OOOO, ik hoop het zo van harte... Maar het is wel tactisch van DGK om donderdagavond te nemen. De meesten van ons moeten weer vroeg het warme nestje uit. Maar voor de enkeling die toch in de gelegenheid is, neem en videocameraatje mee en laat de Fokkers genieten van beelden die Tien niet of pas de volgende week laat zien!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Zijn er nog fokkers die er heen gaan ?????
Er is er 1 die gaat en ik ben het nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OOOO, ik hoop het zo van harte... Maar het is wel tactisch van DGK om donderdagavond te nemen. De meesten van ons moeten weer vroeg het warme nestje uit. Maar voor de enkeling die toch in de gelegenheid is, neem en videocameraatje mee en laat de Fokkers genieten van beelden die Tien niet of pas de volgende week laat zien!![]()
Gertje ?????? stouterdquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een fijn idee. Die bewaar ik voor het slapengaan zo.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas maar op, misschien is die brug wel vlak bij jou
Ik ken geen artiesten of titels in die categorie, sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef Miraaa het volgende:
ff spelletje tussendoor.........welke plaat hoor je nu.![]()
Nee, thanx iigquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet of die link al gepost was?
De chat met nena
Af en toe een post mag best hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Gertje ?????? stouterd![]()
dat was wel weer erg offtopic he
![]()
oke, nou hier sneeuwt het niet meer en is het zelfs wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe een post mag best hoor.
Alleen na 34 lokale weerberichten werd het een beetje te gortig vanmiddag.
ik las bij de buren dat hij het idee heeft dat Nena voor hem komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef a_leeuwtje het volgende:
die brainless is zich aan het opkanppen voor Nena
Die zal nog van een koude kermis thuiskomen vanavond ha ha ha
Hier lag zelfs wel 1 centimeter en wat nou..10 a 15 cm?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
oke, nou hier sneeuwt het niet meer en is het zelfs weg![]()
Bang dat Brian op zijn bek gaat denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Is Bart nu Brian aan het afkraken ?
Brian lijkt op een Puertoricaanse p.i.m.p. van de jaren 70quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef Gigageil het volgende:
Brian poetst zijn pooierachtige bordeelsluipers nog ff glimmend.....(original made in Bonaire)![]()
![]()
Pff moet er niet aan denken vind het heteroleven al vermoeiendquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op vrouwen en mannen valt.......................prima toch
Me 2quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pff moet er niet aan denken vind het heteroleven al vermoeiend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |