4-1quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
In het uitvak zondag ook niet.
Ik heb geen vrienden...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
nog iemand mee aan het doen met xbox live night
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
In het uitvak zondag ook niet.
Als Halo 3 beta een code was die je bij crackdown kreeg had ik die waarschijnlijk op marktplaats geknalt voor 40 euro ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:12 schreef Heintje het volgende:
Ik ga crackdown ook halen voor crackdown, en de beta is een leuk extratje wat je er bij krijgt. Maar geld uit geven voor die beta zou ik dus nooit doen.
Ik wel ^^quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:36 schreef Heintje het volgende:
Ik heb Viva Pinata bijna uitgespeeld dus alles wat ik nog heb kan ik wel weggeven.
Wie wil....
10 schapen en een scheerhutquote:
]quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat kunnen we dit keer verwachten? Nog zo'n baggere product als Final Fantasy XI![]()
Ben blij dat de 'echte' Final Fantasy nog altijd door een andere team wordt gemaakt. FF XIII FTW!
Eerst maar eens wachten voordat je van de daken begint te schreeuwen hé!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Bastard het volgende:
Wat ik al zo vaak heb in Texas he.. dat ik een spel start, 50000 begin.. 200 inleg eerste ronde.. en dat ie dan vastloopt!!!!!
Zeker 6 ton verloren afgelopen paar weken aan die geintjes
Dat is de charme van een 360quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef Bastard het volgende:
Wat ik al zo vaak heb in Texas he.. dat ik een spel start, 50000 begin.. 200 inleg eerste ronde.. en dat ie dan vastloopt!!!!!
Zeker 6 ton verloren afgelopen paar weken aan die geintjes
Twylight en nuttig gaat nou niet echt bepaald samenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te melden hebt, post dan niet.
wedden dat als je voor het spelen van de beta een achievement had gekregen je hem daarom had gekocht!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:12 schreef Heintje het volgende:
Ik ga crackdown ook halen voor crackdown, en de beta is een leuk extratje wat je er bij krijgt. Maar geld uit geven voor die beta zou ik dus nooit doen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef quantas het volgende:
[..]
wedden dat als je voor het spelen van de beta een achievement had gekregen je hem daarom had gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |