Ajax fans? Of fans uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef PLAE@ het volgende:
geruchten gaan dat eerste mensen zijn teruggestuurd
Wij gaan ervoor zorgen dat jullie uit de UEFA cup worden gezet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
wat moeten r'dammers daar? eerder groningen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij gaan ervoor zorgen dat jullie uit de UEFA cup worden gezet.![]()
Wij?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij gaan ervoor zorgen dat jullie uit de UEFA cup worden gezet.![]()
Vanuit Limburg vertrekken we met 3 bussen vol Feyenoorders over een uurtje of twee!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Zo maar eens ff met wat FIIIR leden naar Bremen vertrekken![]()
Ken je Krank en Danus?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vanuit Limburg vertrekken we met 3 bussen vol Feyenoorders over een uurtje of twee!
Kan pas morgenmiddag, dan zijn de scholen s'middags vrijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Zo maar eens ff met wat FIIIR leden naar Bremen vertrekken![]()
wedden dat je hard wegrijd in je karretjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kan pas morgenmiddag, dan zijn de scholen s'middags vrij
Maar ik ga ook niet op internet roepen dat ik van alles ga doen, in tegenstelling tot jou, de jongen die zelfs zijn bier tender laat afpakken door zijn moederquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wedden dat je hard wegrijd in je karretjemisschien lazer je wel omver
Ga het serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef denthemen het volgende:
typische voorbeelden hier van grote bek op het internet
ik heb het over het algemeen dwiepquote:
wat ben je toch een zielig figuur.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wedden dat je hard wegrijd in je karretjemisschien lazer je wel omver
En wat doen we met jouw reacties?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef denthemen het volgende:
gewoon niet reageren op Jorien verder
en die van jou?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En wat doen we met jouw reacties?
negeren is er iig niet meer bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En wat doen we met jouw reacties?
Dat zeker.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik denk dat als we tegen Utrecht weer verliezen het best wel eens los kan gaan....
Je mag me aanraken hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:52 schreef Staanplaats het volgende:
Gek man, 20 casuals..
Of iemand die op een console speelt ? omdat hij geen zin heeft om computers te upgraden. Das ook een casualquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
wtf is nou weer een casual.. iemand die gewoon een spijkerbroek een een jas aan heeft ofso?
http://www.briefgeheimen.nl/?s1=&s2=&cntID=90178
Kom jij uberhaupt wel eens bij het voetbal ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
wtf is nou weer een casual.. iemand die gewoon een spijkerbroek een een jas aan heeft ofso?
http://www.briefgeheimen.nl/?s1=&s2=&cntID=90178
Die aantallen die wij altijd meenamen naar Duitsland zie ik niet zo snel meer voorkomen.Al had je geen kaartje,dan ging je nog.Bremen,Gladbach,Leverkusen,Stuttgart(2x).En nu word je geschorst voor dat kinderspel in Nancy.....quote:
Zo onhaalbaar zijn die getallen toch niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:58 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Die aantallen die wij altijd meenamen naar Duitsland zie ik niet zo snel meer voorkomen.Al had je geen kaartje,dan ging je nog.Bremen,Gladbach,Leverkusen,Stuttgart(2x).En nu word je geschorst voor dat kinderspel in Nancy.....
De site is zwitsers ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef Sandstorm_81 het volgende:
http://www.20min.ch/sport/fussball/story/30924976
Gekke duitsers
Staat ook een filmpje site.
Het zal niet meer zo makkelijk als vroeger gaan, maar als je kijkt hoeveel er in Nancy waren.......quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo onhaalbaar zijn die getallen toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |