkrommend, boers of charmant vind, oke, dat is je mening. Zeg dat dan gewoon. Maar al die stont overal vandaan slaat echt helemaal nergens op...
Ik kan zaterdag helaas niet van X6 genieten....quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zaterdag drie keer X6. Dat moet wel een geweldige uitzending worden
Alleen richy...
quote:Kettingbrief voor meidengroep X6
Van onze versslaggever
VELSERBROEK - De meidengroep X6 uit Velserbroek en Haarlem is nog één stap verwijderd van de finale van het programma X-Factor. Het heeft Carmen van der Kaaden (40), kerkgenote van de zes en fervent supportster, geïnspireerd om een heuse kettingbrief per e-mail op te stellen. De oproep: stem komend weekeinde massaal op X6. Bedoeling is dat iedere ontvanger de brief doorstuurt, naar iedereen in zijn adressenbestand.
Carmen: "Ik ken de meiden vanuit de kerkgemeenschap Shelter in Haarlem. Afgelopen zondag kwam hun coach Marianne van Wijnkoop na de show naar ons toe en zei dat het nu echt van ons afhing. Komend weekeinde tellen namelijk alleen de stemmen van het publiek."
Ze hoopt dat de kettingbrief net het verschil kan maken. "Afgelopen weekeinde scheelde het iets meer dan 800 stemmen met Richy. Dat hopen we op deze manier te overbruggen." Dat Sharon waarschijnlijk de finale zal winnen, daar kan Carmen mee leven. "Maar alleen als X6 dan op de tweede plaats eindigt."
Richy is de derde kandidaat die nog in de race is, en de minst getalenteerde. Afgelopen weekeinde bracht hij een volgens de jury tenenkrommende versie van Sinatra's 'New York, New York' ten gehore. Desondanks bereikte hij de volgende ronde. Er gaan geruchten dat alleen de moeder van Richy iedere week al tweeduizend (!) stemmen op haar zoon uitbrengt.
Ja 839. Ik weet het, maar ik denk dat ze het gewoon afgerond hebben. We wisten alleen nog niet of Sharon of Richy nu op #2 stond en of X6 of Anja nu op #3 stond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:20 schreef PeRi het volgende:
Het waren meer dan 800 smsjes verschil, tegen de 900 aan als ik het goed onthouden heb. Dat vertelden ze tijdens de show.
Ik mag toch hopen dat zoiets minder frauduleus is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Andiyan het volgende:Richy's moeder schijnt 2000 x ¤ 0,60 = ¤ 1200,- per zaterdag aan Richy uit te geven! ![]()
Zo werkt het bij Richy toch ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Natalie het volgende:
Een kettingbrief. Sjonge wat suf.
Prima dat ze graag wil dat de meiden hoog eindigen. Maar laat dat dat aub op basis van hun kwaliteiten zijn, niet omdat één of andere vrouw het in haar hoofd haalt om op deze manier stemmen binnen te halen.
Vind het nogal triest.
Ja inderdaad! De vriend van Amber gaat ook nog een soort flyers maken volgens mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Richy toch ook.![]()
Die heeft amper kwaliteiten en een heleboel meisjes halen het in hun hoofd om te stemmen.![]()
Dat kán toch niet serieus zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe belachelijk van die moeder van Richy.
Stemmen zijn vast omhoog gegaan nadat ze zijn blote borst hadden gezien tijdens een van die voorfilmpjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Richy toch ook.![]()
Die heeft amper kwaliteiten en een heleboel meisjes halen het in hun hoofd om te stemmen.![]()
Inderdaad, hebben ze geld teveel ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geldt ook voor z'n mammie. Kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand er zo'n fortuin doorheen zou jassen alleen voor dit. Kan nuttige doelen verzinnen.
Geloof het ook niet btw.
Hoezo, al zou ze het doen, dan mag dat gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zoiets minder frauduleus is?
Die moeder is het dus, Richy kan het dus ook niet alleenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Andiyan het volgende:Richy's moeder schijnt 2000 x ¤ 0,60 = ¤ 1200,- per zaterdag aan Richy uit te geven! ![]()
1200 euro per week vind ik dan toch weer net te gortigquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef PeRi het volgende:
Alsof je mij gaat vertellen dat de familie van de overige kandidaten zich niet ook een fortuin wegsms'n..
Ik laat haar ook wel, ze zoekt het maar uit. Maar ik vind het nog wel belachelijk veel geld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
Voor jou wel, voor Richy's mama niet. Probleem opgelost. Laat dat mens toch.
Er zit wel een verschil tussen veel voor je familie smsen of fokking 1200 EURO smsen!!!!!!!!!!!!! Dat is echt ziek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef PeRi het volgende:
Alsof je mij gaat vertellen dat de familie van de overige kandidaten zich niet ook een fortuin wegsms'n..
hoe weet jij dat nou weerquote:Ja inderdaad! De vriend van Amber gaat ook nog een soort flyers maken volgens mij
Alles lekt uit!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef TimvdV het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weerwaar hangt de camera ?
Je hebt ook nog kans dat de sharon en richy-fans extra voor hun idool gaan stemmen als ze deze flyer zien. Om de concurrentie bij te houden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Persoonlijk zou ik juist niet gaan stemmen als ik zoiets gemaild kreeg.Heb zo'n hekel aan doorstuurmailtjes enzo.
Toch ben ik benieuwd waaromquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb dus (vraag me niet waarom) aan de string van die meid linksboven geroken.
Toen ze hem aan of uit hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb dus (vraag me niet waarom) aan de string van die meid linksboven geroken.
Ik geloof er geen fuck van!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Inderdaad. Ik zou ook eerder niet gaan stemmen dan wel. Dit ziet er zo triest uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Persoonlijk zou ik juist niet gaan stemmen als ik zoiets gemaild kreeg.Heb zo'n hekel aan doorstuurmailtjes enzo.
Ja hoor, ze kwam naar je toe met haar string zodat je er ff aan kon ruiken??quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |