Oh, zó knabbelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hou het wel verstandig, van die zoute stengels bijv. lekker én gezond.
Bron? Link? URL?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef mcDavid het volgende:
Overigens bevat een glas wijn net zoveel caloriën als 2 bitterballen.
Waar wilde jij dan aan knabbelen?quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar wilde jij dan aan knabbelen?
Een gezonde man dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:52 schreef Janetje het volgende:
Een gezonde vrouw mag per dag ongeveer 2.000 calorieën eten.
Ik zou op zoek gaan naar een leverancier als ik jou was.quote:
2.500quote:
Okquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar een leverancier als ik jou was.
Ik heb begrepen dat ze daar morgen een afspraak mee heeft.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar een leverancier als ik jou was.
DD toch niet hequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze daar morgen een afspraak mee heeft.
Moet je eens per aantal calorieën een punt toewijzen en dan punten gaan tellen..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef JDude het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit op een aantal calorieën gelet te hebben.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze daar morgen een afspraak mee heeft.
Nou ja, de meesten gedragen zich ook goed, maar er zijn een paar raddraaiers bij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef JDude het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit op een aantal calorieën gelet te hebben.
Om aan te knabbelen? Jammer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Janetje het volgende:
Nootjes zijn bijvoorbeeld een echte no-no..
Hm, dan eet ik ze maar meteen allemaal op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Janetje het volgende:
Nootjes zijn bijvoorbeeld een echte no-no..
Ahuh..quote:
Zachtjes leegzuigen dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..
Nootjes moet je niet aan knabbelen inderdaad.
Niet, wat doe je er dan mee?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..
Nootjes moet je niet aan knabbelen inderdaad.
Ach, als er een beetje chocola overheen zit...quote:
Naar kijken... in een schaaltje leggen en aan visite voeren.quote:
Ja verdulle! Nu heb ik trek!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, als er een beetje chocola overheen zit...![]()
Sorry tiek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja verdulle! Nu heb ik trek!.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef cerror het volgende:
http://break.com/norbit/the_perfect_dating_video.html![]()
![]()
iets voor jou J.?
Jij houdt duidelijk niet van noten. Zoute stengels zijn ook al niet aan jou besteedt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, als er een beetje chocola overheen zit...![]()
[..]
Naar kijken... in een schaaltje leggen en aan visite voeren.
Ach stiekem hou ik wel van zowel noten als zoute stengels..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij houdt duidelijk niet van noten. Zoute stengels zijn ook al niet aan jou besteedt.
Visstick misschien? Sushi?
Auw.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef Dagonet het volgende:
besteedt.
Dat deed pijn aan je taalgevoel?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat deed pijn aan je taalgevoel?
*Kusje geeft op tieks taalgevoel.quote:
Beetje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Kusje geeft op tieks taalgevoel.
Beter?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef Misstique het volgende:
Zaterdag vissticks?
Top. Doen we.quote:
Ah, altijd makkelijk dus om jou uit te nodigen, je kan alle kanten op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach stiekem hou ik wel van zowel noten als zoute stengels..![]()
Vissticks zijn ook lekker![]()
Net als kibbeling.
Sure, moet je alleen wel een eindje voor reizen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Janetje het volgende:
Mag ik dan ook een visstick?
Ach ja..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, altijd makkelijk dus om jou uit te nodigen, je kan alle kanten op.
Kan ook per post!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sure, moet je alleen wel een eindje voor reizen.
Dan wordt ie slap en smakeloos.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef Janetje het volgende:
Kan ook per post!
Ik zou hem schoppen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja..Ik ben niet zo moeilijk.
Dat zei petre tenminste gister...
Ah.. dan kom ik wel ff langs.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan wordt ie slap en smakeloos.
Ja?quote:
Warm zijn ze idd het lekkerst.quote:
Zou ik doen jah, petre die jou easy noemt.quote:Ja?
Hmm.. doe ik misschien wel morgen dan.
Hard van buiten, zacht van binnen.quote:
Warme vissticksquote:
Jah.. de pot poot verwijt de ketel..quote:Zou ik doen jah, petre die jou easy noemt..
Jup.quote:
Hier Housie housie housie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef cerror het volgende:
Mijn torrent programma geeft 490 kbps downloadspeed aan!
Housequote:
De rest van de buien viel ook maar tegen vandaag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:18 schreef Janetje het volgende:
Wat ben jij in een goeie bui c.
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef JDude het volgende:
[..]
De rest van de buien viel ook maar tegen vandaag.
Zolang je geen webdesigner wil worden is het ok.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:32 schreef mcDavid het volgende:
WTF me website doet het zowaar in FF en bíjna net zo goed in IE![]()
http://eduweb.hhs.nl/~60479/home.html
kommaaropmetdatgezeik!
Dan zit het wel goed!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Zolang je geen webdesigner wil worden is het ok.
Vooral die link naar je Fok!Fotoboek is erg handig!quote:
Het mag duidelijk zijn dat dát gedeelte nog niet af is!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral die link naar je Fok!Fotoboek is erg handig!
*doet handstandquote:Op vrijdag 9 februari 2007 05:25 schreef Mokster het volgende:
Vliegtuig gemist.
Kan iemand mij even vermaken?
Damn, what happened?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 05:25 schreef Mokster het volgende:
Vliegtuig gemist.
zie het maar zo: het vliegtuig mist jóú.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 05:25 schreef Mokster het volgende:
Vliegtuig gemist.
quote:
Oh, wacht, daarginds een vlucht gemist! Ik dacht dat je nog in Haarlem zatquote:
Brailleschrift weer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef Misstique het volgende:
En koud!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Janetje het volgende:
ONZ meet was tof..
Vermoeiend maar tof.
Jah....quote:
Niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Dagonet het volgende:
Kansloos zuipen in een kroeg met vreemden in de hoop Janetje te scoren is géén sociaal leven hoor.
het zijn naamkaartjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Brailleschrift weer!(nipple action jeweetwel)
Als je er niet bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
[insert gedenkwaardig moment]
God wat leuk..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:17 schreef mcDavid het volgende:
zwarte damesjas kopen, iemand?
Hij heeft me wel een zoen op m'n voorhoofd gegeven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Dagonet het volgende:
Kansloos zuipen in een kroeg met vreemden in de hoop Janetje te scoren is géén sociaal leven hoor.
Nee, goddank niet...quote:
Ik niemand en niemand mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef cerror het volgende:
Ohja, d'r was een meet.
Wie heeft wie bevredigt?
...wat nog nat wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij heeft me wel een zoen op m'n voorhoofd gegeven.
SiemeN heeft één of andere minderjarige PUB-usert gescoord.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef cerror het volgende:
Ohja, d'r was een meet.
Wie heeft wie bevredigt?
*wijst naar HMmasterdinges...quote:
Met een t? Echt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef cerror het volgende:
Ohja, d'r was een meet.
Wie heeft wie bevredigt?
Komop tipexmuts, je weet wat er staadt dus niet mekkeren.quote:
Niet met dat normen en waarden gedoe aankomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:25 schreef mcDavid het volgende:
quickquote
hij is gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet met dat normen en waarden gedoe aankomen.
Join the club.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:35 schreef mcDavid het volgende:
maargoed. Ik heb dan ook geen humor.
*Inschrijving op de bus doet.quote:
Dat hangt er vanaf. Humor bij vrouwen is geen vereiste, omdat een C-cup en maatje 34 ook wel volstaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef cerror het volgende:
Humor is trouwens ook maar overgewaardeerd.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:07 schreef Si-tu-ne-etais-pas... het volgende:
[..]
Humor bij vrouwen
uitlachen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:18 schreef Si-tu-ne-etais-pas... het volgende:
[..]
Zie je. Je moest lachen.
Daar ben ik goed in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Si-tu-ne-etais-pas... het volgende:
[..]
Natuurlijk. Mooie dekking.
Ach ik ben ook geen vrouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:08 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Zeg, ik vind toevallig dat jíj humor hebt.
Naja.. eigenlijk wel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |