ja, en ik moet naar mijn mandje moet werken morgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
ik las bij de buren dat hij het idee heeft dat Nena voor hem komt.Komt zo ook wel maar niet op de manier die hij wil
![]()
Vond het wel verbazingwekkend dat ze bij het afscheid tegen hem zei dat ze nog eens bij hem zou gaan slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
ik las bij de buren dat hij het idee heeft dat Nena voor hem komt.Komt zo ook wel maar niet op de manier die hij wil
![]()
Na een fles heeft Bart niet meer door dat Brother Brian ook een versnaperingetje tot zich neemtquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Brian is nu aan de whiskey en Bart zegt er nu niets van, eerder op de avond zei ie nog dat ie niet mocht drinken
Bart ziet het al aankomen in de lounge, Brian alleen gefocused op de vrouwen en de muziek is bijzaak........quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Brian is nu aan de whiskey en Bart zegt er nu niets van, eerder op de avond zei ie nog dat ie niet mocht drinken
Alcohol heeft de mooiste momenten opgeleverd in DGK. Laat hem zich klem zuipen, kunnen wij weer genieten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Doet de hele avond al...! Hij is zo zenuwachtig over de set van Brian..Hij zei eerder in de avond, vrij serieus tegen hem:"het wordt bagger hé je set!"quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Is Bart nu Brian aan het afkraken ?
Volgens mij vallen veel "hetero" vrouwen ook wel af en toe op vrouwen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pff moet er niet aan denken vind het heteroleven al vermoeiend![]()
Ik heb pas sinds een uurtje of zo de streams ge onmutequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Doet de hele avond al...! Hij is zo zenuwachtig over de set van Brian..Hij zei eerder in de avond, vrij serieus tegen hem:"het wordt bagger hé je set!"![]()
Dat moeten we dan maar hopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ja, ben ook benieuwd hoe ze vannacht thuiskomen, ws. zal HiDiHo het wel vastleggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alcohol heeft de mooiste momenten opgeleverd in DGK. Laat hem zich klem zuipen, kunnen wij weer genieten.![]()
Neeeeee, ik nietquote:
Denk dat die dat ook wel zonder passie kan.... ;-)quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:14 schreef kissa het volgende:
Ik vind Braaaaaain een type die een crime passionel zou kunnen plegen![]()
Veel ga je niet missen (nouja alleen de thuiskomst van Bart en Brian maar dat zal wel knetterlaat worden)quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef a_leeuwtje het volgende:
echt kl.............. ben bang dat ik iets mis maar oke welterusten
Hopelijk voor Bart moet hij vóór Brian draaien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Doet de hele avond al...! Hij is zo zenuwachtig over de set van Brian..Hij zei eerder in de avond, vrij serieus tegen hem:"het wordt bagger hé je set!"![]()
Echt, je mist niks. dacht ik gisteren ook. En dan is er altijd nog HiDiHoquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef a_leeuwtje het volgende:
echt kl.............. ben bang dat ik iets mis maar oke welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |