Ligt er maar net aan hoe de wetenschappers de koppeling hebben gemaakt met de oude telling natuurlijk. Lijkt me stug dat ze zoiets over het hoofd zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:58 schreef YourGuardian het volgende:
Wil ff 1 ding kwijt...
Men spreekt allemaal over 2012, want zo staat het immers in vele geschriften vermeld...
Echter, zijn er maar weinig mensen die beseffen hoe de gregoriaanse kalender in elkaar geflanst is, ze zijn voor het gemak het jaar 0 vergeten, en de 1ste vier jaar van het nieuwe keizerschap... waardoor we dus 5jr achter lopen, volgens onze huidige kalender....
Ik voorspel Oktober dit jaar een mega ramp...
Dit was een reactie van een of ander forum, ik weet niet of het klopt, misschien weet iemand hier hoe dat zit met die 1ste 4 jaar van het nieuwe keizersschap...maar als dat klopt...dan is mijn topic 19 september 2007 nog zo gek niet.
YG
Allemaal aangaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:25 schreef Zero2Nine het volgende:
2012 vind ik ook paniekzaaierij maargoed. Wat moeten we met de wetenschap dat we er allemaal aangaan?
De Maya's hebben meer dan genoeg kalenders.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef VoreG het volgende:
De Maya kalender loopt toch gewoon door na 2012, in 4000 nog wat gaat de wereld pas ten onder aldus de Maya's
Tja, "we maken contact met onze galactische broeders" is voor veel uitleg vatbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik blijf nog sTil hopen dat de Voorspelling van Ian Lungold wbt het bezoek van de aliens kloPt
Nou ja, da's toch gebeurd dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef dmace het volgende:
[..]
Misschien is het vinden van een "nieuwe aarde" al genoeg, en rollen we vandaar af verder.
Ik denk er al een tijdje aan om deze ook aan te schaffen. Ik vraag me alleen af ik de orginele Engelse versie zal halen of de Nederlandse. Engels is voor mij geen probleem hoewel er toch een aantal benamingen in zullen staan die opgezocht moeten worden. Maar aan de andere kant misschien ben ik ten tijde van gebruik niet in NL of zelfs buiten bewustzijn zodat anderen het zullen moeten lezen...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:11 schreef jogy het volgende:
Ik heb een tijd geleden wel al een SAS survival handbook gekocht, daar staat echt alles in. Ook hoe je je arm moet spalken met dus maar één arm.
Anyway, wat er ook gebeurt, het komt wel goed uiteindelijk.
De engelse en er staan geen moeilijke woorden in, heeft ook veel plaatjes dus als je iets niet goed kan lezen kan je het wel uit de afbeeldingen halen. Erg compleet erg cool.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik denk er al een tijdje aan om deze ook aan te schaffen. Ik vraag me alleen af ik de orginele Engelse versie zal halen of de Nederlandse. Engels is voor mij geen probleem hoewel er toch een aantal benamingen in zullen staan die opgezocht moeten worden. Maar aan de andere kant misschien ben ik ten tijde van gebruik niet in NL of zelfs buiten bewustzijn zodat anderen het zullen moeten lezen...
Welke versie heb jij gehaald en raad je deze aan?
Jup.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx...
heb jij m ook voor 20,99 Euro? bol.com
Altijd handig zo'n topic..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef jogy het volgende:
Oh en: We gaan naar een onherbergzaam gebied en we nemen mee?
Toen ik nog inzat over de olie die op zou kunnen raken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |