Ja, sorry.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik bedoel opmerkingen als 'vliegen op een autoruit' en 'hopen dat het bij jou niet lukt, heb je ook geen probleem'.
En uiteraard die met die aids (alleen snap ik niet zo heel goed wat daar nou bedoeld wordt en hoe).
Jij had het door hè.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef E.T. het volgende:
toen ik vanmiddag afhaakte werden er best aardige antwoorden gegeven, maar ik zie dat 't nivo daar snel is afgegleden![]()
Enne dutchie, hoe bedoel je 'geen gezag meer'? Heb je dat ooit gehad dan?![]()
Die post had ik ook gelezen en ik kan me er niet heel druk om maken hoor. Ieder zijn/haar mening en ik ben toevallig heel trots op ons "biljartballetje"quote:Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef piglet het volgende:
Ik zei ook niet schokkend, maar raar
Maar het zegt inderdaad vooral iets over de user, lekker negeren dus
Van dit soort aanmatigende toontjes gaat mijn bloed dus koken he.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt mij toch ook niet zien zeggen dat alle tegengas weg moet?
Alleen de vervelende zeikopmerkingen.
Doe je zelf het optelsommetje?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan niet.
Ik geef toch antwoord? Ik zeg dat ik vind dat bepaalde opmerkingen niet kunnen en dat die van jou en de andere reacties die ik heb weg gehaald daar dus in mijn ogen onder vallen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je niet WIL modereren doe het dan niet OF geef gewoon antwoord. Ga geen posts deleten en vervolgens onttrekken aan je verplichting van verantwoording ontrekken.
Je kan toch gewoon atnwoord geven op de vragen zonder het belerende 'doe jij het optelsommetje' toontje.
Ah de restquote:Op maandag 19 februari 2007 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan niet.
En toch heb ik het weg gehaald en zal ik het weer weg halen, omdat ik vind dat dit soort reacties niet gewenst zijn.
Mail maar naar forum@fok.nl als je het niet eens bent met mijn moderatie. Sorry, iets anders heb ik er niet op te zeggen.
Er stond in eerste instantie alleen 'dan niet'. Doe nou niet net alsof je dat niet weten.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord? Ik zeg dat ik vind dat bepaalde opmerkingen niet kunnen en dat die van jou en de andere reacties die ik heb weg gehaald daar dus in mijn ogen onder vallen.
In jouw ogen niet. Wat moet ik daar nou nog meer van maken dan? Wat wil je horen?
Sorry dat vind ik HELEMAAL onbegrijpelijk. Je hebt er voor gekozen je op een zeer nadrukkelijke manier in een discussie te mengen, en vervolgens maak je de job niet afquote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens zal ik me er verder niet meer mee bemoeien omdat het inmiddels ruim in de avond is en de 2 vaste modjes van OUD de boel verder wel in de gaten zullen houden.
Dat weet ik ook wel, maar ik doelde op mijn laatste reactie in dat topic, dat leek mij meer dan genoeg uitleg over waarom ik die reactie weg had gehaald... omdat die posts in mijn ogen valt onder zeikreacties. En dat ik hem daarom dus weg heb gehaald.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er stond in eerste instantie alleen 'dan niet'. Doe nou niet net alsof je dat niet weten.
Het lijkt mij wijzer om gewoon even te wachten tot 1 van hen een reactie heeft gegeven, mss zit ik er toch wel volledig naast. Zoals jij zegt kan/mag ik niet in mijn eentje bepalen wat wel en niet gepast is. Dus wacht ik af.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry dat vind ik HELEMAAL onbegrijpelijk. Je hebt er voor gekozen je op een zeer nadrukkelijke manier in een discussie te mengen, en vervolgens maak je de job niet af
Waarom op dat toontje, met de 'grappige' opmerking over sommetjes? Ik geef aan dat ik mijn twijfels erbij heb. Dan hoef je me niet gelijk te behandelen alsof ik 3 jaar ben.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik doelde op mijn laatste reactie in dat topic, dat leek mij meer dan genoeg uitleg over waarom ik die reactie weg had gehaald... omdat die posts in mijn ogen valt onder zeikreacties. En dat ik hem daarom dus weg heb gehaald.
Nou sorry dan, dat was gewoon mijn manier van posten. Aangeven dat het in mijn ogen vrij duidelijk was.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom op dat toontje, met de 'grappige' opmerking over sommetjes? Ik geef aan dat ik mijn twijfels erbij heb. Dan hoef je me niet gelijk te behandelen alsof ik 3 jaar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |