abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:09:23 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46493041
daar ben ik het mee eens , en ja bedoel het neit lullig, maar kon even niet op de naam komen en de meesten weten wel welk topic ik bedoel.
sorry maar goed in dat topic werd toen dacht ik ook gezegd het is geen depressie door hormonen bij inrgid.. ga maar naar r&p of moeders topic..

Zou het niet misschieneen optie zijn dan zonder aan moeders met pnd/ppd te kort te doen, een topicnaam wijzinging maken naar: ouderschap en depressie

Misschien dat dat ook meer mensen "uitnodigt" ervaringen te delen oid.. want niet elke depressie is hormoon gebaseerd, maar denk allebei wel heftig..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 16:15:40 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46493271
Wat is er mis met een heel subforum gerelateerd aan psychische nood
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:19:03 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46493428
Ik vind het idee van evenstar verdomd goed: Ouders en depressie.
En ook over dat eten wil ik daar idd niet meer schtrijven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:25:27 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46493687
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er mis met een heel subforum gerelateerd aan psychische nood
sowieso al hier zitten de ouders ( over het algemeen ) en dus eventueel soorteglijke ervaringen.. want hoe ga je om met depressies en het ouderschap.. hoe kan je leuk met je kind omgaan etc. als je je zo rot voelt... vragen als merkt mijn kind iets enzovoorts enzovoorts..

in r&p komen over het algemeen toch meer mensen die het leuk vinden om de zogenoemde krassers een extra trap om laag te geven.
en nu gebeurt dit overal..maar ik denk dat het zeker wel een overweging waard is , en werkt het alsnog niet.. kan men nog altijd besluiten een schopje richting r&p te geven?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:29:07 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_46493840
ja maar ho ff, dan kan je hier wel vanalles gaan maken...

ouders en hun bootje
ouders en hun klussen in huis
ouders en tv/films en video

dat kan toch niet de bedoeling zijn? binnen Fok! heb je R&P, dat lijkt me voldoende.
(overigens hoor ik wel vaak die klacht dat daar nare dingen gebeuren, dat lijkt me dan wel weer een zaak om aan de kaak te stellen als dat zo is, maar dat wil niet zeggen dat alles bij OUD naar binnen kan hengelen
stormy waters...
sailin'
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 16:47:18 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46494530
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

sowieso al hier zitten de ouders ( over het algemeen ) en dus eventueel soorteglijke ervaringen.. want hoe ga je om met depressies en het ouderschap.. hoe kan je leuk met je kind omgaan etc. als je je zo rot voelt... vragen als merkt mijn kind iets enzovoorts enzovoorts..

in r&p komen over het algemeen toch meer mensen die het leuk vinden om de zogenoemde krassers een extra trap om laag te geven.
en nu gebeurt dit overal..maar ik denk dat het zeker wel een overweging waard is , en werkt het alsnog niet.. kan men nog altijd besluiten een schopje richting r&p te geven?
Ik vind het een beetje raar om een compleet forum binnen een forum te gaan creeeren.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:56:15 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46494837
Is ook zo, Belana en Swetsenegger. Het moet niet iets worden dat verder inhoudelijk niet direct met ouderschap of kinderen te maken heeft. Om die reden hoort mijn eetprobleem daarin óók niet thuis.
Maar depressief zijn en moeder of vader zijn, werpt wel zijn vruchten af op het dagelijks ouderschap en als het dáár om gaat, vind ik een topic in OUD wel kloppen. Maar het is geen noodzaak het te veranderen en moet inderdaad geen R en P worden met de 'bekenden van OUD', dat ben ik ook met jullie eens.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:56:37 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46494851
Het is geem compleet forum, het is een topic, netzoals je topics hebt over websites van kinderkleding.. trap die dan ook naar lif , moeders en vaders topic.. mwoah ook maar r&p dan maar? en zo kan je alles wel ook een ander plekje geven.

Ik bedoel het topic niet als een "klaagzang" topic maar wel als een plek waar ouder(s) die te maken hebben met chronische/kortdurige/pdd/Pn depressies hun vragen/ervaringen kwijt kunnen.
hoe bijvoorbeeld bepaalde dingen aan te pakken.
En daar het hier om ouders en kinderen gaat want ook kinderen hebben al dan niet last van ouders met depressies, hoe leg je ze iets uit, hoe ga je met je kind om als je je down voelt, wat kan ik doen om de dag door te komen.
En daar kunnen ouders denk ik beter in adviseren als over het algemeen ( en dat bedoel ik niet verkeerd) jongeren/vrijgezellen.

Daarbij in R&p je menigmaal reacties krijt als aborteer maar, steek breinaalden in je ***, verzuip je kind , enzovoorts. daarbij geen goed doet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 17:06:53 #259
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46495229
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Het is geem compleet forum, het is een topic, netzoals je topics hebt over websites van kinderkleding.. trap die dan ook naar lif , moeders en vaders topic.. mwoah ook maar r&p dan maar? en zo kan je alles wel ook een ander plekje geven.
Ja er zijn inderdaad heel veel topics die in de andere subfora kunnen lopen. Wat mij betreft gebeurt dat ook meer, want OUD is nogal 'eng' in de zuivere zin van het woord. Dus een groepje theemutsen (niet denigrerend bedoeld) die zich gezellig heikneuterig afzonderen op 'hun' stukje Fok! en liever nergens anders komen.
quote:
Ik bedoel het topic niet als een "klaagzang" topic maar wel als een plek waar ouder(s) die te maken hebben met chronische/kortdurige/pdd/Pn depressies hun vragen/ervaringen kwijt kunnen.
hoe bijvoorbeeld bepaalde dingen aan te pakken.
Dat is wel zinnig. Maar juist in Ingrids geval zou het specifiek over Ingrid gaan. En dat hoort gewoon in R&P thuis.
quote:
En daar het hier om ouders en kinderen gaat want ook kinderen hebben al dan niet last van ouders met depressies, hoe leg je ze iets uit, hoe ga je met je kind om als je je down voelt, wat kan ik doen om de dag door te komen.
En daar kunnen ouders denk ik beter in adviseren als over het algemeen ( en dat bedoel ik niet verkeerd) jongeren/vrijgezellen.
Tja, maar zolang de ouders niet in R&P komen zal het daar alleen vrijgezellen blijven. Terwijl bij serieuse depressies het wel een beetje breder getrokken moet worden dan 'hoe ga ik met mijn kind om'
quote:
Daarbij in R&p je menigmaal reacties krijt als aborteer maar, steek breinaalden in je ***, verzuip je kind , enzovoorts. daarbij geen goed doet.
Dat dat probleem bestaat is nauwelijks een argument om het hier te houden.
pi_46495333
OUD is 'veiliger' dan R&P, en dat kan ik me heel goed voorstellen als je daar de reakties bekijkt, ik ben het eens met evenstar.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 februari 2007 @ 17:12:09 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46495408
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef Bluezz het volgende:
OUD is 'veiliger' dan R&P, en dat kan ik me heel goed voorstellen als je daar de reakties bekijkt, ik ben het eens met evenstar.
Dus omdat R&P blijkbaar slecht gemodereerd wordt moet je alles maar naar OUD zelf halen?
Maar dat is wat ik zeg... OUD is 'eng'
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:44:43 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46496377
Het is geen kwestie van slecht modereren swets.. en zoals ik al meermaals zeiu, het is geen klaagzang topic, maar een tips/aviezen topic.. en niet specifiek voor ingrid of specifiek voor sugar maar voor alle ouders.

ik heb mijn mening jij de jouwe prima klaar af.
pi_46496500
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 08:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Right, alleen noem je de kritiek heel verfijnt 'naschoppen'. Gelukkig krijgt een andere mening dan opeens geen negatieve bijklank he.
Inderdaad een onhandige woordkeuze. Daarbij dacht ik niet aan jouw reactie maar aan het woord 'aandachtshoer' dat ik hier had gelezen. Maar dat is op jou natuurlijk wel zo overgekomen. Dat was niet zo bedoeld, mijn excuses.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:49:52 #264
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_46496535
Hoe is het in gods godesnaam mogelijk dat een zelfmoordpoging nu ineens besproken kan worden?? Alleen als je knuf kroel kus opmerkingen plaatst uiteraard, maar dan nog?
Hier stond toch een perm op? En terecht trouwens. Ongelooflijk dat iemand (met een kind notabene) op deze manier aandacht kan vragen op FOK! Snap echt niet dat jullie dit niet afkappen. Vuige ramptoeristen. .
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 17:59:28 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46496810
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar om een compleet forum binnen een forum te gaan creeeren.
Hear, hear!

Dit topic lukt niet meer om over modden en OUD te gaan hè?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:01:13 #266
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_46496867
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hear, hear!

Trap hem maar naar feedback. Hij heeft potentie.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:02:06 #267
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_46496894
Ik denk dat het op zich niet eens zo fout is, om een aparte ouder met depressie topic te maken. Niet dat ik daar persoonlijk zal gaan posten. Omdat er teveel "bekenden" van mij hier rondlopen. Je hebt tegenwoordig ook voor kinderen met een ouder in psychiatrische problematiek ook groepen. Genoemd KOPP (Kind ouder Psychiatrische Problematiek) Zodat kinderen ervarigen en adviezen aan elkaar kunnen geven en delen. Hoe hun ermee om gaan en dergelijke.

Maar dit is puur mijn mening, dat het niet fout zal zijn zo'n topic. Ik denk dat voor veel ouders misschien ook wel beetje taboe op staat om het bespreekbaar te maken. En misschien komen er door de (h)erkenning wel meer mensen op den duur erbij. Door de herkening van dingen.
pi_46496907
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:

Hear, hear!

Wil je iets doorbreken hier? In OUD?
  Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 18:05:14 #269
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46496973
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef _evenstar_ het volgende:

Sorry, menigmaal?!
Komop zeg.
En neem me even niet kwalijk, maar de hoeveelheid vuilspuiterij die de oh zo lieve moeders hier uit d'r oh zo schattige mondjes weet te krijgen onder zulke goede bedoelingen is bijna erger dan die paar grapjurken die dat soort ongein spuien.
Jullie taalgebruik is dan misschien anders maar de strekking is volkomen duidelijk.

Jullie zijn nu al jaren een bron van vermaak voor heel, heel veel users van FOK!

Jahdahjahdahjahdah, jullie, niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen.
Schoen, past, aan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin dinsdag 20 februari 2007 @ 18:06:23 #270
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46497019
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wil je iets doorbreken hier? In OUD?
My God, echt Bluezz

dinsdag 20 februari 2007 @ 18:18:15 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46497420
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn nu al jaren een bron van vermaak voor heel, heel veel users van FOK!
Net als de users in R&P.
Waarbij ik wil opmerken dat ik het dus echt zó jammer vind dat R&P zo is afgegleden.
Al heb ik eigenlijk niet zo veel recht van speken, daar ook ík er nauwelijks meer kom....
Maar was het er 'veiliger' dan zou Ingrid daar absoluut op haar plek zijn in een algemeen depressietopic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46497462
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:02 schreef Funnie het volgende:
Ik denk dat het op zich niet eens zo fout is, om een aparte ouder met depressie topic te maken.
Depressief door de hormonen, Deel 5
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_46497898
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:

Dus omdat R&P blijkbaar slecht gemodereerd wordt moet je alles maar naar OUD zelf halen?
Maar dat is wat ik zeg... OUD is 'eng'
Ik doelde op Ingrid.
En OUD vind ik een typisch vrouwenforum, dat jij dat als man eng vind, snap ik heel goed
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 18:55:58 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46498774
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:49 schreef ShaoliN het volgende:
.......Vuige ramptoeristen. .
ah daar istie weer oud's eigen knuffelramptoerist
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:02:23 #275
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_46499058
quote:
Ja, door hormonen. Daar gaat het nu even niet over. Je hebt ook ouders met depressie zonder dat het door hormonen komt!

Plus, dat kinderen hier ook last kunnen hebben hiervan op hun manier. Hoezeer je ook je best doet om dit zoveel mogelijk te voorkomen. En misschien kunnen ouders elkaar ook hierin helpen. Hoe los jij het 1 en het ander op ten opzichte van jullie kind(eren). Tegenovergestelde van het KOPP wat ik net noemde.

[ Bericht 25% gewijzigd door Funnie op 20-02-2007 19:05:37 (wat toevoegingen...) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')