Wie m vindt mag m houden??quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
Hej een CP koffer + brief bij sneeuwpop
Misschien gaat ze ook een avond cursus Nederlands ernaast doen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang dat Natasia straks denkt dat ze ook kan spellen als ze eindelijk kan typen...
Wat voor plannen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef schizolientje het volgende:
Brian hoeft pas 1.00 uu op te treden dus het wordt nachtwerk/ochtendwerk. Maar hij zal snel terug zijn gezien de plannen van vanavond, ik ben benieuwd
Laten we hopen van niet, ze heeft het al zo druk met haar huidige doelen: typcursus, rijbewijs, afvallen, neptieten, buikwandcorrectie.... als daar ook nog een cursus Nederlands bijkomt dan is die Villa in 2027 nog niet leeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Misschien gaat ze ook een avond cursus Nederlands ernaast doen...
Zijn al eerder beschreven, er gaat een groep en hij zal flink gebashed worden ( niet fysiek)quote:
Oja, datquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zijn al eerder beschreven, er gaat een groep en hij zal flink gebashed worden ( niet fysiek)
369 aanslagen per minuut, geleerd op zo'n oude t*r*ng schrijfmachine (geen electrische) en de leraar was zo'n sjabby geval die altijd het zelfde kloffie aanhad en uit zijn straatje stonk...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
net alsof 100 zo'n prestatie is, dat is echt onwijs sloom nog steedsals je beetje kan typen haal je zo 300...
Jij kunt je graf toch onderhand wel al gaan graven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
369 aanslagen per minuut, geleerd op zo'n oude t*r*ng schrijfmachine (geen electrische) en de leraar was zo'n sjabby geval die altijd het zelfde kloffie aanhad en uit zijn straatje stonk...
Ik scheel overigens maar drie jaar met Neurotica hoor, dus dat jullie niet denken dat er achter Elounda een of andere oma schuilgaat.
Pfff blij dat je het ff zegt.... ik wilde je al Mevrouw Elounda gaan noemenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef Elounda het volgende:
369 aanslagen per minuut, geleerd op zo'n oude t*r*ng schrijfmachine (geen electrische) en de leraar was zo'n sjabby geval die altijd het zelfde kloffie aanhad en uit zijn straatje stonk...
Ik scheel overigens maar drie jaar met Neurotica hoor, dus dat jullie niet denken dat er achter Elounda een of andere oma schuilgaat.
ja ik weet hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij kunt je graf toch onderhand wel al gaan graven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |