sowieso al hier zitten de ouders ( over het algemeen ) en dus eventueel soorteglijke ervaringen.. want hoe ga je om met depressies en het ouderschap.. hoe kan je leuk met je kind omgaan etc. als je je zo rot voelt... vragen als merkt mijn kind iets enzovoorts enzovoorts..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er mis met een heel subforum gerelateerd aan psychische nood
Ik vind het een beetje raar om een compleet forum binnen een forum te gaan creeeren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
sowieso al hier zitten de ouders ( over het algemeen ) en dus eventueel soorteglijke ervaringen.. want hoe ga je om met depressies en het ouderschap.. hoe kan je leuk met je kind omgaan etc. als je je zo rot voelt... vragen als merkt mijn kind iets enzovoorts enzovoorts..
in r&p komen over het algemeen toch meer mensen die het leuk vinden om de zogenoemde krassers een extra trap om laag te geven.
en nu gebeurt dit overal..maar ik denk dat het zeker wel een overweging waard is , en werkt het alsnog niet.. kan men nog altijd besluiten een schopje richting r&p te geven?
Ja er zijn inderdaad heel veel topics die in de andere subfora kunnen lopen. Wat mij betreft gebeurt dat ook meer, want OUD is nogal 'eng' in de zuivere zin van het woord. Dus een groepje theemutsen (niet denigrerend bedoeld) die zich gezellig heikneuterig afzonderen op 'hun' stukje Fok! en liever nergens anders komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Het is geem compleet forum, het is een topic, netzoals je topics hebt over websites van kinderkleding.. trap die dan ook naar lif , moeders en vaders topic.. mwoah ook maar r&p dan maar? en zo kan je alles wel ook een ander plekje geven.
Dat is wel zinnig. Maar juist in Ingrids geval zou het specifiek over Ingrid gaan. En dat hoort gewoon in R&P thuis.quote:Ik bedoel het topic niet als een "klaagzang" topic maar wel als een plek waar ouder(s) die te maken hebben met chronische/kortdurige/pdd/Pn depressies hun vragen/ervaringen kwijt kunnen.
hoe bijvoorbeeld bepaalde dingen aan te pakken.
Tja, maar zolang de ouders niet in R&P komen zal het daar alleen vrijgezellen blijven. Terwijl bij serieuse depressies het wel een beetje breder getrokken moet worden dan 'hoe ga ik met mijn kind om'quote:En daar het hier om ouders en kinderen gaat want ook kinderen hebben al dan niet last van ouders met depressies, hoe leg je ze iets uit, hoe ga je met je kind om als je je down voelt, wat kan ik doen om de dag door te komen.
En daar kunnen ouders denk ik beter in adviseren als over het algemeen ( en dat bedoel ik niet verkeerd) jongeren/vrijgezellen.
Dat dat probleem bestaat is nauwelijks een argument om het hier te houden.quote:Daarbij in R&p je menigmaal reacties krijt als aborteer maar, steek breinaalden in je ***, verzuip je kind , enzovoorts. daarbij geen goed doet.
Dus omdat R&P blijkbaar slecht gemodereerd wordt moet je alles maar naar OUD zelf halen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef Bluezz het volgende:
OUD is 'veiliger' dan R&P, en dat kan ik me heel goed voorstellen als je daar de reakties bekijkt, ik ben het eens met evenstar.
Inderdaad een onhandige woordkeuze. Daarbij dacht ik niet aan jouw reactie maar aan het woord 'aandachtshoer' dat ik hier had gelezen. Maar dat is op jou natuurlijk wel zo overgekomen. Dat was niet zo bedoeld, mijn excuses.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Right, alleen noem je de kritiek heel verfijnt 'naschoppen'. Gelukkig krijgt een andere mening dan opeens geen negatieve bijklank he.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om een compleet forum binnen een forum te gaan creeeren.
Trap hem maar naar feedback. Hij heeft potentie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hear, hear!
Dit topic lukt niet meer om over modden en OUD te gaan hè?
Wil je iets doorbreken hier? In OUD?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:
Hear, hear!
Dit topic lukt niet meer om over modden en OUD te gaan hè?
Sorry, menigmaal?!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Daarbij in R&p je menigmaal reacties krijt als aborteer maar, steek breinaalden in je ***, verzuip je kind , enzovoorts. daarbij geen goed doet.
My God, echt Bluezzquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je iets doorbreken hier? In OUD?![]()
Net als de users in R&P.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn nu al jaren een bron van vermaak voor heel, heel veel users van FOK!
Depressief door de hormonen, Deel 5quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:02 schreef Funnie het volgende:
Ik denk dat het op zich niet eens zo fout is, om een aparte ouder met depressie topic te maken.
Ik doelde op Ingrid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus omdat R&P blijkbaar slecht gemodereerd wordt moet je alles maar naar OUD zelf halen?
Maar dat is wat ik zeg... OUD is 'eng'
Ja, door hormonen. Daar gaat het nu even niet over. Je hebt ook ouders met depressie zonder dat het door hormonen komt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Depressief door de hormonen, Deel 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |