quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=EGNSdcy-apU
Maar Jorien toch, deze screens zijn ook niet voor jouw bestemd: ROT OP!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Kut spel
Volgens mij ben ik ook in lvl 4 gekomen ooit. Maar ik weet het niet zeker meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef Retarded het volgende:
[..]ben ooit 1x tot level 4 gekomen... het zweet druipte van mn controller af toen ik eenmaal game over was
Geweldig spel!
Ik snap serieus niet dat je dat leuk vindquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef Retarded het volgende:
[..]ben ooit 1x tot level 4 gekomen... het zweet druipte van mn controller af toen ik eenmaal game over was
Geweldig spel!
dat moet jij wetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat je dat leuk vind![]()
true.. maar in dit geval is de uitdaging juist het plezierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef -Dries- het volgende:
Plezier > Uitdaging
Mee eensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef -Dries- het volgende:
Plezier > Uitdaging
Ik ook, ik ga games als GoW toch zeker niet op hardcore spelen? Moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mee eensIk haak al snel af bij moeilijke games!
Hardcore is goed te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 06:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga games als GoW toch zeker niet op hardcore spelen? Moet wel leuk blijven.
Hee, geen mod meerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef peristilius het volgende:
Mja, maar te makkelijke games zijn ook niet leuk, een beetje uitdaging bevordert mijn plezier.
Pas ongeveer een maand niet meer.quote:
Ik weet het ik weet het, niks zeggen!!!!quote:
Ja.. was ff gaan zoeken .. we hebben inene 2 nieuwe mods... ook nooit gezien hier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pas ongeveer een maand niet meer.
Die ene zit er al best langquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. was ff gaan zoeken .. we hebben inene 2 nieuwe mods... ook nooit gezien hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |