Nu waarschijnlijk niet meerquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:44 schreef cultheld het volgende:
Volgende week zaterdag gaat er misschien iets leuks gebeuren in Doetinchem.
Want?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk niet meer![]()
Bijna goed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
kantklossen voor 65+ers volgende week zaterdag in DTC.
en wat is de link met voetbal randverschijnselen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
Bingo.
Toen de NVU in Kerkrade was zag je bij de tegendemonstratie ook veel lui van NSCquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef Domenica het volgende:
[..]
en wat is de link met voetbal randverschijnselen?
Dat de HK van De Graafschap met minimaal 70 man aanwezig isquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef Domenica het volgende:
[..]
en wat is de link met voetbal randverschijnselen?
Goed bezig hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat de HK van De Graafschap met minimaal 70 man aanwezig is. Maar het spijt me als ik je geirriteerd heb met mijn post
.
Happel aka CM?quote:
Zou Montana nog een nachtje hebben overnacht?quote:Alle Ajax-fans vrij
BREMEN - De politie in Bremen heeft de zestig Nederlandse supporters die woensdagavond bij de Europacupwedstrijd tussen Werder Bremen en Ajax (3-0) waren gearresteerd, vrijgelaten. Noemenswaardige rellen hebben zich rond het voetbalduel niet voorgedaan, bevestigde de politie donderdag nogmaals.
Door vroegtijdig in te grijpen voorkwam de politie dat het tot massale vechtpartijen kwam tussen fans van de beide voetbalclubs. Voor aanvang van het UEFA Cup-duel hield de Bremer politie vijftig supporters aan, die in de binnenstad voor problemen zorgden. Er vlogen wat flessen door de lucht, maar ernstige ongeregeldheden bleven uit. Ook tijdens en na de wedstrijd bleef het relatief rustig.
Ongeveer 2500 supporters waren Ajax nagereisd naar Bremen. Volgens de politie veroorzaakten driehonderd onrust.
Z'n gangetje.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Happel het volgende:
Hoe is het ouwe.
TR is undercoverquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof de cops hier de hele dag zitten te F5-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |