Hij heeft niet als een braaf hondje gerapporteerd wat Michel tegen hem zei.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef elsie het volgende:
[..]
hoe is Bart dan niet open geweest naar Brian toe ?
Ach ik had al een TT in mn hoofd en het is erg saai dus waagde ik de gok een COS te openenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
zo wat ben je rap
Yep altijd gedachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb al tijden het idee dat Syl pot is, denken meer mensen dat?
Dus je hebt geen lijstje met 10 TT's klaar liggen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ik had al een TT in mn hoofd en het is erg saai dus waagde ik de gok een COS te openen
Ik heb steeds TTs in mn hoofd, maar vergeet steeds het nummerquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ik had al een TT in mn hoofd en het is erg saai dus waagde ik de gok een COS te openen
nou dat hoeft toch ook niet ? hij heeft er eerst goed over nagedacht en het nu tegen hem gezegt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij heeft niet als een braaf hondje gerapporteerd wat Michel tegen hem zei.
Ik vind der meer op Palma lijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Yvonne stort in
Ze krijgen binnekort een cursus breien en naaienquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom hebben ze Bart en Brian geen nieuwe kleding of op zijn minst wat leuke shirts gegeven?? Laat het budget dit niet toe.....
nope ! sylvia kan gewoon goed met mensen overweg en veroordeeld niet snel....zoals natasia doet !quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef agter het volgende:
Ja, dat kan ook heel goed. Dat ze op vrouwen en mannen valt. Dus dat ze op de persoon verliefd wordt, ongeacht het een man of vrouw is.
Zou heel goed kunnen.
Als Brain haar vanavond neemt horen we wel aan haar stem op wie ze lijkt. Nu is alleen de haarkleur een aanwijzingquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vind der meer op Palma lijken.![]()
Maarre, die kop gaat zo rollen.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Yvonne stort in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |