Ga je ook naar Breda?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee we gaan wel incognito... anders wordt je er gillend gek volgens mij aangezien alle klanten je dan ´bespringen´... Maar we noemen het wel een werkbezoek...
dat is ook de bedoeling inderdaad hoor... we geven onze eigen draai eraan...
euhm als het aan mij ligt wel... maar ik weet niet hoe eenvoudig het is om van Eindhoven naar Breda te rijden...quote:
En hoe lang doe je er dan over?quote:
ooow je bent zo snel bij Breda ja? Dan gaan we Breda dus ook ff bezoekenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
goede 40 minuten, 't zijn beide snelwegvestigingen...
Je bent nog op tijd, deze kleur gaat er binnenkort uit. We krijgen o.a. geel en blauw/groen. Hele fijne bank.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef avw1982 het volgende:
Van het weekend maar 2 van deze banken bestellen.
[afbeelding]
![]()
Ik sta op BA1 en BA2. Dus de banken afdeling en de afdeling wandmeubelen en media. Bij ons valt het onder een bammer. Amersfoort is gebouwd met de ervaringen van Groningen in het achterhoofd. O.a. hoge plafonds, andere gangpaden. Maar in Groningen hebben wij een totaal ander concept dan bij andere IKEA's. IKEA Groningen is een twee-richtingen winkel met veel korte routes en niet het gebruikelijke concept van showroom boven en marketplace onder. In Groningen zit alles door elkaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
op welke afdeling sta je eigenlijk???
Hoezo lijkt Groningen op Amersfoort dan?? Het is qua concept toch een hele andere winkel?
Hij zit echt erg lekker. Zo te horen ben ik dus op tijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd, deze kleur gaat er binnenkort uit. We krijgen o.a. geel en blauw/groen. Hele fijne bank.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vreemd op zich... zijn de gloei-/spaarlampen wel gelijk?
Die linker lijkt meer groen...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:09 schreef teig het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo zijn ze als ze uit zijn..
Ah, diezelfde opstelling staat hier naast me... Geweldige combinatie, maar m'n baas denkt er anders overquote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef greatgonzo het volgende:
laatst wezen kijken voor een matras, verkoper wist me te vertellen dat niet alles meer te krijgen is in lengte 220. Mijn vraag is dan ook aan een van de verkopers van Hengelo of Duiven, of de SULTAN STUREFORS (boxspring) nog in 90x220 geleverd wordt. Zelfde vraag voor de SULTAN TIMAN (dekmatras) in 180x220
als je tijd en ruimte wilt (en goed advies) kan ik je of zaterdag voor 10 uur aanraden of zaterdagavond!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:35 schreef Koningin het volgende:
Zaterdag ga ik met mijn man naar de matrassen kijken bij de Ikea!
Ik ben erg benieuwd.
euhm nee voor zover ik weet niet... sorryquote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef BeejEm het volgende:
Vraagje voor (een van) de medewerkers:
Zijn de kunststof bevestigingsstrips voor de Plan plinten eventueel ook los te kopen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:19 schreef Sammetje het volgende:
waarom hebben de dekbedden bij Ikea afwijkende maten? 1persoons is 150x200m ipv 140x200
Erg lastig als je al overtrekken hebt. Ik moet alleen een dekbed hebben voor de logeerkamer, maar om dan meteen nieuwe overtrekken te kopen voor die paar keer dat we slapers hebben.
Ik vind de Sommaraster serie zo leuk!!!
Hmmm, thanks!!! Maakt het nog interessanter.....staat ook nog eens leuk op de logeerkamer!!! Krijg nu helemaal zin om morgen ff naar Duiven te rijden. Enne.....echt niet duur!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn 'gestoffeerde' dingen. Dus geen hoesjes maar een dekbed dat je zo op je bed kunt gooien...
Ja, dat dacht ik al. Dat zal moeilijk worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je tijd en ruimte wilt (en goed advies) kan ik je of zaterdag voor 10 uur aanraden of zaterdagavond!
Ik kan die boxspring niet op de site vinden??quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef greatgonzo het volgende:
bij de ikea geweest, wordt waarschijnlijk de combi van SULTAN HASSELBÄCK matras en SULTAN STUREFORS boxpring.. de hasselback is de enige goede matras die volgens mij geleverd wordt in 220..
nu eigenlijk nog zoeken naar een goede topper in 220x180
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |