lied (het ~, ~eren)quote:Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef Razor331 het volgende:
Weten jullie misschien hoe deze 4 liedjes heten?
Ja dat is een bestaand nummerquote:Op zondag 18 februari 2007 11:44 schreef Snever het volgende:
http://youtube.com/watch?v=G2gHsvKEkJI
Weet iemand of het nummer echt bestaat en wat de titel is?
Oke Thanxquote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja dat is een bestaand nummerTitel moet ik even opzoeken, maar kom er nog op terug...
X-Men - schapen**ken (en staat ook gewoon in de aftiteling)
Iets meer info nog, stijl (hipphop, rock, pop), jaar eventueel... Man of vrouwquote:Op zondag 18 februari 2007 11:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb echt een lastige!
Ik had vroeger een skateboard videoband en daar stond een liedje op die ik echt tof vond
Ik gok dat het liedje best wel oud is al. Ik zal het proberen te omschrijven.
In het begin van het liedje hoor je een gitaar spelen op een aparte manier. Daarna hoor je violen. Het enige wat ik nog een beetje van de tekst weet is dit:
''I'm the number for you just don't know you want me to''
Ik weet niet eens of dat goed is maar denk het wel
Wie o Wie mensen?
Bedankt
Dj Ghost - Pitch Upquote:Op zondag 18 februari 2007 13:48 schreef Mip1988 het volgende:
dat nummer met die clip waarin een jonge dame met koptelefoon helemaal los gaat op straat
Kaiser Chiefs- Ruby misschienquote:Op zondag 18 februari 2007 16:01 schreef SHERMAN het volgende:
Ik hoorde gister een nummer op de radio, volgens mij is het een redelijk nieuw nummer, en het woord "ruby" kwam er steeds in terug..
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs- Ruby misschien
Iron Lion Zion van Bob Marley misschien?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef Haanibal het volgende:
Hey mensen,
ben op zoek naar een nummer, beetje reggae achtig. Het klonk een beetje als bob marley en er werd onder andere fire.. get higher... desire in gezongen..
wie o wie?? merci!!
Het is meer de pop richting in. Echt een heel apart en droog nummer. Het wordt gezongen door een man. Een lichte stem!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Iets meer info nog, stijl (hipphop, rock, pop), jaar eventueel... Man of vrouw
Of fluit een stukje melodie in oid
Ja Storm met Storm volgens mij. Cool nummerquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zoek een nummer waar je in de clip ze volgens mij ziet boksen met elkaar
ik dacht dat het van Storm was ... maar weet niet cker
dat gij met 100en maagden ontvangen mag worden in de hemel... merci!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
Iron Lion Zion van Bob Marley misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |