abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 10:43:23 #26
81992 Githa
pi_46166199
Maar misschien dat die eenmalige keren zich steeds sneller op gaan volgen M@x en hij er het voordeel van in gaat zien.
Het feit dat hij die 3 stappen doet, wil zeggen dat hij het kan!
Bij de orthopeet ook fijn om te horen, dat hij iig niks mankeert. Dat gaat helemaal goedkomen met Kai

Jonne

Ik heb gister de hele dag zowat op de wc doorgebracht met Jordy. Hij kwam steeds zelf zeggen dat hij moest poepen en wilde dan ook op de wc zitten. Helaas is het niet een keer raak geweest.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 10 februari 2007 @ 11:12:35 #27
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46166701
Ik had Kai zijn stapjes helemaal gemist Wat goed zeg! En fijn ook dat er lichamelijk niks mis is m@x!

En oh oh die peuterpubertijd. Hoe herkenbaar. Ik heb zelf dan wel geen kinderen, maar toen ik een paar jaar terug drie dagen per week 2 kindjes opving, ben ik er menigmaal tegenaan gelopen. Wel een jurk, geen jurk. Wel eten, niet eten, dat op brood, toch maar iets anders op brood, fietsen, wil niet meer fietsen, buiten spelen, binnen spelen en om alles een drama. Ik was soms echt heeeeeeeeel blij als ik 's avonds de vader of moeder thuis hoorde komen
pi_46166805
Kai ja ik lees hier eigenlijk niet meer... 4 losse stappen is gewoon goehoed, het is een begin

Fijn dat er idd lichaamelijk niets aan de hand is met Kai....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:12:04 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46169714
Nou M@x dat is in iede geval fijn, dat er niks lichamelijks met hem is!

Ik wil nog even terugkomen op mijn relaas van donderdag. Gister is ze bij de oppas geweest (met een jurk aan, en een broek en een mailloot en een vestje.....) en eind van de middag en s avonds ging het gewoon goed thuis. Vannacht kwam ze wel weer bij mij in bed, maar oke. Tot nu toe gaat het vandaag ook fijn. Ze is zelfs naar bed gegaan. En straks komt hij weer even, om haar te vermaken. Morgen ook tussendoor zodat ik even kan sporten. Dus zo moet het wel gaan.
Het is gewoon soms ook lastig hier in huis, ik kan haar echt geen minuut alleen laten hier. Dat schiet gewoon niet op allemaal. Volgende week gaan we, mits ik niet weer ziek word, samen een weekend weg. Naar zee, in een hotel, warm, zacht, duur Jolie in een bad en ik kan niet gestoord worden door beslommeringen die er eigenlijk niet toe doen. Want dat is eigenlijk het probleem, ik moet me nu heel erg staande houden, sowieso. Dat kan soms best maar haar erbij. Soms ook niet. Maar niet als er ook nog dit ligt, dat moet, enzovoorts enzovoorts. Als dat goed gaat, gaan we gewoon vaker zoiets doen om samen te zijn. Het moet maar even zo totdat het beter gaat.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:13:18 #30
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_46169744
Oh en Lois, het jurkje aan drama. Frappant
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:50:43 #31
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46170712
LB en Jolie geniet van die tijd met zijn twee. De voorpret is al de helft van de pret.

Jonne
Wat gaat het ineens hard met die zindelijkheid van alle peuters hier.
Ik heb gistermiddag ook even de Belana-truuk gehanteerd hier en heb Léon in zijn blote kont door de kamer laten wandelen. Potje erbij en goed benadrukt, als je moet plassen dan even zeggen hè, dan kan je op het potje. Ik zit even later met de rug naar hem toe Cas yoghurt te geven en even later klinkt het: "Mama samen in de w.c. gooien?" Staat hij met het volle potje in zijn handen achter me. Die truuk werkt dus wel en ik ga het binnenkort maar eens voor het eggie proberen. Nu eerst de speen.

Vannacht is hij 1x wakker geworden, zijn toen wel een uur met hem bezig geweest. Huilen, huilen. Op het laatst vroeg ik: "Waarom huil je nou?"
Toen bleef het even stil en dacht hij na. En toen met een snik: "Blote voet!"
Zijn blote voet bungelde buiten zijn dekens. Nou, dat was natuurlijk goed op te lossen en voila meneer is weer gaan slapen. Nog wel af en toe gehoord, maar we hoefden er niet meer uit. Hij was wel om 07.00 al wakker, want hij mocht een kadootje uitzoeken.
Wij dus op pad en ik moest ook nog bij de Action zijn. Daar viel hij op zijn knieën voor het speelgoedschap en pakte daar een dikke grote neushoorn uit. Geen dure duplo, Bob de Bouwer, hijskraan of wat dan ook, gewoon een dikke neushoorn van anderhalve euro. Meneer was volmaakt gelukkig.
We zijn er nog lang niet, maar tot nu toe valt het me mee. *afklopt*

Karin, succes vandaag met Bram. Het is even doorbijten. Maar ik vertrouw erop dat ze er vanzelf aan wennen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:04:01 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46171079
Leon, ik ben trots op je!
Ikkan alleen maar hopen dat 't hier over 1,5 week ook zo gaat..
Karin, succes met Bram z'n speenavontuur vandaag!

M@x, wat fijn dat het niets orthopedisch is bij Kai En het feit dat hij toch 4 stappen heeft gezet lijkt me hoopvol voor de toekomst.

en Jonne al 's nachts ook zindelijk! Wat goed!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:10:10 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_46171253
jeetje dutch, wat gaat het goed zeg! ben heel blij voor jullie!

we zullen er hier toch ook aan moeten, want ik ben eens op gaan letten en Liam slist ook best wel eigenlijk. hij heeft dat ding alleen 's nachts, maar toch he.
nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om er vanaf te komen.

[ Bericht 65% gewijzigd door Belana op 10-02-2007 14:20:07 ]
stormy waters...
sailin'
pi_46171465
M@x fijn dat het otrhopedisch in orde is! En die 4 stappen geven iig goede hoop!

Dutch wat lekker dat het zo goed ging!

Jonne snachts ook zindelijk, wat gata ht hard ineens met iedereen!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:09:31 #35
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46184163
Anitra, dat laatste viel mij ook al op. Laten we genieten van deze positieve flow, zolang als deze duurt.

E.T. en Belana, fijn dat onze ervaring jullie sterkt. Ook jullie succes straks.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:16:43 #36
3011 E.T.
pi_46184438
Hoe ging het vanavond, dutch?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:21:39 #37
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46184601
O, het mannetje heeft hem naar bed gebracht en hij vroeg er nog een keertje om.
Ik was nog boven even daarna en dat wist hij. Dus hij was nog heel even aan het miepen (zelfs dat is te sterk uitgedrukt). Die blote voet is trouwens wel een ding op zich geworden. Piepend: "Mama kijk blote voet!"
Maar ik benader het nu gewoon met humor. Voet het bed in kriebelen en nog even een geintje voor ik hem alleen laat. Dat hij nog even wat te lachen heeft voor hij echt gaat slapen. Heb zelf het idee dat dit wel werkt. Positief benaderen werkt (op dit moment, maar ik hou nog steeds mijn vingers gekruist Eerst de nacht maar weer door)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:31:33 #38
24188 Belana
kloon van belana
pi_46185001
Liam komt weer naar huis, hij is ziek geworden bij opa en oma het arme kind, alles eruit gegooid.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:33:49 #39
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46185083
Ah, da's zielig. Zit ik net een verwittigend postje in het moederstopic voor je te schrijven.
Nou bewaar die dan maar.
Beterschap voor Liam.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:34:56 #40
3011 E.T.
pi_46185127
Wat fijn dat 't zo lijkt mee te vallen dutch

Aggos, Liam
pi_46185217
Oh jee, beterschap voor Liam
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46185493
Beterschap voor Liam
  † In Memoriam † zaterdag 10 februari 2007 @ 21:47:55 #43
81992 Githa
pi_46185622
He Dutch, wat fijn dat het zo wonderbaarlijk goed gaat! ze doen ons steeds weer versteld staan die hummeltjes wat een helden ook hé!

Liam, beterschap
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:49:19 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_46185665
hij is thuis. hij wil niet mama, maar papa. nou dat is goed. hij wilde alweer Prince kijken (ja ja ET, we hebben een Prince fan hier) en hij wil niet naar bed en hij wil niks drinken en ook geen pilletje in ze billetje het is alweer een heel eigenwijs ventje dus ik hoop dat ie lekker kan slapen zo
stormy waters...
sailin'
pi_46185753
Nou moeders,
Merlyn vindt de mama's met weinig centjes maar dom.

"want dan moehoet je toch gevoon heel veel donuts kopen, want dan moet je 1 centje geven aan de mevrouw en dan krijg je altijd heel veel meer dan 1 centjes terug"

Nou, donuts kopen dames.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 10 februari 2007 @ 21:59:35 #46
3011 E.T.
pi_46186025
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:49 schreef Belana het volgende:
hij is thuis. hij wil niet mama, maar papa. nou dat is goed. hij wilde alweer Prince kijken (ja ja ET, we hebben een Prince fan hier) en hij wil niet naar bed en hij wil niks drinken en ook geen pilletje in ze billetje het is alweer een heel eigenwijs ventje dus ik hoop dat ie lekker kan slapen zo
volgende concert (als dat ooit nog gaat gebeuren) een kaartje extra dus
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:13:24 #47
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46186531
een Princefan
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:37:09 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_46187578
Na toch een slokje water moest ie ook weer overgeven, maar net wilde hij toch wel weer wat water, tja, toch maar proberen dan. beetje vocht in dat lijfje is wel belangrijk denk ik. we gaan maar slapen en zien wel waar het schip strand. edit: terwijl ik dit nog aan het typen ben riep ie alweer, dus we doen maar even geen slokjes water meer.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:38:05 #49
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46187631
Ach arme...
Sterkte vannacht Belana.
pi_46187801
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef Belana het volgende:
Na toch een slokje water moest ie ook weer overgeven, maar net wilde hij toch wel weer wat water, tja, toch maar proberen dan. beetje vocht in dat lijfje is wel belangrijk denk ik. we gaan maar slapen en zien wel waar het schip strand. edit: terwijl ik dit nog aan het typen ben riep ie alweer, dus we doen maar even geen slokjes water meer.
Het is er het weer waarschijnlijk niet voor,
maar als ik bang ben da de kinderen echt vocht te kort komen als ze ziek zijn (overgeven of erge diarre bijvoorbeeld), dan geef ik ze (water)ijs.
Het gaat gedoseerd genoeg om niet meteen over t hoeven geven en er komt toch vocht binnen.
Dat ze het "leuk" vinden dat ze om 22.00 uur s avonds zmaar een ijsje mogen eten werkt natuurlijk ook al mee

succes voor de komende nacht.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')