Als er alleen maar lekkere dames in de reclames zitten, is reclame niet meer geloofwaardig, maar science fiction, netzoals het produkt zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
Dat mens dat in dat bad stapt, jeeeeeezus wat een vieze dikke smetreet heeft dat wijf![]()
![]()
![]()
![]()
En gvd binnen een uur al 3x gezien![]()
![]()
![]()
Klacht: wat is er gebeurd met de lekkere wijven van de Fa reclame en waarom moeten dikke vieze wijven nu in de reclames..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde vroeger altijd Fa ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Adfundum het volgende:
Sinds wanneer is reclame geloofwaardig?
En dan net de allerlelijkste die ze hebben kunnen vinden brengen ze in close-up in beeld...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:42 schreef l3laster het volgende:
hehe idd axe reclames met 100 wijven in bikinies rulen! :cheer:
Die hele dikke vierkante reetquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
Dat mens dat in dat bad stapt, jeeeeeezus wat een vieze dikke smetreet heeft dat wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: wat is er gebeurd met de lekkere wijven van de Fa reclame en waarom moeten dikke vieze wijven nu in de reclames..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de wilde frisheid van limoenen. Hoewel ik voornamelijk meloenen zag in de reclame.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd Fa ...
Je leeft!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Met de wilde frisheid van limoenen. Hoewel ik voornamelijk meloenen zag in de reclame.
Ik heb Herbal, maar het doet niet als wat het in de reclame zegt. Ik heb 20 minuten in de douche gestaan met dat spul op mijn hoofd, maar een orgasme ho maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef Ticootje het volgende:
Ja en wat dacht je van herbal essenses. Ook mooie dames.
Maar goed, tegenwoordig is "natuurlijke schoonheid" in..
die nieuwe van dove, dat je nooit te oud bent voor hun cremesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:36 schreef Ace1 het volgende:
Ja fuck dove reclames met "volslanke" dames en yakult raclames met vieze reten... Ik wil lekkere wijven.
je moet ook die hele fles leeggooien op je hoofd. succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb Herbal, maar het doet niet als wat het in de reclame zegt. Ik heb 20 minuten in de douche gestaan met dat spul op mijn hoofd, maar een orgasme ho maar.
Dan hou je de douchekop verkeerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb Herbal, maar het doet niet als wat het in de reclame zegt. Ik heb 20 minuten in de douche gestaan met dat spul op mijn hoofd, maar een orgasme ho maar.
Dat ik daar niet over nagedacht heb zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan hou je de douchekop verkeerd.
Ja, maar ik kan in het hotel geen internetverbinding krijgen.quote:
Gelukkig is dat in. Ik hoef geen caramelkutje te zien om te weten of een product goed is of niet hoor. Natuurlijk mag het en nette en niet onknappe dame zijn, maar ze moeten ook niet gaan overdrijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef Ticootje het volgende:
Ja en wat dacht je van herbal essenses. Ook mooie dames.
Maar goed, tegenwoordig is "natuurlijke schoonheid" in..
lekker schijten...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:05 schreef Intermec het volgende:
Weet wat het met je doet, Yakult!
Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden. Heb het tot nu toe weten te ontlopen geloof ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Iemand een plaatje van het yakult monster, zodat ik weet wat ik ontlopen moet?
De hele ontwikkeling van Yakult slaat nergens op (het doet overigens ook niks, placebo).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:12 schreef Weggeslet het volgende:
Die slogan is ook zó fout. "Gezond met goede bacteriën." Alsof ik bacteriën wil drinken, hoe gezond ze ook zijn.
nee die reclame van die zeep voor dikke wijven danquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah, idd, sommige mensen kunnen beter hun kleren aanhouden. Kan me niet voorstellen dat dit de verkoop bevordertquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
die nieuwe van dove, dat je nooit te oud bent voor hun cremes... nou, ECHT WEL dus
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Klopt! Ze bedoelen te zeggen:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Bah, idd, sommige mensen kunnen beter hun kleren aanhouden. Kan me niet voorstellen dat dit de verkoop bevordert![]()
Foto!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef PlarkPlark het volgende:
Minerva reet.
Maaruh, 90% van de vrouwen ziet er zo uit of erger!
Ik ben dan wel gezegend..
Bij ene van die zie je een buikpruik als je goed kijkt !!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
die nieuwe van dove, dat je nooit te oud bent voor hun cremes... nou, ECHT WEL dus
[afbeelding]
+ ze draagt nooit strings, maar oma-onderbroeken. Dat zie je aan de afdrukken op haar billen (kleurverschil)quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |