abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50962603
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:12 schreef Boswachtertje het volgende:

Maak jij het positief of negatief?

Volgens mij is dat nu de keuze...

Precies!

Mij valt op met vele spirituele stromingen, zowel sommige 'new-age' als paganistische stromingen, dat er eigenlijk nog een soort christelijke ondertoon inzit van 'zonde, schuld en boete'.
Steeds zie ik dat beeld terug van de 'verderflijkcken mensch, verdoemden sterfelinghe' Die zoveel kwaad doen dat uiteindelijk er een zondvloed komt om ze te straffen.

In veel stromingen is zowel god als de zondvloed vervangen door een ander ding, maar de basisboodschap is hetzelfde 'bekeer of sterf' 'de mens is van nature slecht en moet voor zijn zonden boete doen'

Naar mijn mening is dìt de kern van alle ellende die we creeeren. Op een bepaald niveau geloven we allemaal dat we eigenlijk slecht zijn en straf verdienen. Daarom ook blijven die doemprofetieen de kop opsteken.
Soms wèl gevolgd door een profetie van een betere wereld nà de doem maar eerst moeten de zondaars gestraft. Alle narigheid als straf van 'god'
Je ziet het zelfs in de manier waarop we reageren op nare dingen. Gaat iemand dood aan kanker, dan zeggen velen "oh hij zal vast wel gerookt/gedronken/anderszijds ongezond geleefd hebben!" Op heel veel punten heb je dat (zondaar!!)' eigen schuld dikke bult!' idee.

Ik ben voor een beeld waarin de 'zondaars'(wat de definitie dan ook moge zijn) uiteindelijk hun fouten inzien en hun leven beteren, waarin de wereld langzaam (of snel, mag ook ) opklimt uit de narigheid.
Waar nare dingen gezien worden als een onfortuinlijke samenloop van omstandigheden, inplaats van met het vingertje te wijzen.

Laten we de mens zien als iets dat in de basis goed is, en ervoor proberen te zorgen dat angst en competitie dat niet verknoeien.

Waar we, inplaats van te focussen op wat er 'slecht' is in de wereld, en daar boos op te zijn en (eventueel) tegen te vechten, focussen op wat goed is en prettig, en proberen dat groter te bouwen.

Breek je iets slechts af, dan is er een hoop puin. Bouw je iets goeds, dan heb je wat moois, en op die plek kan er niks slechts staan
Waar liefde is, kan geen haat zijn, haat haten maakt alleen meer haat.

Wil je een positieve verandering in de wereld, wees dan positief! (of probeer het te worden )
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_50972753
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_51094656
Iemand heeft in een nieuwsgroep de DVD "Mayan Calendar: The Evolution Continues" neergezet.
Schijnt het (tot nu toe) laatste optreden van Ian Lungold te zijn.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:35:33 #279
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_51095952
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:57 schreef dmace het volgende:
(tot nu toe)
Lungold is al een aantal jaar dood.
Of bedoel je dat hij na 2012 wederopstaat?
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
pi_51128702
Zou best eens kunnen. Z'n laatste berichtje op majix is van een paar maanden terug geloof ik.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_51499167
Michael Tsarion - 2012 Where History Ends Part1 (2hr35min)

Michael Tsarion - 2012 Where History Ends Part2
(3hr2min)

Michael Tsarion - 2012 Where History Ends Part3
(2hr40min)

Some of the greatest myths, are yet to happen - Michael Tsarion

- 2012 and the "Age of Revealing"
- The Destruction of Atlantis • The War of the Gods
- The Genetic Manipulation of Humankind
- The Fall of Man
- The True Origins of Evil
- The "Armageddon" Factor
- The Decline of Politics and Religion
- The Reasons for & Significance of the Present World Crises
- The Occult History of America
- The Subversion of the Spiritual Destiny of America
- The Rise of the Anti-Christ (who is it?)
- Why Iraq, and the “War on Terror?”
- The Rising of the Nephilim
- The Final Days of the Age of Pisces
- What the "Prophecies" of Nostradamus Don't Tell Us
- The "Photon Belt," the "Earth Grid" and the galactic alignments
of the Next 10 years

" In Program Two, of the 'Origins & Oracles' series, Michael Tsarion
explains exactly why the world is in the present state of decay,
and who it is that really rules from the top of the
'power pyramid.' We discover that earth's crime-soaked history has
been manipulated by powerful secret societies with bloodline
connections to ancient alien visitors who crossed their own DNA
with that of earth's indigenous inhabitants. According to Michael
Tsarion's astonishing thesis, some of these original 'Fallen
Angels' are secretly interred beneath the ground in Iraq,
Afghanistan, and in other locations around the globe. These
'undead' vampiristic kings of old have been feeding off the death
and mayhem, the pain and fear of human beings for millennia and
their servants, upon the earth's surface, have orchestrated wars,
assassinations, and a climate of perversity and debauchery to feed
their dark masters soon to arise again from their unholy repose.
This arising is forced due to the approach of powerful
constellational alignments and the coming of an 'Age of Revealing'
referred to in ancient Maya texts, and in the Book of Revelations.
It is of paramount importance that each and every human being
discovers what these alignments will mean, what the future holds,
and what the world's ancient scriptures are warning us about. This
riveting investigation into the occult history of the world will
open your eyes and allow you to make sense of the agendas of
government and religion, the strange preoccupations of the media,
and much of what will transpire in future years. "

" Additionally, Michael also reminds to us of the importance of
cleansing the 'inner temple.' He reminds us that a toxic mind
creates a toxic society. It is schizoid people who inevitably
create a schizogenic society, and who are responsible for
raising-up the sadistic 'Orwellian' regimes which prey over the
good and the free. Michael delineates for us the age-old
connections between mind and world, between microcosm and
macrocosm, so that we are again empowered with proactive and
sustainable solutions. Michael insists that we must re-learn how
to put our own inner houses in order before our efforts at
overcoming our inhuman adversaries can be successful. Other
stratagems are merely akin to 're-arranging the furniture on the
Titanic,' and have not been working. Therefore, it is time for
humanity to show zero-tolerance for all the false paths and leads,
and to have the truth about change. These are just a few of the
topics covered in this monumental 8 hour presentation. "
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 16 juli 2007 @ 00:03:16 #282
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_51507226
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 03:12 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Maak jij het positief of negatief?

Volgens mij is dat nu de keuze...
Positief !
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_51512731
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:31 schreef Summers het volgende:
de maan heeft bijvoorbeeld een 6.000 km dikke laag natrium aangemaakt of is daarmee bezig en waarom ??? de wetenschap kan het niet echt verklaren , ze kunnen er alleen over speculeren . (google maar de maan 6.000 km laag natrium)
Wat een onzin weer.

Dat we niet meteen weten hoe het er komt, is geen msyterie, maar een simpel gevolg dat we van afstand moeten meten en dus moeten gissen naar de herkomst van Natrium

Dit artikel komt uit 1999, toen was het al bekend dat er in de atmosfeer van de maan sodium (natrium) zat, echter nog niet waarom.
quote:
Scientists Recreate Miniature Model of Moon's Atmosphere
By Irene Brown
Cape Canaveral Bureau Chief
posted: 02:00 pm ET
11 August 1999

Scientists have long known that the moons thin atmosphere contains highly volatile sodium. But they've never been able to explain how it gets there.

Two researchers at Rutgers University might have found the answer. The physicists created a tiny lunar sample in ultra-high vacuum chamber and discovered a particular wavelength of ultraviolet light liberates sodium from the simulated soil.
Als je nu eens googled op moon 6000km sodium, dan vind je een stuk minder (lees bijna nul) sites die iets vreemd melden over deze laag.

Sterker nog, dit plaatje uit 1995 (!) laat zien dat er een sterke uitstroom is van sodium (natrium), wat resulteert in een staart.

Samenvatting:

Het hele zweverige gedoe over die 6.000km dikke laag natrium in de atmosfeer van de maan is bullshit. Het is al lang bekend en zeker niet iets van de laatste tijd. De reden mag dan niet 100% zeker zijn, echter de wetenschap staat zeker niet meer voor een raadsel.

Dat mag je dan positief of negatief opvatten, zoals jij wilt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 16 juli 2007 @ 11:09:59 #284
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51515467
De Origins & Oracles DVD serie van Michael Tsarion is een echte aanrader. Naast '2012: Where History Ends.' Zijn de andere delen ook absolute aanraders (Al zijn ze niet allemaal direct verbonden met 2012)

Atlantis Alien Visitation & Genetic Manipulation
Divination & the Goddess Tradition
Weapons of Mass Deception: Behind the New World Order
Astro-Theology & Sidereal Mythology
The Subversive Use of Sacred Symbolism in the Media
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_51620025
Yay, vanochtend weer een UFO gezien, eerst zag ik ze nooit en nu in 3 weken tijd al 3 sightings gehad.
(2 in Tilburg en één in Maastricht)

[ Bericht 18% gewijzigd door TaLoN.NL op 19-07-2007 17:43:24 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  Moderator donderdag 19 juli 2007 @ 11:13:55 #286
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_51621176
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
Yay, vanochtend weer een UFO gezien, eerst zag ik ze nooit en nu in 3 weken tijd al 3 sightings gehad.
Jij bedoeld dat je ze zag vliegen?

Zonder dollen, je hebt iets gezien dat je niet herkende, of denk jij dat je een vliegende schotel hebt gezien?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_51621228
Hij geeft toch duidelijk aan: UFO? Het kan dus net zo goed een reflecterende reet van een kraai zijn.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:16:54 #288
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51621251
Wat hebben UFO's met 2012 te maken.
pi_51621530
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:16 schreef Devano het volgende:
Wat hebben UFO's met 2012 te maken.
5th "Day" Nov. 24th, 2006 - Nov. 18th, 2007
(We meet our Galactic neighbors)

Staat in de OP aangegeven.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:07:50 #290
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_51696169
nieuws over 2012, maar dan klimaat gerelateerd:

'Five Years Left To Save The Planet'
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:40:50 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51700312
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
Ik zie een schoorsteen... en onder dat gedeelte van de OP denk ik dat het een gebeurtenis zal zijn dat het ineens wereldwijd niet meer te ontkennen is..
The truth was in here.
pi_51701504
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zie een schoorsteen... en onder dat gedeelte van de OP denk ik dat het een gebeurtenis zal zijn dat het ineens wereldwijd niet meer te ontkennen is..
je ziet ergens ook een klein bolletje met dezelfde kleur als de wolken. Beetje moeilijk te zien.

Prolly een weerballon ofzo
Extremistisch gematigd.
pi_51703797
Het is idd een kutfoto, maar ik kon niet manueel scherpstellen door de zon die in de weg zat,
het was iig geen weerballon/lampion, maar het zag er uit als iets wat niet van hier is.

Alsof ik een fok!ing weerballon ga posten.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_51734560
Ik raad iedereen aan deze documentaire eens te bekijken, verschillenden zaken als poleshift en solar flares komen aan bod. Geen zweverig gedoe over Planet X/niburu of galactische federaties, maar logische wetenschappelijk benaderingen die 2012 in een hele andere context plaatsen.
pi_51735094
De reden waarom de maya-kalender stopt in 2012 is omdat er tussen 1987 en 2012 een nieuw zonnejaar begint.

Wetenschap is cool
Mrrrr.
pi_51735198
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:54 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
De reden waarom de maya-kalender stopt in 2012 is omdat er tussen 1987 en 2012 een nieuw zonnejaar begint.

Wetenschap is cool
Wat gepaard gaat met hevige zonne erupties die het magnetisch veld van de aarde kunnen verstoren en mogelijk een op de loer liggende poler shift zouden kunnen triggeren.
pi_51735288
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef Nee het volgende:

[..]

Wat gepaard gaat met hevige zonne erupties die het magnetisch veld van de aarde kunnen verstoren en mogelijk een op de loer liggende poler shift zouden kunnen triggeren.
Mwoah, polar shift heb ik ook wel wat over gelezen, maar als die getriggerd moet worden door solar-flares en erupties geef ik het weinig kans; die kunnen wij nog helemaal niet voorspellen (volgens het national geographic channel iig ).
Mrrrr.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:53:47 #298
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_51803252
Ik denk dat het erop of eronder is in 2012 !
Ik denk dat Niburu niet komt opdagen, omdat deze planeet niet meer bestaat !
Ik denk dat het een plan is van de Illuminatie om de mensheid flink uit te dunnen, daar zijn ze ook al mee bezig, door het klimaat kunstmatig te beinvloeden om zo te proberen te aarde volledig of gedeeltelijk onder water te krijgen.
Onze Illuminatie vriendjes zitten lekker in het binneste van de maan en hebben daar geen last van.
Ze wachten tot de rust weer terugkeert in het klimaat en gaan de aarde dan naar hun ideaal beeld opbouwen, dit is namelijk wat de nieuwe wereld orde inhoud, dat hele war on terror en mensen hun vrijheid afnemen is alleen maar een schijntje !

De mensheid is afhankelijk van elkaar, tenminste die mensen die de mensheid en de planeet willen reden!
Het wordt nog een hele klus voor de mensheid om de geheime regering te ontmantelen !

Good luck to all of you !
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_51806238
Mrrrr.
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:03:20 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_51821334
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wat een onzin weer.

Dat we niet meteen weten hoe het er komt, is geen msyterie, maar een simpel gevolg dat we van afstand moeten meten en dus moeten gissen naar de herkomst van Natrium

Dit artikel komt uit 1999, toen was het al bekend dat er in de atmosfeer van de maan sodium (natrium) zat, echter nog niet waarom.
[..]

Als je nu eens googled op moon 6000km sodium, dan vind je een stuk minder (lees bijna nul) sites die iets vreemd melden over deze laag.

Sterker nog, dit plaatje uit 1995 (!) laat zien dat er een sterke uitstroom is van sodium (natrium), wat resulteert in een staart.
[afbeelding]

Samenvatting:

Het hele zweverige gedoe over die 6.000km dikke laag natrium in de atmosfeer van de maan is bullshit. Het is al lang bekend en zeker niet iets van de laatste tijd. De reden mag dan niet 100% zeker zijn, echter de wetenschap staat zeker niet meer voor een raadsel.

Dat mag je dan positief of negatief opvatten, zoals jij wilt...
ze vermoeden dat dat komt omdat we een zonnestelsel binnegaan die hogere energie bevat , dat voorspellen de maya's toch ook ? dat is toch uitgerekend en aanwijsbaar ? aardse verklaringen zijn bull shit want we overzien niet alles en maar een klein gedeelte . de gevolgen zijn idd zweverig en ik zie dat alleen maar positief . wat mij betreft is alles te herleiden naar " het zweverige gedoe " .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')