LB en Jolie geniet van die tijd met zijn twee. De voorpret is al de helft van de pret.
![]()
![]()
Jonne
![]()
Wat gaat het ineens hard met die zindelijkheid van alle peuters hier.
Ik heb gistermiddag ook even de Belana-truuk gehanteerd hier en heb Léon in zijn blote kont door de kamer laten wandelen. Potje erbij en goed benadrukt, als je moet plassen dan even zeggen hè, dan kan je op het potje. Ik zit even later met de rug naar hem toe Cas yoghurt te geven en even later klinkt het: "Mama samen in de w.c. gooien?" Staat hij met het volle potje in zijn handen achter me.
![]()
Die truuk werkt dus wel en ik ga het binnenkort maar eens voor het eggie proberen. Nu eerst de speen.
Vannacht is hij 1x wakker geworden, zijn toen wel een uur met hem bezig geweest. Huilen, huilen. Op het laatst vroeg ik: "Waarom huil je nou?"
Toen bleef het even stil en dacht hij na. En toen met een snik: "Blote voet!"
Zijn blote voet bungelde buiten zijn dekens. Nou, dat was natuurlijk goed op te lossen en voila meneer is weer gaan slapen. Nog wel af en toe gehoord, maar we hoefden er niet meer uit. Hij was wel om 07.00 al wakker, want hij mocht een kadootje uitzoeken.
Wij dus op pad en ik moest ook nog bij de Action zijn. Daar viel hij op zijn knieën voor het speelgoedschap en pakte daar een dikke grote neushoorn uit. Geen dure duplo, Bob de Bouwer, hijskraan of wat dan ook, gewoon een dikke neushoorn van anderhalve euro. Meneer was volmaakt gelukkig.
We zijn er nog lang niet, maar tot nu toe valt het me mee. *afklopt*
Karin, succes vandaag met Bram. Het is even doorbijten. Maar ik vertrouw erop dat ze er vanzelf aan wennen.