Ja vooral de dagen dat je moet haasten iszo'n flesje erg makkelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef renzell het volgende:
Ik heb dat ook bij Juul. En brood vindt ie heerlijk, dus dat zou het probleem niet zijn. Het is meer dat dat flesje zo lekker handig is 's ochtends hè..Probeer je Noah trouwens wel eens soep te geven? Werkt hier aardig goed als een soort toevoeging (of bijna vervanger) van de warme maaltijd, als we iets eten waar Juul niet dol op is (en dat gebeurt helaas vaker dan ik zou willen...
)
Ja wij ook, maar ze vond het echt erg en smerig. Dat merkte je aan alles.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:26 schreef Belana het volgende:
sneu is dat he. Liam voelde zich ook zo rot dat ie alles vies had gemaakt, alsof ie er iets aan kon doen. dat hebben we hem ook steeds verteld, dat het niet erg was, dat ie er niks aan kon doen.
Nou das echt toevallig Jessie, want gisteren ben ik met Benthe naar de juwelier gestapt om gaatjes te prikken. Ze bleef netjes op mijn schoot zitten en uiteraard een paar dikke tranen. Ze heeft ze zelf uitgezocht en staat super kjoetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:27 schreef jessie het volgende:
Bix die drama'sDat wod echt minder hoor. Met Bo en Jans ging dat hier ook zo. En soms nog
Spugen vind ik zelf al vreselijk om te doen, maar voor die ukkies is het helemaal zo vervelend. Hier vinden ze het beide ook verschrikkelijk en gaan het dan eerst helemaal tegenwerken wat nooit lukt natuurlijk.
Maarre waar ik voor kwam posten. Jans heeft oorbelletjesVorige week begon ze er ineens over. En net als bij Bo als ze het echt wilde mocht het. Ik had het niet verwacht aangezien Bo toen best ff drama maakte bij het prikken en Jans heftig nee schudde toen, zo van dat wil ik nooit. De ene zit overgens ietsie verder naar achter als de ander
maar dat mocht de pret niet drukken. Jans gaf geen kik. Toen ik zei, zo dat is 1 die zit erin Jans, begon ze helemaal te stralen en draaide vol trots het andere oor naar de schietmevrouw toe. Ze heeft daar in de winkel helemaal staan lachen in de spiegel. En nu ook ze gaat steeds op de stoel voor de spiegel staan. Ze wilde zelfs een staartje in want dan zie je ze beter.
Vanavond zal ik even een foto maken en posten.
Ze heeft paarsje knopjes. Die nog verschrikkelijk groot zijn in die kleine oortjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |