al aangepast... Merci Sgattie...quote:
En U zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfff blij dat je het ff zegt.... ik wilde je al Mevrouw Elounda gaan noemen![]()
Ze kunnen ons iig niet naar SC sturen.... dit is niet S...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef Elounda het volgende:
al aangepast... Merci Sgattie...
Zeg: ik heet geen Natasiaquote:
What about 53?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
life sucks at 35)
Je maakt alleen maar typefouten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
ja ik weet het![]()
live sucks at 35)
is al aangepast, je loopt achter... opletten!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef partyyboyy het volgende:
Nu weet ik hoe je aan dat hoge aantal aanslagen per minuut komt.
[..]
Je maakt alleen maar typefouten.
Amoebe lost vanzelf op in het niets.. zo gaat dat met Amoebes...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
Die Amoebe gaat er steeds slechter uit zien
Uiteraard, en als ik haar tegenkom dan buig ik ook en loop achterwaarts weg, spreek niet als mij niets gevraagd wordt, je kent het wel.quote:
sjjssssjjjjjttt...quote:
Kan dat dan, ow ja , ze heeft haar haar nog niet gestaaaaaaaaaaaild na het sneeuwballen gevecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
50CP per persoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:51 schreef Gigageil het volgende:
Is er nou al verteld hoeveel CP ieder krijgt ?
![]()
Oh, maak me niet blij met een dode mus.............. hoop het zo................quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Amoebe lost vanzelf op in het niets.. zo gaat dat met Amoebes...
kijk , jij kent het protocolquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, en als ik haar tegenkom dan buig ik ook en loop achterwaarts weg, spreek niet als mij niets gevraagd wordt, je kent het wel.
Ze is aan het muteren naar pantoffeldiertjequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
OT, zou goed kunnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
sjjssssjjjjjttt...
off topic: volgens mij ken ik je van HBB
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is aan het muteren naar pantoffeldiertje
Tsja.... leeftijd heeft ook z'n voordelen hè: dat je "vroegâh" nog meegemaakt hebt bijvoorbeeld, en niet alleen van de TV kent.quote:
Ze heeft kleine Frans Palmaatjes op dr stem banden ( en misschien nog ergens anders)quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef Kinga het volgende:
Amanda klinkt echt bezopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |