Lieve INgrid. Ik denk ook niet dat je het verzint. Maar feit is wel dat jullie al jarenlang problemen hebben, daar veelvuldig over posten en over gepost hebben en weinig tot niets met onze goede (en werkelijk zinvolle) tips doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat verzinnen? Slaat nergens op!
Er zijn genoeg mensen die dat doen Ingrid en er zijn hier op Fok wel vreemdere dingen verzonnen. Het is niet gek dat mensen zich dat afvragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
huh? Dat had ik nog niet eens meegekregen, das idd op zijn zachtzinnigs vreemd te noemen, volgens mij is dat totaal niet de standaard procedure na zo'n actie!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
Zeker omdat je een dag later al weer thuis bent. Dat is zeker geen standaardprocedure, geloof me.
Dit hoort inderdaad niet in Modtopic thuis, maar goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
huh? Dat had ik nog niet eens meegekregen, das idd op zijn zachtzinnigs vreemd te noemen, volgens mij is dat totaal niet de standaard procedure na zo'n actie!
Dat dacht ik wel tenminste.. lijkt me ook logischer?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit hoort inderdaad niet in Modtopic thuis, maar goed.
Maar was het niet zo dat ze je na een zelfmoordpoging zelfs gedwongen op kunnen/moeten nemen omdat je een gevaar vormt voor jezelf en/of je omgeving?
Nee, dat is niet zo (helaas)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit hoort inderdaad niet in Modtopic thuis, maar goed.
Maar was het niet zo dat ze je na een zelfmoordpoging zelfs gedwongen op kunnen/moeten nemen omdat je een gevaar vormt voor jezelf en/of je omgeving?
Ik lees nog niet lang mee, dus ik weet niet wat er verder mogelijk is verzonnen. Maar dit is dus wel waar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik denk ook niet dat dit thuis hoort in het moeders topic..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:47 schreef Ingrid19 het volgende:
Misschien kan dit beter in het moeders topic? Of ergens anders. Maakt mij niet veel uit hoor, maar vind het anders lullig voor de modjes.
R&P doe ik niet, krijg je toch alleen maar gebash.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:06 schreef yvonne het volgende:
Crosspost
Hop, dit topic wordt vanaf NU gebruikt waar het voor was, Ingrid kan gaan posten in R&P, EN eens leren privé en FOK! gescheiden te houden, ouders, broer, zus, achterneef en oudtante stappen of in de mail of in de auto.
Ik zit met plaatsvervangende schaamte te lezen en dat heb ik niet snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |