Fort Minor - Remember the Name?? (geloof tenminste dat Remember the name het nummer is, Fort Minor iig de artiest)quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:07 schreef Repeat het volgende:
weet iemand hoe dat liedje heet waar je in de zwart wit clip mensen ziet skateboarden etc en dan tussendoor af en toe de artiest oid? rapachtig was het geloof ik.
Was wel eens op de box...
ja man geweldigquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Fort Minor - Remember the Name?? (geloof tenminste dat Remember the name het nummer is, Fort Minor iig de artiest)
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja man geweldig
iedereen die ik het vroeg had geeen idee (ook vanwege de slechte omschrijving denk ik), maar dit is em idd
Het tweede nummer lijkt me een remix van Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee). Rest ken ik niet. Eerste klinkt best lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef VrouwelijkICE het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9QGyeh7ojo&mode=related&search=
Ik zoek dit nummer (wat je op de achtergrond hoort). Iemand misschien een idee?![]()
Hey... als je die rommel leuk vindt , kijk dan ook het HELE filmpje af, hint hint...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef VrouwelijkICE het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D9QGyeh7ojo&mode=related&search=
Ik zoek dit nummer (wat je op de achtergrond hoort). Iemand misschien een idee?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Hey... als je die rommel leuk vindt , kijk dan ook het HELE filmpje af, hint hint...
Ik dacht dat dat iets van Milk Inc. was. Even zoeken, ja dus. Milk Inc. - Boys meet girl. (quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een (ik denk trance nummer) waarin een vrouw/ meisje zingt: BOYY MEETS GIRLLL
Dj Nagoom - Blingoquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef 2Mini het volgende:
Ik zoek...
Een nummer dat lingogeluidjes bevat..
Een beetje jumpstyle/ hardcore..
Nee hij is iets anders, wel van zelfde soort groep. Maar dit nummer van milk inc is anders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:15 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets van Milk Inc. was. Even zoeken, ja dus. Milk Inc. - Boys meet girl. ()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een (ik denk trance nummer) waarin een vrouw/ meisje zingt: BOYY MEETS GIRLLL
Cascada-Miraclequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee hij is iets anders, wel van zelfde soort groep. Maar dit nummer van milk inc is anders.
Edit 2:quote:The title is "Dogpile Man" taken from a '95 selftitled demo CD by danish rapcore band SIAL. They'll have a page on MySpace running this weekend, make sure to spread the word, or search torrent sites arround you soon!
toch niet deze?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef OldJeller het volgende:
Hoe heet dat nummer, rocknummer, waarin je een band in een recordingstudio zit met allemaal negers die hun muziek klote vinden en de leadsinger heeft een petje en een bril op, soort van Giel Beelen, maar dan dikker?
Nee, dit bedoelde ik niet, maar is inderdaad ook een fijn nummer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:33 schreef 2Mini het volgende:
[..]
toch niet deze?
http://youtube.com/watch?v=W20a8oXHCmQ
Korn - Twisted Trancistor
(Meesternummer.. dat wel..)
Southstylerz - Pounding Senses (Zany Overdrive Rmix 2007)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:10 schreef Willempiehhh het volgende:
goeiemiddag allemaal, welk hardstylenummertje, gedraaid door Technoboy, betreft dit en wie kan mij helpen?? http://www.megaupload.com/nl/?d=DK68EXRH
Hij ljikt echt op een vadzige Giel Beelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dit bedoelde ik niet, maar is inderdaad ook een fijn nummer!
Ik heb hem toch gevonden uiteindelijk; Fall out boy - This Ain't A Scene It's An Arms Race
Bedankt voor de poging in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |