Nee maar het gaat er wel om dat je niet moet praten over dingen die (misschien) komen gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof de cops hier de hele dag zitten te F5-en
Dat slaat ook nergens op. Maar we moeten ook niet te para doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee maar het gaat er wel om dat je niet moet praten over dingen die (misschien) komen gaan.
Klopt, lijkt wel of iedereen hier aan dequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat slaat ook nergens op. Maar we moeten ook niet te para doen.
Ik snuif alleen om erbij te horenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt, lijkt wel of iedereen hier aan de [afbeelding] zit zo para
In die documentaire over Ajax toen zag je toch ook dat ze een volledig team hebben alleen al voor de harde kern van Ajax wat er 24/7 mee bezig is? Dan is een uurtje op internet per dag zitten een kleine moeite hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Maar we moeten ook niet te para doen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik snuif alleen om nuchter erbij te horen worden![]()
Denk niet dat de prioriteit ligt bij wat een paar kleimannetjes op fok zetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In die documentaire over Ajax toen zag je toch ook dat ze een volledig team hebben alleen al voor de harde kern van Ajax wat er 24/7 mee bezig is? Dan is een uurtje op internet per dag zitten een kleine moeite hoor.
Denk niet dat je zoiets moet onderschatten. Ze lezen alles zolang het voetbalgerelateerd is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk niet dat de prioriteit ligt bij wat een paar kleimannetjes op fok zetten.
Alsof de wouten nu opeens extra veel agenten naar de Doetinchemse binnenstad sturenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef DeVinger het volgende:
Misschien willen cultheld ze wel in Doetinchem hebben om ergens anders vrij lol te trappen. Koppiekoppie
Hoezo de leider van de harde kern van Ajax zit op fok hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk niet dat de prioriteit ligt bij wat een paar kleimannetjes op fok zetten.
Daar heb je niet eens eens een paar zinnetjes op een forum voor nodig, overal weer die NVU mannen demonstreren is de politie in grote getale aanwezig om dat linkse tuig op afstand te houden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat je zoiets moet onderschatten. Ze lezen alles zolang het voetbalgerelateerd is.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo de leider van de harde kern van Ajax zit op fok hoor![]()
Jasza is net ff gebanned.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo de leider van de harde kern van Ajax zit op fok hoor![]()
Oi als dat zo is heb ik medelijden met hemquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
hehehe ja wat een goede jongen is het toch.
Las laatst ook ergens dat zn moeder zn beertender had afgepakt ofzo.
Dat is Jorienquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
hehehe ja wat een goede jongen is het toch.
Las laatst ook ergens dat zn moeder zn beertender had afgepakt ofzo.
Owjahquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is Jorien
Verhaal komt van mij, vraag maar aan hem als je het hele verhaal wilt horen
die moeder van hem jaquote:
Maar reageren zit er denk ik niet bij, hoewel hij vast al wel een nieuw account heeftquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan kun je nog lezen.
zou betekenen dat je club verliestquote:
Nee, maar als zo'n verhaaltje gaat lopen dan komt het echt wel bij de cops terrecht, ook al gaat het hier om wat kaalkopjes dus zullen ze zelf ook wel wat verwachten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof de cops hier de hele dag zitten te F5-en
2e keer Stuttgart duurde volgens mij 'n half uurtje.Toen werden we al teruggestuurd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef Luni het volgende:
Doet me denken aan de laatste x Stuttgart uit, toen werden alle Nederlandse auto's voor de stad van de weg gehaald en naar een groot parkeerterrein geloodst. Heel de wagen werd ondersteboven gekeerd paspoorten gecontroleerd en toen mochten we weer gaan.
Toen we weg reden werden we gevolgd door een politieauto, toen was het ook zo'n beetje 1 op 1.
Hebben wij nog geluk gehad eigenlijk........quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
2e keer Stuttgart duurde volgens mij 'n half uurtje.Toen werden we al teruggestuurd.
Vraag even of ze die lullen en kontjes voortaan voor zichzelf houden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.afamersfoort.nl/fotoverslag.php?id=102
Humor JWTquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vraag even of ze die lullen en kontjes voortaan voor zichzelf houden.
Mijn ouders zitten het ook te kijken ja hehe.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
bij jou vrouw mijn vrouw zit nu een ajacied bij feyenoorders en andersom.
Nee, gelukkig niet. Wel even vastgezet toen het 's nachts even losging vlakbij discotheek daar, maar iedereen mocht weer gaan. Zoveel politie als gisteren heb ik overigens nog nooit gezien, volgens mij zijn alle verloven van regio Noord-Duitsland ingetrokken en moest iedereen (zwart, groen en grijs) naar Bremen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou Montana nog een nachtje hebben overnacht?.
"Het was gewoon een kut kakkerlak"quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
bij jou vrouw mijn vrouw zit nu een ajacied bij feyenoorders en andersom.
Moet je zien hoe ze zich gedraagtquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef DeVinger het volgende:
"Het was gewoon een kut kakkerlak"![]()
"Je weet wat ik altijd zeg van een kakkerlak: achterbaks, gemeen, niet rechtdoorzee, ongedierte"
![]()
![]()
![]()
He's alivequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Wel even vastgezet toen het 's nachts even losging vlakbij discotheek daar, maar iedereen mocht weer gaan. Zoveel politie als gisteren heb ik overigens nog nooit gezien, volgens mij zijn alle verloven van regio Noord-Duitsland ingetrokken en moest iedereen (zwart, groen en grijs) naar Bremen.
quote:Feyenoord-supporters voor de rechter
Negen Feyenoord-supporters hebben zich donderdag voor de rechter in Rotterdam moeten verantwoorden voor rellen rond de oefenwedstrijd Sparta-Sheffield United, in augustus vorig jaar.
Volgens justitie heeft de groep bewust aangestuurd op een vechtpartij met de Engelse supporters vlakbij Het Kasteel. De Feyenoordfans zeggen dat zij werden aangevallen door de Sheffield-aanhang en zich hebben verdedigd.
Justitie eiste werkstraffen van 200 uur en celstraffen tot drie maanden tegen de verdachten. De eisen zijn bewust extra hoog, omdat justitie zegt dat zij de voetbalrellen in de stad meer dan zat is.
Gepubliceerd op: 15 februari 2007
Bron: RTV Rijnmond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |