Ah, een banaantje is best lekker als je niet in orde bentquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef phluphy het volgende:
Ben nu erg bang voor een banaanvraag.
Als ze me zoeken, ik ben er niet, ik was het niet, ik lag in bed en zo. * bibber *
dan blijft natuurlijk de vraag: hoeveel note is een banaan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef No Nick het volgende:
BANaan in combi met note, da's gezond én lekker
del? we hebben het over bananen hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom zeg ik 'zal ik wel deleten, zal ik niet del- eten'...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:03 schreef No Nick het volgende:
De mijne is mooier
KLACHT!:
Modtopic is veels te vroeg geopend en de mijne heeft een veel mooiere openingspost
Maar ok, nu echt weg
Hassike ontopic hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef No Nick het volgende:
Nah kijk dan, in mijn topic hadden ze dit niet gedaan want die had een duidelijke OP
En met mijn klacht doen ze ook al nix
Echt een mod topic van nix dit![]()
Ik chat niet slow, ik heb een klachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef nikky het volgende:
Ik dacht dat er stond "zónder slowchat".
KLIKKKKKKquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:05 schreef No Nick het volgende:
[..]
Ik chat niet slow, ik heb een klacht![]()
Nee FA Nikky, je moet je wel inlezen hoorquote:
Ik weet het schatquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:12 schreef No Nick het volgende:
[..]
Nee FA Nikky, je moet je wel inlezen hoor
Mijn klacht gaat over dit topic, deze is geopend terwijl de vorige nog niet gesloten was.
Ik heb met bloed, zweet en tranen een nieuwe gemaakt ondertussen met een echte openingspost en dat terwijl dit topic als OP alleen een stomme smilie heeft
In mijn prachtig geopende topic was niet geslowchat, zeker weten
Dusch een gegronde klacht, maar ik ga lekker slapen en zal wel weer onder mijn steen kruipen voorlopig
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:06 schreef m@x het volgende:
Volgens mij had Sjak al een nieuwe geopendKijk hier maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |