Het staat me erg tegen het op te nemen voor Brian dus dwing me er niet toe svpquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Brian is een wanna be nigger als ie dat niet inzich had was ie nog wel normaal laat em dan een keertje helemaal surinaams praten met ze bek
Ik had de indruk dat het ging over het in slaap vallen van Brian gisteren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef avonne het volgende:
Beetje laat, maar...
Heeft iemand vanmiddag gehoord wat Bart zei toen hij van Stijn en Frans terugkwam?
Ik ving alleen iets chagerijnigs op als "Het is niet zoals het lijkt, en ik zie het verkeerd" (volgens hun, voeg ik zelf toe).
Klonk behoorlijk pissig.
Ging dat over Huub of over iets anders?
Wat is de donderdag voor dag daar? Wat voor volk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou idd. Ik hoop toch echt dat Brian beter gaat draaien vanavond (nou ja eigenlijk, misschien ook niet....) want het niveau in de Zebra Lounge is toch echt wel wat hoger dan dit... zelfs op donderdag.
Dat was Brian.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat het ging over het in slaap vallen van Brian gisteren.
Het leek wel alsof hij niet tevreden was met de middelen die hij kreeg (om rustig te worden ??) In ieder geval hadden ze hem vandaag iets homeopathisch beloofd dat maakte ik wel op
Als zij genomineerd wordt hoef je gelijk niemand anders meer te nomineren.. ieder ander is dan kansloos.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
wie is het eens met Nominatie slechtste moeder van Ned. met stip op nmr.1 Fantasia
dus dat! vind het nog steeds een raar verhaal alle wazigheid van dat kreng je kinderen achter laten triester kan toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij genomineerd wordt hoef je gelijk niemand anders meer te nomineren.. ieder ander is dan kansloos.
Ja, dat kofferbak-gevalletje is al weer enige tijd terug hè..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij genomineerd wordt hoef je gelijk niemand anders meer te nomineren.. ieder ander is dan kansloos.
In de Zebra Lounge mag op donderdag gedraaid worden door verschillende beginnende DJ's nadat ze eerst een demo hebben afgegeven. Draaien ze naar mening van publiek en organisatie goed, dan mogen zo op vrijdag en zaterdag een set draaien. Volk zijn meestal dus beginnende DJ's en aanhang. Ik zou bijna willen gaan vanaaf, ware het niet dat ik het retekoud vind buitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de donderdag voor dag daar? Wat voor volk?
Wordt-ie afgefikt als het niks is?![]()
Of vinden mensen het al snel best, zo lang ze maar snel geholpen worden aan de bar?
Krijgt Brian pillenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat het ging over het in slaap vallen van Brian gisteren.
Het leek wel alsof hij niet tevreden was met de middelen die hij kreeg (om rustig te worden ??) In ieder geval hadden ze hem vandaag iets homeopathisch beloofd dat maakte ik wel op
Je kan je verlagen aan het Natsia niveauquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:46 schreef Sporti het volgende:
Gaat er hier nog iemand, met een paar kilo tomaten, naar de Zebra vanavond?![]()
Komt dat goed uit, is ie na 10 min uitgedraaid.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
In de Zebra Lounge mag op donderdag gedraaid worden door verschillende beginnende DJ's nadat ze eerst een demo hebben afgegeven. Draaien ze naar mening van publiek en organisatie goed, dan mogen zo op vrijdag en zaterdag een set draaien. Volk zijn meestal dus beginnende DJ's en aanhang. Ik zou bijna willen gaan vanaaf, ware het niet dat ik het retekoud vind buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |