Train - Drops of Jupiterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Wezzel het volgende:
Eendagsvlieg.. Heel bekend ging over the milkyway enzo..
Clip van een band die in een grote ruimte optreedt.
Bekende zin: get back to the milkyway
Train - Drops Of Jupiterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Wezzel het volgende:
Eendagsvlieg.. Heel bekend ging over the milkyway enzo..
Clip van een band die in een grote ruimte optreedt.
Bekende zin: get back to the milkyway
Het zijn volgens mij meerdere nummers achter elkaar in een set...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:26 schreef voidmage het volgende:
weet iemand misschien hoe dit nummer heet wat je hier kan horen hier
dank u
Commodores - Nightshiftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:23 schreef UnclePhil het volgende:
Ik zoek het nummer dat gemaakt is voor Marvin Gaye nadat hij was vermoord, ik heb al op google gezocht maar kon het niet vinden. Dit kwam voor in het refrein van de tekt 'Gonna get some sweet love, ooh some sweet love ... the nightship/shift' Alvast bedankt
Weet je het inmiddels?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Klotezooi ik kan er niet op komen,maar volgens mij is dat nummer nog niet zo oud het origineel is van Deep Zone.
Help, ik zoek...nummer #201quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef Xbox_360 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat in dit filmpje bij 1:46 minuut begint en bij ongeveer 02:05 ophoudt?
quote:The url contained a malformed video id.
Laat maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een wijf zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
Dit deuntje komt in het house/trance (?) achtige nr voorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #201
doe die dan maar
>> Dus een House-achtig (nieuw) nummer waarin een meisje zingt en in het nummer zit het deuntje van Deep Zone - It's gonna be alright
The Housemartins - Caravan of lovequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoorde vandaag op skyradio een heerlijk nummer, vrij rustig, en het enige wat mij nog bijstond was iets met brothers, sisters, en "Join the carousel of love"... iemand ook maar enig idee? Thx
Jij heerstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
The Housemartins - Caravan of love
(ja, de 'oude' banda van Fatboy Slim)
Niet heel vreemdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Als ik carousel door caravan vervang kom ik al een heel stuk verder
Goed zo, maar weet het alsnog niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:31 schreef Parvus het volgende:
sorry TheSilentEnigma, heb het veranderd![]()
Vreemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |