quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:06 schreef slindenau het volgende:
Ben jij ook niet zo'n carnavals mens.
Mooi, ik ook niet
patserquote:
Nu al??quote:
Ik heb al 4 dagen hoofdpijn en het is nu eindelijk gestopt. Ik heb in die 4 dagen nog niet echt kunnen slapen. En ik ben zoooo moe... ik wil wel goed slapen eigenlijkquote:
Wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
Of wou je iets gezelligs gaan doen Timo?.
Die wilde ik ook bestellenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef Shogo het volgende:WEEKEND
Al 6 dagen geen dvd gekocht.En al 3 weken niks via internet besteld.
![]()
Ironisch zojuist wel 2 kaarten voor de Red Hot Chili Peppers 24 Juni besteld...![]()
Mja idd, maar je krijgt er dan wel weer supportacts bij vanaf 17:00, nou doe ik het ook niet daar speciaal voor maar dat rechtvaardigt de hoge prijs opzich nog een beetje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Die wilde ik ook bestellenIk schrok alleen van het bedrag
2 kaarten, over de 100 euro
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Ben je al zo lang bezig met het updaten van je Profiler dan?
Band of Brothers: Tin Boxquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben nog steeds bezig: ben al bij 23 december
Nog ff te gaan
-edit-
Hij`s klaar![]()
![]()
military bag is mooierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Band of Brothers: Tin BoxMooie collectie
![]()
.
Ik had ze beiden. Nu heb ik alleen nog de militaryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
military bag is mooier![]()
mja ik heb ze beide![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |