kwam ik ook net achterquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Whatashockr het volgende:
Je doet het fout man, je werkplek staat er niet op!
Jij ziet toe op de ijzeren voorwerpen dat ze netjes de doos in vallen?quote:
Nee ik moet ze eraf halen, in een papiertje wikkelen en dan in de doos stoppenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij ziet toe op de ijzeren voorwerpen dat ze netjes de doos in vallen?
das lastig werk en privé gescheiden houden met zoeen glazen plaatjequote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding].
(gelukkig maar voor een paar maanden)
klinkt erg ingewikkeld, gelukkig hebben we je paint die het duidelijk maaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik moet ze eraf halen, in een papiertje wikkelen en dan in de doos stoppen.
"quote:
daar gaat mn grapquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:51 schreef BrauN het volgende:
Het wachten is op de eerste grapzak die de palletsorteer afdeling tekent en zich voordoet als Kees.
en wat een resultaatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jezus weer 2 minuten die ik nooit meer terug krijg![]()
met pallets painten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
gelukkig want picasso is ook gewoon zo begonnen
ik dacht dat je voor je werkplek gecamoufleerd tegen de muur stondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
PALLETS!!!![]()
DAT ZIJN TRALIES!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
whehehehehehequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
PALLETS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
PALLETS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
een schilderijquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef Stommie het volgende:
[..]
is dat rechtse nou een schilderij of hebben kindertjes een drol uitgesmeerd over je raam?![]()
van een drol die door kindertjes is uitgesmeerd over het raamquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
van een drol die door kindertjes is uitgesmeerd over het raam
Ja , dat schilderij heet: Kunst is niet duur , smeer gewoon poep aan de muur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
you can do it!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:26 schreef Wezzel het volgende:
[afbeelding]
Ach maar voor een paar maanden..
Toevallig! Kees Kankerkachel roept ook graag "kankerkachel" en werkt net als jij met pallets. Alleen sorteerd hij ze op naam met een steekwagentje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:26 schreef Wezzel het volgende:
[afbeelding]
Ach maar voor een paar maanden..
en nog een verschil: ' kees was cool en ging naar de hoeren! 'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Toevallig! Kees Kankerkachel roept ook graag "kankerkachel" en werkt net als jij met pallets. Alleen sorteerd hij ze op naam met een steekwagentje.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Stommie het volgende:
[..]
en nog een verschil: ' kees was cool en ging naar de hoeren! '
vette design-computers swaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef BlaatReiger het volgende:
[afbeelding]
Ein-de-fuck-ing-lijk
Imagehack ->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Photobucket ->![]()
![]()
![]()
broodbeleg/broodvervangers vaste gang sinds enkele wekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef luckass het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07103/omg.JPG]afbeelding][/url]
enzo...
scoor mij wat hagelslag gek!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:52 schreef luckass het volgende:
[..]
broodbeleg/broodvervangers vaste gang sinds enkele weken![]()
Ik zit te echt te schuddenbuiken hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |