Dat staat 3 posts boven jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef Louterman het volgende:
Is er misschien iemand die het nummer weet wat bij de reclame van Start People wordt gedraaid?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef Louterman het volgende:
Is er misschien iemand die het nummer weet wat bij de reclame van Start People wordt gedraaid?
Grooveyard - Mary go wildquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef RealBadBoy het volgende:
Ik ben al een geruime tijd op zoek naar dit nummer. Ik heb 'm al een paar keer op 538 gehoord in het weekend, en ben een keer net snel genoeg geweest om een stukkie op te nemen. Weet iemand de artiest en naam van dit nummer?
http://rapidshare.com/files/16773988/Memo__2_.wav.html
Gym Class Heroes - Cupid's Chokeholdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:31 schreef InProduction het volgende:
Ik zoek een remix van Breakfast in America (Supertramp) die de laatste tijd regelmatig wordt gedraaid op Slam!FM. Om de zin zeggen ze na de normale tekst: 'dabadaba'
alvast bedankt
Edit:
In het origineel zingen ze 'dabadaba' vlak na het refrein, maar dat is dus af en toe.
thnx man, da's hemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold
http://www.youtube.com/watch?v=aXx9vBI8jn0
Oh het stond er gewoon op? hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens http://www.startpeople.nl
Artiest: The Postal Services Titel: Such great heights
Nou laat me raden. Peter, Bjorn and John - Young Folks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Keroppi het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een (volgens mij) redelijk recent nummer. Helaas kan ik jullie niet helpen met stukjes tekst wat in het hele nummer wordt enkel gefloten. Het is een lekker 'zorgeloos' nummer, ken het uit de sportschool waar het gebruikt wordt bij het 'uitfietsen' aan het eind van een spinningles en laatst hoorde ik het ook nog onder een of ander tv-programma.
Ik hoop dat iemand met deze summiere informatie wat kan
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nou laat me raden. Peter, Bjorn and John - Young Folks.
Hehe idd, een flink aantal keer. Maarja ff dat zinnetje tikken om iemand blij te maken kan er ook nog wel vanafquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar aan je reactie merk ik dat ik niet de eerste benen ik had nog wel dit hele topic doorgewerkt om 'dubbele vragen' te voorkomen.
Er zit trouwens wel degelijk een hoop tekst in het nummer, ben ik na drie kwartier spinnen dan echt zo afgestompt dat mij niet is bijgebleven
![]()
In dit topic was ie dan ook nog niet langs gekomen, in eerdere topics however :--)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:16 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar aan je reactie merk ik dat ik niet de eerste benen ik had nog wel dit hele topic doorgewerkt om 'dubbele vragen' te voorkomen.
Er zit trouwens wel degelijk een hoop tekst in het nummer, ben ik na drie kwartier spinnen dan echt zo afgestompt dat mij niet is bijgebleven
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Hoi
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hier een centraal topic voor was, maar blijkbaar niet dus.
Ik zoek een nummer waar je aan het begin een panfluit hoort
Het wordt de laatste tijd veel op radio 538 gedraaid.
Het klinkt als een dance nummer, maar heb eigenlijk nog nooit het hele nummer gehoord verder dan de eerste paar seconden want 538 staat altijd aan op het werk en elke keer zet een maloot weer net een machine aan ofzo
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:45 schreef gablentz het volgende:
Silmarillia van Carlos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |