Ze moest oprotten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
even over yvonne ! heeft ze nu ontslag gekregen of zelf genomen
Dat hoeft elkaar toch niet uit te sluiten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef snetje het volgende:
[..]
nope ! sylvia kan gewoon goed met mensen overweg en veroordeeld niet snel....zoals natasia doet !
ik moet eerlijk zeggen dat ik amanda beter kan hebben in het gezelschap met sylvia dan met natasia ....
amanda kan nog een bult leren van sylvia !! o.a : hoe ga je met je vriendinnen om !!![]()
Waar die peen heeft gezeten ????quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen probleem voor Brian. Als er maar een gat in zit.![]()
Paar letters veranderen en er staat braajen en naaien, workshop voor een persoon: hoe verkloot ik het niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze krijgen binnekort een cursus breien en naaien
Ik krijg bijna te doen met de sneeuwpopquote:
Als het dezelfde cameraman is die steeds inzoomt op Amanda heeft ie gewoon een neptieten-fetishquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij heeft de cameraman een sneeuw tieten fetish
Nee ze worden pas rond 11uur opgehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef petraa het volgende:
Ik dacht die 2 eikels om 11 uur moesten draaien en ik zie Bart nog op de streams.
oei, helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar letters veranderen en er staat braajen en naaien, workshop voor een persoon: hoe verkloot ik het niet.
Zijn er nog fokkers die er heen gaan ?????quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee ze worden pas rond 11uur opgehaald
De oplossing: AmanDEL een nachtje buiten laten staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het dezelfde cameraman is die steeds inzoomt op Amanda heeft ie gewoon een neptieten-fetish
Maar helaas, die ligt nu ladderzat met een kapotte knie onder een brug ( op de terugweg van patricia, inmiddel zn ex)quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:55 schreef Miraaa het volgende:
De muziek die ik nu hoor, is aardig oudbakken........ik denk niet dat ze in de zebra op die kant en klare mixen zitten te wachten.![]()
Ondanks dat ik NL niet leuk vond, kon hij aardig draaien.![]()
wat bij mij dan weer de (huiskamer)vraag oproept: Wat is het vriespunt van siliconen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De oplossing: AmanDEL een nachtje buiten laten staan
Ook nu wordt haar decolleté voortdurend in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het dezelfde cameraman is die steeds inzoomt op Amanda heeft ie gewoon een neptieten-fetish
Er bestaan honderden soorten silliconen. Allemaal met verschillende eigenschappen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wat bij mij dan weer de (huiskamer)vraag oproept: Wat is het vriespunt van siliconen?
Heeft er wel eens iemand de 11 stedentocht gereden met neptieten ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wat bij mij dan weer de (huiskamer)vraag oproept: Wat is het vriespunt van siliconen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar helaas, die ligt nu ladderzat met een kapotte knie onder een brug ( op de terugweg van patricia, inmiddel zn ex)
Nee, wel opquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft er wel eens iemand de 11 stedentocht gereden met neptieten ?
Wat een fijn idee. Die bewaar ik voor het slapengaan zo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar helaas, die ligt nu ladderzat met een kapotte knie onder een brug ( op de terugweg van patricia, inmiddel zn ex)
Pas maar op, misschien is die brug wel vlak bij jouquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een fijn idee. Die bewaar ik voor het slapengaan zo.![]()
Normaal?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |